Skocz do zawartości

Arsanit

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Arsanit

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam taki problem że jak odpalę moje A4B8 CAGC 120KM po dłuższym postoju albo po prostu w zimny dzień i dam mu wtedy chwilę pochodzić na luzie przed jazdą to czuć drgania w samochodzie a jak z zewnątrz się posłucha to słychać jakby coś tak rzeczywiście biło w środku (tzn. nie równo chodziło i drgało) i powodowało te drgania odczuwalne w środku samochodu. Obroty nie falują wcale. Auto rusza normalnie i wszystko inne jest ok. Ten problem występuje w ciepłe dni po kilkudniowym postoju auta a w zimne dni już po kilkugodzinnym postoju. Z kolei jak już trochę nim pojadę i nawet nie musi być daleko tzn. że rozgrzeje się np.tylko do 75 stopni to wtedy podczas postoju już w ogóle nie ma tych drgań ani nie słychać żeby coś biło i nie równo chodziło pod maską jak się wyjdzie z samochodu. Nawet jak się już z 10 minut nim pojedzie i potem zostawi auto na pół godziny i odpali to te drgania na luzie już nie występują. Dwumas robiony był pół roku temu. Auto podpinane pod komputer który nie pokazał żadnych błędów. Wtryski też raczej są dobre bo korekty do 0,4 mają najwyżej. Słyszałem że przyczyną takiego czegoś są poduszki silnika, albo listwa paliwowa, opiłkująca pompa lub jeszcze problemy z wtryskami. Co to może być?
  2. Witam. Kupiłem komplet używanych alufelg marki Wheelworld o rozmiarze 18, szerokość 8 i ET35, choć teraz już nie jestem pewien czy to oryginalne felgi. Większość oznaczeń na felgach jest napisana w ten sposób: I to wygląda w miarę normalnie. Ale oznaczenie ET jest już napisane w całkiem inny sposób na jakiejś takiej metalowej płytce jakby wspawanej w felgę i tak dziwnie napisane. Na trzech felgach wygląda to tak: Ale już na ostatniej feldze w ogóle nie ma napisanej liczby przy ET. Wygląda to tak: W ogóle na każdej feldze jest inne oznaczenie to co jest napisane przed ET i nie rozumiem dlaczego tak jest. Jak myślicie te felgi są wszystkie takie same z jednego kompletu? I czy są to oryginały?
  3. Witam. W mojej A4B8 są światła dzienne, mijania i długie używające zwykłych żarówek H7 świecących na żółto. Od razu zaznaczę że nie chcę zmieniać świateł całkiem na Xenony czy coś innego. Myślałem tylko nad zmianą żarówek na światłach dziennych, mijania i długich na jakieś inne, np. na żarówki H7 świecące w kolorze Xenonów, albo na jakieś LEDy, bo auto już by wtedy całkiem inaczej się prezentowało jak by tylko kolor świateł zmienić z żółtego na niebieski lub biały. Tylko nie za bardzo orientuję się w legalności takich rozwiązań bo to też taka zmiana nie ma sensu jakby mi mieli przeglądu nie podbić przez takie źródło światła, albo policja podczas kontroli mandat od razu dać. Mógłby mi ktoś doradzić coś w tej kwestii jak to wygląda z tymi LEDami albo żarówkami H7 w kolorze Xenonów?
  4. Koło 40 000 zł bym chciał dać, może troszkę więcej ale no tak maks 44 000 zł.
