Skocz do zawartości

koral2020

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O koral2020

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tylko w moim vcds nie mam możliwości wejść w bloki pomiarowe przy tym silniku. Jedynie w pomiarach rozszerzonych mogę podejrzeć.
  2. To znaczy w pomiarach rozszerzonych zaznaczyć informację dotyczące położenia wałków na samym zapłonie? Jeszcze dodam, że chwilę po odpalaniu czuć benzyną.
  3. Tak szczerze to już jak ją kupiłem to był ten problem,a właściciel poprzedni zmieniał rozrząd. A co podejrzewasz, że źle ustawiony? Tylko czemu jak za drugim razem pod rząd odpalam łapie na widok kluczyka.
  4. Jakieś 30 tyś kilometrów wcześniej.
  5. Witam Posiadam Audi A5 2008r. 3.2 FSI V6 (oznaczenie CALA),skrzynia multitronic. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dłuższego kręcenia podczas rozruchu oraz pofalowywania na ssaniu. Występuje to jedynie,gdy auto postoi jakiś czas i wystygnie,przy natychmiastowy ponownym uruchomieniu pali na dotyk.Wymieniłem 2 wtryskiwacze na 5 i 6 cylindrze, ponieważ pokazywało błędy zaworów wtryskowych co jakiś czas oraz nowy filtr paliwa w baku. Poza tym VCDS nie wykazuję żadnych błędów. Może ktoś naprowadzi na co jeszcze można zwrócić uwagę lub walczył z podobnym problemem?
  6. Witam Od jakiegoś czasu walczę z błędami w sterowniku ABS: - 01826- czujnik kąta skrętu kierownicy (G85),napięcie zasilające zacisk 30 35-00 - 00285 - układ ABS,czujnik prędkości koła,przedni prawy (G45) 30-00- przerwa/zwarcie z plusem Wykonane czynności: - sprawdzenie oporności oraz zamiana czujników przednich stronami - wiązka od czujnik do wtyczki sterownika nie uszkodzona - podczas kręcenia kołem opornośc czujnika zmienia - wyczyszczona wtyczka w sterownika( zresztą nie była zaśniedziała) - kalibracja czujnika kąta skrętu 9 w blokach pomiarowych 005 ,czujnik stoi w pozycji -2,5 przy kręceniu kołami - wtyczki przy słupku A rozpinane i czyszczone Auto ostatnio dużo razy było odpinane od akumulatora,ale zgodnie z zasadą Błąd 00285 wyskakuję od razu po odpaleniu,czasami udaję się go skasowac ,ale zaraz wraca.001826,nie da rady skasowac. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Sterownik ABS do regeneracji ,tylko czemu ciągle wyskakuje błąd prawego czujnika? Sprawdzic jeszcze jakieś połączenia w wiązce?
  7. Witam Dysponuje ktoś wymiarami odległości pomiędzy podłużnicami oraz fartuchów. Chcę porównać czy któryś elementów nie jest przypadkiem odgięty (skrzywiony). Karoseria A4 B6 3.0 Dzięki z góry Pozdrawiam
  8. Jeszcze mam pytanie odnośnie zakupu używki. Ten nr OE 8E1 713 111 i ja mam na końcu literę N ,a widziałem, że do Tiptronic występują też z innymi literkami. Ma to znaczenie z jaką literą na końcu zakupie?
  9. Witam Mam problem z ciągłym wyrzucaniem błędu w skrzyni ,po przełączeniu dźwigni na D oraz nie palą się wszystkie diody od sygnalizacji pozycji dźwigni. Zdemontowałem płytkę znajdującą się w wybieraku ( była przepalona jedna ścieżka,zastąpiona obejściem),jednak błąd znowu się pojawia. Posiada ktoś może schemat elektryczny tego elementu lub wie co dokładnie mogło się przepalic ??? Załączam zdjęcie płytki oraz błędu VCDS. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  10. Dostałem się do rozrządu ,został ustawiony na blokady.Błędy znikły.Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  11. Może ktoś jeszcze podpowie co przydałoby się sprawdzić ,jeżeli jest brak wartości w grupie 93. Jest możliwość sprawdzenia czujników położenia wałków np. multimetrem ?
  12. Nie pokazuje wartości, puste okienka.
  13. Grupa 93 mi w ogóle nie działa.
  14. Witam Mam problem z moim nowo zakupionym Audi A4 B6 auto z 2003r. Wyposażone w silnik 3.0 V6 z instalacją LPG (oznaczenie ASN) w połączeniu z napędem quattro oraz skrzynią Tiptronic. Auto kupiłem z nierówną pracą silnika,zarówno na benzynie jak i LPG. Nie ma problemu z odpalaniem na ciepłym i zimnym. Po podłączeniu pod VCDS, wyskakuje multum błędów. Czytając parę postów stawiam na przestawiony rozrząd. Ale chciałbym się poradzić was,ponieważ napewno wielu ludzi zjadło zęby na tych silnikach wrzucam w załącznikach zdjęcia błędów oraz bloków 90,91,92,94,95,. Proszę o poradę od czego zacząć, również w sprawdzeniu wiązki elektrycznej, ponieważ ma pierwszy rzut oka wygląda w porządku. Z góry dziękuję z jakikolwiek odzew Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...