Skocz do zawartości

woldaw007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woldaw007

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia woldaw007

0

Reputacja

  1. Problem z odkręceniem śruby spustowej od oleju. Poradników masa ale od etapu gdzie korek jest odkręcony. Ja nie jestem w stanie odkrecic śruby bo się odkręca gwint w środku . Jakieś specjalne metody są ma taki przypadek?
  2. Witam. Chcę wymienić gałkę zmiany biegów i problem jest taki że zamówiłem jakiegoś chińczyka i nie pasuje , gałka jest wyższa niż w sline i po nałożeniu odkręca się do okola. Oryginalną dorwać w dobrym stanie jest ciężko więc może zna ktoś jakiś w miarę dobry zamiennik sline który pasuje ? Jakiś link czy namiary gdzie taki dostanę? Chodzi mi jedynie o samą gałkę bez mieszka, chyba że nie ma innej opcji to kupię całość. Pozdrawiam
  3. Świece są ok. A co myślicie o uszczelniaczach pompowtryskow? Słyszałem że warto to sprawdzić
  4. Akumulator nowy , rozrusznik dobrze kręci. Dzięki za szybką odpowiedz , będę miał czas to sprawdze świece. Jakby miał ktoś jeszcze jakieś wskazówki to prosze o odpowiedz > Pozdro
  5. Świec nie sprawdzałem , ale poprzedni właściciel wymieniał wszystkie ponoć . Jeszcze jest taki objaw że jak już zakręci kilka razy to tak jakby na niektórych cylindry juz łapało a niektórych nie i po chwili dopiero normalnie silnik sie uruchamia
  6. Witam . Auto po dłuższym postoju długo kręci zanim zagada (najczęściej z rana albo po wyjściu z pracy ) jak już odpali puści gęstą siwą chmurę . Następne próby odpalenia w najbliższych godzinach są w porządku , nawet gdy auto nie zdąży sie nagrzać dobrze bo skocze np. tylko do sklepu gdzie mam strzał z d*py a stoi pózniej w minusowych temperaturach 2-3 godziny to pali ok . Na kompie wtryski i ogólnie wszytsko ok , rozrusznik kręci jak wściekły. Dodam że problem sie pogłębia od pewnego czasu , kiedyś problem był tylko w zimne dni koło 0 i niżej , teraz to nawet jak jest 15 stopni to potrafi ciężko palić. Jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...