Skocz do zawartości

prontoszymek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O prontoszymek

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Kujawsko-Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia prontoszymek

0

Reputacja

  1. Tak jak w tytule. Moje drugie audi, które stoi dość długo na parkingu, przestało odpalać po wymianie przekaźnika 219. Stary powodował włączanie się wiatraka, pomimo, zę silnik był zimny.. Wymieniłem na używany oryginał, auto nie chciało odpalić, kupiłem zamiennik w sklepie motoryzacyjnym, auto na tym nie chce odpalić. Stary przekaźnik padł całkowicie, przez co auto na nim również nie chce odpalić. Ktoś może wiedzieć, gdzie szukać przyczyny czemu auto nie odpala? Miało iść na sprzedaż, ale niestety.. Problem się pojawił i nie mam jak jej dokładnie ogarnąc..
  2. No nie.. Niestety kupiłem takie i chciałbym zamontować takie. Dlatego pytam po prostu, jak to zrobić dokładnie...
  3. Cześć. Aż głupio pisać taki post na forum, ale no... Dopadła mnie chęć posiadania dodatkowego wskaźnika boostu, aby kontrolować boost, oraz sprawdzić kilka rzeczy związanych z nim (czasami przy większych predkościach, przy pedale w podłodze, odczuwalne jest takie jakby przeładowywanie", więc przechodząc do sedna sprawy. Zakupiłem sobie wskaźnik z addco, ale za cholerę nie wiem jak go podłączyć. Mam tam "map sensor", do tego kabel od wskaźnika jak i od tego całego map sensora. No i próbowałem szukać w internecie, ale nic nie załapałem, o co chodzi i jak to podłączyć. Posiadam dwa kable, jeden od wskaźnika, drugi od map sensora. Ten od wskaźnika, posiada następujące kolory kabli; czerwony, czarny, żółty, zielony, zaś ten od map sensora; biały, czarny, czerwony. Jak to podłączyć, aby miało to sens i było w miarę spójne? Jest instrukcja obsługi, której nie rozumiem dwa razy bardziej xD Jakby ktoś chciał, mogę podesłać zdjęcia tego, jak to wygląda.
  4. Okej, Panowie. Problem rozwiązany. Wymieniłem czujnik - nic to nie dało, ale; wziałem z mojej drugiej A4 B6 przekaźnik 219, zmieniłem go i okazało się, że to głównie wina tylko przekaźnika była. Stary przekaźnik ma styki robocze zwarte na stałe. Tak jak napisał Fazii. Dzięki wielkie za pomoc!
  5. Wie ktoś może gdzie znajduje się ten czujnik? Upierdliwe jest odłączać ciągle akumulator, aby się nie rozładował.. Na internecie nigdzie nie mogę znaleźć żadnego schematu, nic..
  6. A jeszcze szybkie pytanie. Ten czujnik - gdzie go zlokalizuję w silniku 1.8T BEX? Może bym na szybko go kupił, wymienił samemu, zamiast truć d*pę mechanikowi - da się to zrobić samemu, czy lepiej mechanik? Od razu napiszę, że nie mam ani kanału, ani najazdów, ani nic takiego.
  7. Mam nadzieję, że to będzie czujnik, bo szczerze mówiąc, to zbliża się weekend i mam nadzieję, że nie będę musiał odstawić auta przez tę usterkę. Nie wiem, czy opłacalne jest kupowanie tych przekaźników, aby to zrobić, czy sobie odpuścić?
  8. Cześć. Temat pewnie powrzechny i często się pojawiający, ale muszę napisać nowy, ponieważ mam kilka pytań, a nie chciałbym popełnić żadnego błędu i nie chciałbym wydawać pieniędzy w błoto. Mianowicie. Dziś znajomy z pracy, kiedy wychodził z niej powiedział mi, że w moim aucie ciągle działa wiatrak - zdziwiłem się, bo wcześniej tak nie było.. Więc odpaliłem autko, podłączyłem sobie OBD II, kostkę która pozwala czytać błędy przez BT w telefonie(plus aplikacja) - wiem, że to i tak by nic nie wykazało, ale no - nie pokazało nic. Odpaliłem autko, problem zniknął. Pojawił się po kilku minutach, co mnie lekko rozjuszyło, bo niedawno kupiłem to auto, a to kolejny problem, który się pojawia. Idąc dalej - wróciłem do domu, zabrałem się za rozkręcenie skrzynki z tymi duperelami typu ECU itp. Otworzyłem ją, zajrzałem do środka i.. Nie było nic. Wody nie ma, nic się nie dzieje, dosłownie.. Niby na dole były ślady, które mogły wskazywać na wodę, ale jej tam nie zaobserwowałem. Sprawdziłem przekaźnik, niby... Działał, nie wiem jak go sprawdzić, ale jak go wyjąłem, wiatrak przestał kręcić, jak go podłączyłem to kręcił ponownie.. Jest tam przekaźnik 219, który no na allegro stoi za dobrą cenę, co mnie lekko zdziwiło. Ale wiadomo, auto to skarbonka. Teraz szybkie pytanie. Jak zlokalizować problem, czy to czujnik jest do wymiany - cokolwiek? Jest jeszcze jedno pytanie - czy ten przekaźnik można jakoś zastąpić, cokolwiek? edit; Autko to Audi A4 B6, 1.8T BEX, quattro
  9. Check się zapalił po ponownym odpaleniu silnika. Także chyba będzie trzeba to jakoś zrobić, aby się nie pojawiał za szybko..
  10. Okej. Na dziś chwilowo odłączyłem bezpiecznik od pompy, przez co przy odpalaniu silnika się załącza się i nie ma tego koszmarnego dźwięku. Podobno nic się nie dzieje z silnikiem po tym, tylko wywala checka, więc nie ma tragedii.. Kiedyś sam coś zdziałam, odłączę to całkowicie, albo kupię używkę, narazie zostawię tak jak jest.
  11. Chętnie to zostawię. Tylko wymienię na albo używana, albo nowa.. Zależnie jak na to spojrzę i czy będzie to wymagane. Dzięki wielkie za radę i pomoc.
  12. A bez programu można się tego jakoś pozbyć? Mniej więcej dowiedziałem się za co jest odpowiedzialna na pompa, tylko nie wiem jakie są skutki jej usunięcia i co trzeba zrobić, aby ją usunąć. Formalnie bym ją zostawił, kupił nową, ale drogie to jak nie wiem..
  13. Warto dodać, że dźwięk znika po jakiejś minucie po odpaleniu silnika. Wtedy wszystko jest okej. Po rozgrzaniu silnika, jak go się odpala, to nie ma tego dźwięku..
  14. Cześć. Kupiłem jakiś czas temu 1.8t Bex, quattro. Sprzedawca mówił, że taki dźwięk wydaje przepustnica.. (XD), miało to zniknąć, niestety. Ciągle jest. Martwię się, że mogę włożyć w auto za dużo pieniędzy.. Rozrząd idzie do wymiany, ale to chyba nie jest sprawka.. Ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...