Skocz do zawartości

CarlosCk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O CarlosCk

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Nürnberg

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No niby tak ale on chce "odrestaurowac"... A ma dużo maszyn, mówi że jak sie spisze to będzie dobry grosz do wypłaty. O obklejaniu w ogóle nie pomyslałem. Tylko wtedy przy zdzieraniu może byc marny efekt
  2. Automat na kanapki znajomego
  3. Panowie no i Panie oczywiscie czy wiecie może jak doprowadzić to do stanu bardzo dobrego? Papier scierny? Potem spray? Dobrze myśle? Jedno metalowe, jedno plastikowe
  4. CarlosCk

    Wymiana akumulatora.

    Ale ja nie chcę większego wkładać, wręcz przeciwnie myślałem nad mniejszą pojemnością niż obecna. Zaraz zobacze po VIN co oni tam wsadzili.
  5. CarlosCk

    Wymiana akumulatora.

    Codziennie do pracy 12km i z powrotem 12km no i do sklepu cos tam na chwile podjechac.
  6. CarlosCk

    Wymiana akumulatora.

    Witam. Moj aku już zrobił swoje i odchodzi na emeryture. Mam pytanie poniewaz chce kupic nowy, najlepiej taki sam ale nie wiem czy to jest zdrowe dla mojej elektroniki. Wyczytałem w internetach że do A4 B7 2.0 tfsi byly wkladane akumulatory mniej wiecej 70Ah 600-700A. Ja w mojej mam 95Ah 800A (taki juz byl przy zakupie auta). Takie alumulatory były wkładane do RS Jak uważacie moge kupić to samo? A4 B7 BUL DTM bez szyberdachu i grzania tylnej kanapy.
  7. Dobra chopy, jednak padła mi znowu poduszka silnika. Tak więc odradzam firme Vaico. Rok temu kupiona i popękała od spodu. Nie jeździłem jak debil, nie szarpałem autem w ramach ewentualnych pytań. Kupiłem teraz z MEYLE zobaczymy jak się sprawdzi.
  8. Amorki zmieniane 2 lata temu na nowe, oczywiście że może być ale sprawdzane na trzepakach mają po 70%. A co do dwumasy, hmm to może być strzał w 10tke, objawy pasują...
  9. Właśnie byłem u mechanika już 4tego sprawdzone zostały jeszcze raz drążki kierownicze i przeguby. Dzięki karol1981 za podpowiedz, oczywiscie sprawdze.
  10. Witam. A więc nie wiem czy jest to odpowiedni dział, czy jednam powinienem to umieścić w dziale układu napędowego a może układu kierowniczego. Usterke mogę opisać następująco. Przy niskich prędkościach, najczęsciej przy ruszaniu występuje dość charakterystyczny dzwięk z przodu z lewej strony (jakby ktoś stukał o nadkole od wewnętrznej strony kluczem, takim do odkręcania śrub nie kluczem od domu). Jeśli ruszam i skręcam w prawo jest cisza nic się nie dzieje. Jeśli jadę na wprost stuka, a jeśli ruszam skręcając w prawo to stuka mocno. Zazwyczaj tylko na 1 i 2 biegu i TYLKO wtedy gdy dodaje gazu, bądz wbijam sprzęglo żeby zmienić bieg z jedynki na dwójke. Dodam również że w aucie są przed 2 miesiącami wymienione następujące rzeczy na nowe. -wszystkie wachacze -przegub zewnętrzny jak i wewnętrzny -sruby na kielichu amortyzatora ponieważ stare nie miały już gwintu. -poduszki silnika Nie mam już pomysłu a mechanicy nie koniecznie wiedzą co to może być. Ktoś mial podobnie?
  11. Witam troche poszperałem na forum ale nie moge znaleźć. Jeśli ktoś byłby uprzejmy podzielić się wiedzą będe wdzięczny
  12. Witam.Dzięki za info. Niestety gregor10.pl narazie wstrzymał się z modyfikacjami auta. Wie ktoś może czy jeszcze ktoś się bawi w takie rzeczy? Co do mocy nawet to 355 by wystarczyło.
  13. Tak jak w temacie. Szukam jakiegoś tunera bądz też serwisu, który doradzi mi co kupić i najlepiej to poskleja. Docelowo chciałbym wejść na Stage 3 i interesowałaby mnie moc rzędu 320-400 koni
  14. Masz racje, mam nadzieje że teraz wygląda to troche lepiej. Pozdro ?
  15. No a potem już ori bardzo ciężko znaleźć. Chyba że w Audi za kosmiczną cene. Pokaż swoją wariatke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...