Witam, przyjechało mi dzisiaj auto z Niemiec i mam problem podczas jazdy zapala się check engine i świece i auto nie ma mocy, podłączyłem pod vcds i pokazało następujące błędy, od czego najlepiej zacząć? dziękuję za pomoc
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 023 KG HW: 03L 906 023 KP
Komponent i/lub wersja: R4 1.6l TDI H63 9978
Kodowanie: 00114036030401080000
Kod serwisu: WSC 49764 001 1048576
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023KG 003013 (AU21)
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023KG.rod
VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
3 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
7286 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania
P2563 00 [237] - Niewiarygodny sygna³
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 2
Przebieg: 217996 km
Data: 2020.09.07
Czas: 18:35:21
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 781.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 24.3 %
Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 30 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 %
Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 %
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 %
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 2.656 V
Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 12
7384 - Regulacja ciœnienia do³adowania
P0299 00 [237] - Nieosi¹gniêta granica regulacji
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 3
Przebieg: 217997 km
Data: 2020.09.07
Czas: 19:39:04
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2777.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 91.8 %
Prêdkoœæ pojazdu: 77 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Ciœnienie do³adowania: wartoœæ wymagana-MAP_SP_MMV: 2080.82 hPa
Ciœnienie do³adowania: wartoœæ rzeczywista-MAP_MMV: 1307.44 hPa
Masa powietrza: wartoϾ rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 545.744 mg/stroke
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.000 %
Nastawnik przepustnicy: wartoϾ rzeczywista-ANG_THR[0]: 95.996 %
Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 %
Moment obrotowy silnika-TQI_SP: 162.13 Nm
7411 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania
P2564 00 [032] - sygna³ za niski
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 217995 km
Data: 2020.09.07
Czas: 18:26:52
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 %
Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napiêcie zacisku 30: 12.198 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 99.997 %
Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 20.000 %
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 4.999 %
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 4.995 V
Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V
Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 0