Pawel1122
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pawel1122
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Głozak
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
AVB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Pawel1122
0
Reputacja
-
Tak tak był kodowany ale siedział 92Ah a włożyłem 95 ah wiec dużej różnicy nie ma
-
Świece sprawdzone i są dobre
-
Aku ma dwa tygodnie praktycznie nowy, może prąd do świec nie dochodzi? Albo rozrusznik?
-
Tak odpalił dzisiaj aku ladowalem 20 godzin
-
IMG_0995.MOV IMG_0995.MOV
-
Jakie napięcie powinno być do tego przekaźnika? I sprawdzać na zapłonie czy na włączonym silniku?
-
Tak powrócił , potem wymieniłem przekaźnik i w sumie już nie sprawdzałem
-
Czyli wyjąc go i mierzyć multimetrem ?
-
-
Miałem błąd na vcds dotyczący przekaźnika świec, wymieniłem go i dobrze odpalił raz po czym problem powrócił
-
Dzięki za wytłumaczenie i pozytywne podejście. Wg. Ciebie może on być powodem długiego kręcenia ?
-
Jakie powinny być prawidłowe wartości ?
-
Jaki sposób na sprawdzenie tego czujnika?
-
Pawel1122 obserwuje zawartość Świece żarowe - ustawianie vcds-em
-
Witam posiadam audi a4b8 silnik 2.0 tdi z 2011r. Problem z długim odpalaniem na zimnym silniku. Wymieniłem akumulator, świece w porządku , ostatnio wymieniłem tez sterownik świec żarowych ( vcds pokazywał mi jego błąd) problem pozostał samochod rano kręci jak dla mnie za długo , mechanik zaproponował przestawienie temperatury od jakiej maja grzać świece na +10. Jest to możliwe ?