Skocz do zawartości

Pawel1122

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel1122

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Głozak

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawel1122

0

Reputacja

  1. Tak tak był kodowany ale siedział 92Ah a włożyłem 95 ah wiec dużej różnicy nie ma
  2. Aku ma dwa tygodnie praktycznie nowy, może prąd do świec nie dochodzi? Albo rozrusznik?
  3. Tak odpalił dzisiaj aku ladowalem 20 godzin
  4. Jakie napięcie powinno być do tego przekaźnika? I sprawdzać na zapłonie czy na włączonym silniku?
  5. Tak powrócił , potem wymieniłem przekaźnik i w sumie już nie sprawdzałem
  6. Czyli wyjąc go i mierzyć multimetrem ?
  7. Miałem błąd na vcds dotyczący przekaźnika świec, wymieniłem go i dobrze odpalił raz po czym problem powrócił
  8. Dzięki za wytłumaczenie i pozytywne podejście. Wg. Ciebie może on być powodem długiego kręcenia ?
  9. Jakie powinny być prawidłowe wartości ?
  10. Jaki sposób na sprawdzenie tego czujnika?
  11. Witam posiadam audi a4b8 silnik 2.0 tdi z 2011r. Problem z długim odpalaniem na zimnym silniku. Wymieniłem akumulator, świece w porządku , ostatnio wymieniłem tez sterownik świec żarowych ( vcds pokazywał mi jego błąd) problem pozostał samochod rano kręci jak dla mnie za długo , mechanik zaproponował przestawienie temperatury od jakiej maja grzać świece na +10. Jest to możliwe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...