Jump to content
IGNORED

Czy nie za niski MAF w Audi A4 B6 1.8 T?


Recommended Posts

Posted

Witam ,

 

Mam takie pytanie, sensor G70 pokazuje max wartosc 156 g/s a powinno byc wyzej, przy intake air temperature (G42)  69 stopni ( . Czy walnieta przeplywka/nieszczelny dolot czy temperatura i rzadkie powietrze ma na to wplyw bo kolega ma az 176 g/s z  tym samym silnikiem ale temp dolotu 24 C ?

Co moze byc przyzczyna zanizonego odczyty z MAF ?

image.png.95fbbc29408644de255ebfc1ba9bc64b.png

 

Kolega ma ten sam silnik i przy temp 24 stopnie ma az 176 g/s z G70 ( oba auta ten sam silnik i stage 1)

image.png.a60995b24aefd55ada65dcb3b7f268c7.png

Posted

Seria ma około 130 przepływu. Więc to seria nie jest, a skwar w dolocie, bi seryjny cooler nie wyrabia. 

Posted

No nie jest seria, napisalem, ze stage 1.  Pytanie czy przez temp moze byc zanizony  odczyt z G70 ?

Posted

Na przepływ ma wpływ przede wszystkim doladowanie. Pokaż kompletne logi to po pierwsze. Po drugie nie samym przepływem jedzie samochód.

Jeśli masz stage 1 na seryjnych gratach to przepływ jest prawidłowy ale ciężko cos wiecej napisać, bo powklejales wybiórcze zdjęcia.

18 minut temu, Joe_A4 napisał(a):

ze stage 1.

Ciężko doczytac w tym twoim poście.

Posted

Mialem 200mbar niedoladowania 115 +118 od 3000obr i te logi byly przed podmiana turbo, mowiles ze turbo nie domaga seryjne, wiec zalozylem nowe wedle rady turbo bexa. Ale jeszcze logow nie robilem, mozliwe ze te 156 g/s bylo przez tamte niedomagajace turbo. Musze zrobic nowe logi i zobaczyc w takim razie.

Posted

Nie kazałem zmieniać żadnego turbo, tylko pisałem, ze jest niewydajne do tego co w sofcie zadane, cofnalem sie do tego tematu. Możliwe , że i tak będzie potrzebna korekta softu.

Poza tym ja nie pamiętam co, kto, kiedy i gdzie ma w aucie spartolone i pomodzone. Takich jak Ty jest dziesiątki na forum :P

Posted (edited)

Pisales :   "Trzeba zainwestować w turbo z bexa i będzie jeździć na tym co jest."  - wiec zainwestowalem :)

A takich jak ja jest tylko jeden ! ;)

Edited by Joe_A4
Posted (edited)
16 minut temu, Joe_A4 napisał(a):

"Trzeba zainwestować w turbo z bexa i będzie jeździć na tym co jest." 

Strasznie Ci chyba przeszkadzało niedoładowanie to podałem rozwiązanie ale równie dobrze mogło jeździć na tym co było ale że program przegięty pod seryjne graty to już ok? Przeslij fakture to oddam za turbo jak nie pomogło.

16 minut temu, Joe_A4 napisał(a):

A takich jak ja jest tylko jeden ! ;)

Ale za to szrotów z 1.8t na pęczki 😁

Edited by przem8
Posted

B7 1.8T to jeden z moich samochodow, uwielbiam stare audice i chcialbym zeby chodzila 101% sprawnie bo nie chce jej sprzedawac, dlatego pytam jak cos mi wyglada podejrzanie.

A czy jesli temperatura dolotu wynosila 70 C (bede zmienial IC), moze miec to wplyw na lambde  33 grupa i czy te 9% jest niepokojace bo niby +- 10% jest dopuszczalne ? bo wartosc szczytowa 9% to tak jakby delikatnie za uboga mieszanka(wtryski sa z bex 320), moglo byc za goraca i sterownik obcial dawke paliwa ? niestety nie mam podgladu korekty dlugoterminowej na juz.

 

image.png.8573e94ee729c7b8e1259f4b642c31b4.png

 

Posted (edited)

Chłopie weź wstaw normalnie linki do logów wrzuconych na strone typu tunezilla, bo tu najwazniejszych danych nie ma. Powycinasz coś, pomodzisz i o kant d*py to wszystko.

Edited by przem8
  • Like 1
Posted

 

Posted

no to niestety dopiero za jakis czas, nie mam teraz dojscia.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...