Skocz do zawartości

Miciato

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Miciato

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zachpom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Miciato

0

Reputacja

  1. Wiesz może gdzie podłączyć PINy z modułu 6 i 14? Jeden to test podłączenia przyczepy, wg instrukcji westfali nie wymagany drogi to +12v po zapłonie.
  2. Z kolorami to sobie poradzę, chodzi o to jak przyporządkować wtyczkę modułu do gniazda 13 pin
  3. Witam może ktoś mi rozszyfrować kostkę gniazda przyczepy ze schematu z pierwszych postów? Przekopałam wszystko i nie mogę znaleźć. Chciałbym być na 100% pewny ze mam wszystko poprawnie połączone. Wiec potrzebuje informacji który pin ten wtyczki odpowiada pinom gniazda haka.
  4. Witam, przeczytałem cały wątek i widzę zdania są podzielone, wymieniać termostaty nie wymieniać, odwracać zawór zwrotny nie odwracać. Ja na ten moment wymieniłem główny i g... to dało, wyciągałem mały i widzę ze otwiera się raczej prawidłowo (gotowanie z termometrem). Wyciągnąłem również zawór zwrotny i tak jak pisali poprzednicy nie ma się w nim co popsuć. Odwracanie zaworu wg mnie powoduje odcięcie całkowicie obiegu chodzenia EGRu, to znaczy do momentu kiedy nie otworzy się mały termostat. Niestety nie mam jeszcze kable żebym mógł sprawdzić temperaturę z czujnika obiegu EGR. Moja teoria jest tak ze jak będzie on przekłamywał to będzie wymuszał prace pompy która przez zawór pompuje płyn przez chłodnice, dlatego wszystko robicie od razu ciepłe. Poniżej rysunek z zaznaczonym obiegiem. Gdyby ktoś to sprawdził bede wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...