Młodyyy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Młodyyy
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Młodyyy
0
Reputacja
-
Młodyyy obserwuje zawartość Obniżenie , 1.9 afn nie odpala na plaku , Nowa pompa wspomagania, chrobotanie przy maksymalnym skręcie i 1 inny
-
Witam mianowicie mam problem, wczoraj odpaliłem rano samochód, żeby się rozgrzał, przejechałem z 10m, auto zgasło podczas wciśnięcia sprzęgła i już nie odpaliło, obstawiałem wadliwy filtr paliwa, wieczorem został wymieniony, nie odpalił na plaka, dzisiaj podłączyłem go pod komputer, wyskoczył błąd p01237, zawor 109 i p 01268, zawor wymieniony, błędy wykasowane auto nie chce zagadać nawet na chwilę nawet na plaku, teraz nie pokazuje żadnego błędu, przewody od wtrysków odkręcone, przy próbie zapalenia paliwo się leję, powietrze jakby wracało, a nie zassysało, rozrządu jeszcze nie sprawdzałem (przejechane ok 20kkm na nim) podejrzenie padło na szklanki i wałek, czym zajmę się jutro, spotkał się ktoś z takim problemem?
-
Nowa pompa wspomagania, chrobotanie przy maksymalnym skręcie
Młodyyy opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, wymieniłem dziś pompę wspomagania na nową, złożyłem na sucho pokręciłem kierownica, odpaliłem, ponowienie kręciłem kierownicą i wszystko cacy. Po przejechaniu 17km przy maksymalnym skręcie, czy to w lewo, czy w prawo wspomaganie chrobotało. Jak potrzymałem chwilę dłużej na maks skręcie, to chrobotanie ucichło. Gdzie mogę szukać przyczyny? Silnik 1.9 AFN jeśli to pomoże w czymś, zalałem zielonym płynem. -
Witam, postanowiłem obniżyć samochód amor seria+ sprężyny mts -40mm. W zeszłym tygodniu zrobiłem tył (zabrakło czasu na wymianę przodu) Tył fajnie przysiadł, odrazu gdy zjechał podnośnik na dół, to było widać różnice, dzis wymieniłem przód, ten sam zestaw, lecz mam wrażenie, ze przód teraz stoi wyżej niż wcześniej na seryjnym setupie. Gołym okiem było widać, ze sprężyna różni się długością od seryjnej, jaka może być przyczyna? Pozdrawiam
-
Witam, stałem się w tym tygodniu posiadaczem rydwanu a4 b5. Służy mi na dojazdy do szkoły, stoi na 18” i seryjnym zawiasie, wiec jest koza. Nie chce wsadzać gwintu, ponieważ chce chociaż trochę zachować komfortu, wiec wybór padł na sprężyny obniżające. Chcę wsadzić -40mm lub -50;-60mm, tylko czy seryjne amortyzatory dadzą radę? Jeżeli ktoś ma do polecenia jakieś budżetowe amorki o skróconym skoku, to są mile widziane, pozdrawiam!