Skocz do zawartości

Damian_junior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Damian_junior

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Układ był zapowietrzony. Wszystko w normie, termostat otwiera przy 100 stopniach. Pozdrawiam
  2. W vcds tez będzie oznaczenie ?
  3. Dzięki. Czy jest to czujnik od strony grodzi ten zielony? Jakie są inne możliwości rozszczelnienia? Oby nie upg
  4. Dziękuje Panowie. Po dłuższej jeździe po mieście, chłodnica jest zimna, płyn w zbiorniczku Gorący, po otworzeniu korka wylało się około 0.5 do 1 litra. Waż wychodzący ze zbiorniczka zimny. 107 stopni na postoju. na wolnych obrotach płynu nie wyrzucało, przy 2.5tysiaca już tak ( załączam video) IMG_4931.MOV
  5. Cześć. Pacjent 1.8t bfb 330k. Po problemie z pompa wody, auto się zagotowało. Przejechałem może z 10 kilometrów, i od razu na warsztat na komplet rozrząd plus pompa wody napinacz itp. Problem polega na tym, ze ucieka płyn chłodzący gdzieś. Był robiony test na - szczelność - niby ok -spaliny w płynie - spalin brak nie kopci na biało tylko para Ogrzewanie Ok brak masła pod korkiem, brak oleju w zbiorniczku, brak masła na bagnecie. Na 1000 kilometrów muszę dolać jakoś 1-1.5 litra płynu. temperatura w bloku to 102 stopnie, według vcds, pomiaru temperatury z drugiego czujnika brak, nie widzi go? płyn w zbiorniczku ledwo ciepły, węże nie są twarde. po dłuższej jeździe jak odkręcam zbiornik wyrównawczy, to słychać strzał ciśnienia, i jak bąble ida od dołu silnika do góry. Auto po rozgrzaniu traci delikatnie na mocy, na moje oko puchnie, słuchać ze coś go boli. pozdrawiam panowie i Przepraszam za pisownię, pisze z tel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...