Rozwiązałem problem adaptacji starych kluczyków do nowego zestawu zegarów, na którą wymianę zdecydowałem się po radzie jednego z forumowiczów, który cytuję poniżej. Dodam, że miałam sytuację gdzie miga kontrolka immobilizera. Pomogła instrukcja na YT pod tytułem: "kodowanie immobilajzera Audi a4 a6 a3 passat b5 golf 4 leon" https://youtu.be/HmC_IiCYzSk Do niniejszego filmu należy dodać, że nie wystarczy bezpłatna wersja VCDS-LITE (niezarejestrowana). Korzystałem z interfejsu VAG KKL USB. Za pierwszym razem się nie udało. Być może ważna jest uwaga: na końcu uruchamiamy silnik ostatnim kluczykiem. Zrobiłem to odruchowo za drugim razem.
"Jeśli macie licznik Jager, nie próbujcie go naprawiać bo szkoda waszego czasu i nerwów tylko od razu wymieniajcie na vdo ja miałem 1/2 fis wymieniłe na full wszystko gra i pięknie śmiga. Jednego czego żałuje to że wydałem niepotrzebnie kase na wymiane procesora [...]” źródło: