Skocz do zawartości

Damian2703122

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian2703122

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damian2703122

0

Reputacja

  1. Wlasnie wywalał błąd taki jak mówisz, zamówiłem więc używkę w dobrym stanie ale właśnie się zaczęła wtyczka grzać ze prawie można było się poparzyć, wymienili mi ją i ta się też nagrzewac ale zdecydowanie mniej, będę obserwować,dzieki za odpowiedź A w jaki sposób zawór może pobierać za duży prąd? Bezpiecznik jest jak powinien, gdzie można się więc doszukiwać przyczyny?
  2. Żadne zbdury, poduszka jest olejowa utwardzana elektryczne, po wymianie, zaczęła mi się grzać wtyczka dosyć mocno, według mnie nie powinno tak być ale wolę się dopytać bo może ktoś zna temat, jest to normalne pytanie dla ludzi nie będących mechanikami. Nie wiem o jakim oleju w tłumiku mówisz, nie wyznaję żadnych dziwnych teorii i jest otwarty dlatego właśnie próbuje się czegoś tutaj dowiedzieć, wystarczyła by odpowiedź że tak nagrzewac się podczas pracy to normalne lub że absolutnie nie powinna, pozdrawiam.
  3. Witam, może to głupie pytanie ale właśnie wymienilem poduszkę silnika w mojej b7 2.0tdi BLB i zauważyłem że sama wtyczka (ta od poduszki żeńska) mocno się nagrzewac i pytanie czy tak ma być bo może olej w poduszce się podgrzewa czy coś jest ewidentnie nie tak?
  4. Sory za późną odpowiedź, u mnie winowajcą okazała się kuna, przy już kilkunastym sprawdzaniu przewodów poleciał dym gdyż poszło zwarcie to odrazu zobaczyłem gdzie jest problem
  5. Klima działa jak trzeba, serwisu w tym kierunku jeszcze nie robiłem ze względu na brak czasu. Dzięki za podpowiedź zawsze to jakaś druga zawężona
  6. Witam, mam dziwny problem z podejrzanymi odglosami, jakby któraś rolka "rzęziła", trudno to bardzo uchwycić na nagraniu, ale jest to dźwięk pulsacyjny nie jednostajny, pojawia się zawsze na ułamek sekundy przy włączaniu i wyłączaniu nawiewu, nie ważne czy zimne czy ciepłe powietrze, jak i podczas jazdy na niższych obrotach, na wyłączonych nawiewach też występuje ten dźwięk ale jest prawie nie słyszalny, dźwięk dochodzi bezpośrednio dolnej przedniej części silnika, obstawiam że któraś rolka. Słychać też ten dźwięk bardziej kiedy silnik jest obciążony na niskich obrotach np. ruszanie pod lekką górkę na samym sprzęgle (nie męczę silnika tak na codzień, było to w ramach testu ?) pytanie czy po takich objawach są się wydedukować która to rolka? WIadomo, nie uśmiecha mi się wymieniać każdej po kolei. Podsyłam filmik gdzie na początku najbardziej to słychać, z góry dzięki za podpowiedzi. ? Snapchat-752437844.mp4
  7. Zamykam temat, pomimo tego że auto codziennie stoi w garażu w centrum miasta to winna całego zamieszania najprawdopodobniej jest Kuna która przegryzła kable prowadzące do czujnika miski olejowej, po naprawie wszystko wróciło do normy.
  8. Przecież przepustnica/klapa gaszaca nie jest w pełni odpowiedzialna za gaszenie silnika tylko w tym pomaga, poza tym stali się to po wymianie tego bezpiecznika kiedy był cały nie spalony i wszystko chodziło jak powinno
  9. Nie zdążyłem jeszcze wymienić czujnika pod hamulcem ale zauważyłem że chyba jednak nie ma to znaczenia bo wczoraj jeździłem z 15km i dopiero po tym czasie się spalił bezpiecznik, ale nie o tym teraz, po kolejnej wymianie tego bezpiecznika żeby dojechać do domu, odpaliłem auto i gdy chciałem je zgasic to ku mojemu zdziwieniu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto chodziło dalej, musiałem go zdusic na biegu, czy gdzieś się mogło zrobić tak duże spięcie że poszło aż tam, czy może mieć to jakiś powiązanie?
  10. Właśnie niedawno go wymieniłem ale na nie ori, może być tu problem ze nie jest ori?
  11. Myślałem że znalazłem przyczynę bo dwa kabelki miały lekko przeciętą izolacje, zaizolowalem wszystko porządnie i problem ustal ale na dosłownie chwilę, po przejechaniu 20metrow znowu to samo, dodam że jak przekerece zapłon to świeca się światła stopu odrazu, a bez zapłonu reagują normalnie na wciśnięcie, jakieś pomysły? :/
  12. Jest sposób żeby go dokładnie sprawdzić czy tylko wymiana?
  13. A zapomniałem dodać że kiedy mi paliło ten bezpiecznik to 3 górne światło stopu się ciągle świeciło, raz nawet całą noc, a kiedy było okej niedawno i jeździłem to 2 pozostałe wgl nie działały, może to jakoś zawęzić obszar poszukiwań?
  14. Błędy pokazywlo tylko właśnie od egr przepustnicy i od turbo, choć mam tylko ten komputerek na bluetooth więc może nie pokazywać wszystkiego, a wiesz może jak idzie ta wiązka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...