
koral2020
Pasjonat-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O koral2020

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CCWA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tylko w moim vcds nie mam możliwości wejść w bloki pomiarowe przy tym silniku. Jedynie w pomiarach rozszerzonych mogę podejrzeć.
-
To znaczy w pomiarach rozszerzonych zaznaczyć informację dotyczące położenia wałków na samym zapłonie? Jeszcze dodam, że chwilę po odpalaniu czuć benzyną.
-
Tak szczerze to już jak ją kupiłem to był ten problem,a właściciel poprzedni zmieniał rozrząd. A co podejrzewasz, że źle ustawiony? Tylko czemu jak za drugim razem pod rząd odpalam łapie na widok kluczyka.
-
Jakieś 30 tyś kilometrów wcześniej.
-
koral2020 obserwuje zawartość 3.0 ASN błędy czujników położenia, rozrząd?? , A5 3.2 CALA ciężko odpala i faluje , Błąd 00285 i 01826 3.0 ASN i 2 innych
-
Witam Posiadam Audi A5 2008r. 3.2 FSI V6 (oznaczenie CALA),skrzynia multitronic. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dłuższego kręcenia podczas rozruchu oraz pofalowywania na ssaniu. Występuje to jedynie,gdy auto postoi jakiś czas i wystygnie,przy natychmiastowy ponownym uruchomieniu pali na dotyk.Wymieniłem 2 wtryskiwacze na 5 i 6 cylindrze, ponieważ pokazywało błędy zaworów wtryskowych co jakiś czas oraz nowy filtr paliwa w baku. Poza tym VCDS nie wykazuję żadnych błędów. Może ktoś naprowadzi na co jeszcze można zwrócić uwagę lub walczył z podobnym problemem?
-
Witam Od jakiegoś czasu walczę z błędami w sterowniku ABS: - 01826- czujnik kąta skrętu kierownicy (G85),napięcie zasilające zacisk 30 35-00 - 00285 - układ ABS,czujnik prędkości koła,przedni prawy (G45) 30-00- przerwa/zwarcie z plusem Wykonane czynności: - sprawdzenie oporności oraz zamiana czujników przednich stronami - wiązka od czujnik do wtyczki sterownika nie uszkodzona - podczas kręcenia kołem opornośc czujnika zmienia - wyczyszczona wtyczka w sterownika( zresztą nie była zaśniedziała) - kalibracja czujnika kąta skrętu 9 w blokach pomiarowych 005 ,czujnik stoi w pozycji -2,5 przy kręceniu kołami - wtyczki przy słupku A rozpinane i czyszczone Auto ostatnio dużo razy było odpinane od akumulatora,ale zgodnie z zasadą Błąd 00285 wyskakuję od razu po odpaleniu,czasami udaję się go skasowac ,ale zaraz wraca.001826,nie da rady skasowac. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Sterownik ABS do regeneracji ,tylko czemu ciągle wyskakuje błąd prawego czujnika? Sprawdzic jeszcze jakieś połączenia w wiązce?
-
Witam Dysponuje ktoś wymiarami odległości pomiędzy podłużnicami oraz fartuchów. Chcę porównać czy któryś elementów nie jest przypadkiem odgięty (skrzywiony). Karoseria A4 B6 3.0 Dzięki z góry Pozdrawiam
-
Jeszcze mam pytanie odnośnie zakupu używki. Ten nr OE 8E1 713 111 i ja mam na końcu literę N ,a widziałem, że do Tiptronic występują też z innymi literkami. Ma to znaczenie z jaką literą na końcu zakupie?
-
Witam Mam problem z ciągłym wyrzucaniem błędu w skrzyni ,po przełączeniu dźwigni na D oraz nie palą się wszystkie diody od sygnalizacji pozycji dźwigni. Zdemontowałem płytkę znajdującą się w wybieraku ( była przepalona jedna ścieżka,zastąpiona obejściem),jednak błąd znowu się pojawia. Posiada ktoś może schemat elektryczny tego elementu lub wie co dokładnie mogło się przepalic ??? Załączam zdjęcie płytki oraz błędu VCDS. Z góry dziękuję i pozdrawiam
-
Dostałem się do rozrządu ,został ustawiony na blokady.Błędy znikły.Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
-
Może ktoś jeszcze podpowie co przydałoby się sprawdzić ,jeżeli jest brak wartości w grupie 93. Jest możliwość sprawdzenia czujników położenia wałków np. multimetrem ?
-
Nie pokazuje wartości, puste okienka.
-
Grupa 93 mi w ogóle nie działa.
-
-
Witam Mam problem z moim nowo zakupionym Audi A4 B6 auto z 2003r. Wyposażone w silnik 3.0 V6 z instalacją LPG (oznaczenie ASN) w połączeniu z napędem quattro oraz skrzynią Tiptronic. Auto kupiłem z nierówną pracą silnika,zarówno na benzynie jak i LPG. Nie ma problemu z odpalaniem na ciepłym i zimnym. Po podłączeniu pod VCDS, wyskakuje multum błędów. Czytając parę postów stawiam na przestawiony rozrząd. Ale chciałbym się poradzić was,ponieważ napewno wielu ludzi zjadło zęby na tych silnikach wrzucam w załącznikach zdjęcia błędów oraz bloków 90,91,92,94,95,. Proszę o poradę od czego zacząć, również w sprawdzeniu wiązki elektrycznej, ponieważ ma pierwszy rzut oka wygląda w porządku. Z góry dziękuję z jakikolwiek odzew Pozdrawiam