Miciato
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Miciato
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Zachpom
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Miciato
0
Reputacja
-
Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
Miciato odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
-
Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
Miciato odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Z czarnej, tej do gniazda haka -
Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
Miciato odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Wiesz może gdzie podłączyć PINy z modułu 6 i 14? Jeden to test podłączenia przyczepy, wg instrukcji westfali nie wymagany drogi to +12v po zapłonie. -
Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
Miciato odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
-
Miciato obserwuje zawartość Wymiana termostatu w A4 B8 2.0TDI i Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
-
Hak holowniczy montaż - zmiany w układzie chłodzenia
Miciato odpowiedział(a) na A4B9 temat w Audi A4 B8
Witam może ktoś mi rozszyfrować kostkę gniazda przyczepy ze schematu z pierwszych postów? Przekopałam wszystko i nie mogę znaleźć. Chciałbym być na 100% pewny ze mam wszystko poprawnie połączone. Wiec potrzebuje informacji który pin ten wtyczki odpowiada pinom gniazda haka. -
Witam, przeczytałem cały wątek i widzę zdania są podzielone, wymieniać termostaty nie wymieniać, odwracać zawór zwrotny nie odwracać. Ja na ten moment wymieniłem główny i g... to dało, wyciągałem mały i widzę ze otwiera się raczej prawidłowo (gotowanie z termometrem). Wyciągnąłem również zawór zwrotny i tak jak pisali poprzednicy nie ma się w nim co popsuć. Odwracanie zaworu wg mnie powoduje odcięcie całkowicie obiegu chodzenia EGRu, to znaczy do momentu kiedy nie otworzy się mały termostat. Niestety nie mam jeszcze kable żebym mógł sprawdzić temperaturę z czujnika obiegu EGR. Moja teoria jest tak ze jak będzie on przekłamywał to będzie wymuszał prace pompy która przez zawór pompuje płyn przez chłodnice, dlatego wszystko robicie od razu ciepłe. Poniżej rysunek z zaznaczonym obiegiem. Gdyby ktoś to sprawdził bede wdzięczny.