  5. Rozglądam się za jakimś Audi A4B8. Temat wyboru silnika rozbija się jedynie o to żeby silnik był jak najmniej awaryjny, nie ma dla mnie znaczenia czy silnik będzie benzynowy czy diesel, ważne tylko żeby był najmniej awaryjny i był nie bardzo drogi w naprawach i eksploatacji. Nie patrzę jakoś bardzo na moc bo wszystkie które są dostępne w A4B8 pod względem mocy są dla mnie wystarczające więc to nie gra raczej roli. W tych A4B8 mniej awaryjne są silniki benzynowe czy diesle i jak jest z kosztami eksploatacji i napraw takich jak np. rozrząd. Jaki silnik w A4B8 jest najmniej awaryjny, jakich roczników unikać, jakie są oznaczenia najlepszych silników. Powiem szczerze obawiam się brać troszkę silnika diesla, bo miałem wcześniej A4B6 z silnikiem 1.9 TDI 130KM AWX i też przed kupnem wszyscy mówili że to super silnik a po roku siadł całkiem jeden pompowtrysk a drugi już też się kończył i dlatego boję się żeby nie naciąć się tak z silnikiem diesla drugi raz.
  6. Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem A4B8 ściąganej z USA, oczywiście jakaś lekko uszkodzona. Jednak wszyscy ludzie z mojego otoczenia którzy znają się coś na autach odradzają mi zakup auta z USA, bo to potem jest przewalone jak coś trzeba będzie zrobić w aucie, bo to inne części i trzeba będzie z USA sprowadzać (chodzi tu mi głównie o późniejsze naprawy eksploatacyjne, a nie o zrobienie tego auta do stanu używalności tuż po sprowadzeniu). Jak to jest rzeczywiście z późniejszymi naprawami eksploatacyjnymi typu wymiana rozrządu, lub jak się coś zepsuje - jakiegoś czujnika, kabelka, czy wymiane jakiejkolwiek innej części czy to rzeczywiście jest taki problem dużo większy niż w europejskiej wersji A4B8 jeśli chodzi o kupno samej części, a potem o zrobienie tego?
  7. Miałem ale w niej jest tylko przejściówka na złącza 8-pinowe a nie ma przejściówki na złącze 20-pinowe. No niestety nie kupiłem z tej aukcji i nie mam tego modułu i jakiś muszę dokupić. Tylko nie wiem jaki dokładnie by był najlepszy.
  8. Z Media Markt
  9. Znaczy ja wiem dlaczego tył i subwoofer nie gra, bo kostki 20-pinowej odpowiedzialnej za tylne głośniki i subwoofer nie mam jak podłączyć do radia i dlatego potrzebuje przejściówki albo modułu. Tylko nie wiem co dokładnie kupić i dlatego pytam.
  10. No więc kupiłem radio Alpine UTE-200BT i nie grają w ogóle głośniki tylnie ani subwoofer. Co musze teraz dokupić żeby działały głośniki tylnie i subwoofer? Bo poczytałem na internecie i jedni piszą że wystarczy przejściówka, a inni że potrzebny jest moduł. Potrzebne jest aż takie coś https://allegro.pl/oferta/ramka-radio-modul-tylne-glosniki-audi-a4-b6-b7-09-9957551593 czy wystarczy coś tańszego albo zwykła przejściówka? Bo czytałem że przy tańszych modułach niż ten do którego dałem link cicho grają tylnie głośniki i subwoofer i tańsze moduły wprowadzają szumy i zakłócenia, a nie ukrywam że zależy mi na tym żeby dźwięk był czysty i bez zakłóceń. Co najlepiej kupić aby dźwięk był możliwie jak najlepszy?
  11. Szybkie pytanie, czy radio Alpine UTE-200BT bez problemu podejdzie do mojego A4B6?
  12. Radia w ogóle nie słucham, tylko muzyka z telefonu przez bluetooth bądź AUX, a brak informacji o utworze na FISie to też nie problem.
  13. Radia w ogóle nie słucham, tylko muzyka z telefonu przez bluetooth bądź AUX
  14. Brałem właśnie dwa moduły od pila24 i działo się z nimi to co napisałem. Może to wina radia dlatego chcę je zmienić. Poza tym już bardzo mnie irytuje zepsuty potencjometr.
  15. Próbowałem ze zmieniarką i miałem problemy z nimi, jedna wyłączała się w losowych momentach a druga szumiała tylko cały czas więc wolałbym już z tym nie kombinować. A druga sprawa jest taka że mam zepsuty potencjometr i bardzo wkurza mnie sterowanie głośnością radia. Dlatego właśnie chciałbym zaopatrzyć się w nowe radio.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...