Skocz do zawartości

Joe_A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Joe_A4

Informacje

  • Imię
    Joe
  • Miasto
    KCE

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no to niestety dopiero za jakis czas, nie mam teraz dojscia.
  2. B7 1.8T to jeden z moich samochodow, uwielbiam stare audice i chcialbym zeby chodzila 101% sprawnie bo nie chce jej sprzedawac, dlatego pytam jak cos mi wyglada podejrzanie. A czy jesli temperatura dolotu wynosila 70 C (bede zmienial IC), moze miec to wplyw na lambde 33 grupa i czy te 9% jest niepokojace bo niby +- 10% jest dopuszczalne ? bo wartosc szczytowa 9% to tak jakby delikatnie za uboga mieszanka(wtryski sa z bex 320), moglo byc za goraca i sterownik obcial dawke paliwa ? niestety nie mam podgladu korekty dlugoterminowej na juz.
  3. Pisales : "Trzeba zainwestować w turbo z bexa i będzie jeździć na tym co jest." - wiec zainwestowalem A takich jak ja jest tylko jeden !
  4. Mialem 200mbar niedoladowania 115 +118 od 3000obr i te logi byly przed podmiana turbo, mowiles ze turbo nie domaga seryjne, wiec zalozylem nowe wedle rady turbo bexa. Ale jeszcze logow nie robilem, mozliwe ze te 156 g/s bylo przez tamte niedomagajace turbo. Musze zrobic nowe logi i zobaczyc w takim razie.
  5. No nie jest seria, napisalem, ze stage 1. Pytanie czy przez temp moze byc zanizony odczyt z G70 ?
  6. Witam , Mam takie pytanie, sensor G70 pokazuje max wartosc 156 g/s a powinno byc wyzej, przy intake air temperature (G42) 69 stopni ( . Czy walnieta przeplywka/nieszczelny dolot czy temperatura i rzadkie powietrze ma na to wplyw bo kolega ma az 176 g/s z tym samym silnikiem ale temp dolotu 24 C ? Co moze byc przyzczyna zanizonego odczyty z MAF ? Kolega ma ten sam silnik i przy temp 24 stopnie ma az 176 g/s z G70 ( oba auta ten sam silnik i stage 1)
  7. Pytanie z jakiej przyczyny nie moze dmuchnac wiecej, bo wczesniej turbo osiagalo zadana wartosc cisnienia do odcinki i to dosc dlugi czas( auto bez bledu kilka lat, a logowane regularnie), cos jest eweidetnie na rzeczy i nie jest to program. PS. mechanik wymienial waz z turbo do intercoolera na nowy.
  8. Witam, Wyskakuje blad Error Code P0299: Turbo/Super charger underboost, pytanie o przyczyne, bo dolot szczelny : (na czerwono underboost) wastegate, dv, slabe turbo czy co? Pytanie tez czy lambda jest tez prawidlowa ( auto po chipie 202hp , z DP, wtryski 320)
  9. No to oczywiste, ze trzeba wiecej niz turbo. Co do samego turbo to czemu sie nie oplaca - co z nim nie tak ?? pytam z ciekawosci, na co zwracac uwage przy zakupie itp. Dzieki,
  10. Witam, Modyfikuje BFB i zastanawiam sie czy te turbo z linku sie oplaca czy dac sobie spokoj ?? ( chce osiagnac 300KM ) Gwarancja niby rok. allegro.pl ALLEGRO.PL
  11. Dzieki wielkie, okzalo sie ze to przeplywka zanizala, po wymianie nawet cofanie zaplonow jest bez korekcji czyli 0 - grupa 20.
  12. Witam, log 90 +93 +32 http://vaglogi.pl/log-090_093_032_9Nyd8X.html
  13. Witam, Bylem na hamowni i silnik pokazal tylko 150 koni (powinien miec 163), facet powiedzial zeby najpierw zlokalizowac problem, gdyz po mapie pokazywal tylko 165 koni. Definitywnie brak mocy, przebieg smieszny 165000 km. Bylem w serwisie audi, sprawdzili i mowia ze nawet gdyby sie chcieli przyczepic nie ma do czego . Auto nie ma zadnych bledow itp. prosze o analize logow dynamicznych. Byl teraz wymieniany rozrzad, ale tylko pasek z pompa. Moze ktos ogarniety rozwiaze problem. Logi dynamiczne: 002,003,020,032,033,090,093,115,118 http://vaglogi.pl/log-115_118_aW4a6Xe.html http://vaglogi.pl/log-003_020_a50NQz.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jiF3T.html http://vaglogi.pl/log-090_093_032_9Nyd8X.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...