Skocz do zawartości

Przem1983

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przem1983

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przem1983

0

Reputacja

  1. Witam. Czy moglbym poprosic o ocenę logów dynamicznych i wskazanie czy warto zrobić jeszcze inne logi? Auto jak w temacie CVUB, A6 C7 3.0 TDI V6 2018 326 KM. Niedawno byly wymieniane 3 wtryski na gwarancji (objaw to drżenie i telepanie autem przy dodawaniu gazu, głównie na "obciążonym" silniku (np.na 7 biegu lekkie wciśnięcie gazu przy obr.ok.1400). Auto było też zamulone i pojawiała się "twarda", glosna praca silnika zwłaszcza na nierozgrzanym silniku na 1-ce przy przyspieszaniu. Ale także na rozgrzanym silniku przy jezdzie w korkach ta glosna praca występowała oraz gdy na chwilę zgasiłem i uruchomiłem auto ten objaw tez od razu sie pojawiał nawet na rozgrzanym silniku. Pozostale 3 wtryski wymieniłem na nowe oryginały razem z kompletem przewodów itp. Po wymianie praktycznie wszystko się poprawiło ale został jeszcze ten objaw z twarda i glosna praca silnika (choc mniejszy), juz glownie na nierozgrzanym silniku przy przyspieszaniu na 1-ce w zakresie obrotów 1100-1600 potem dostaje ładowanie i jest idealnie.Także gdy na chwile wylacze rozgrzane auto, to też przez dłuższą chwilę ten objaw występuje. Poniewaz wtryski byly wymieniane dosłownie pare dni temu, pytanie czy muszą się ułożyć przez okres.1000 km i czy to może minąć lub czy jest jakiś inny problem? Czy moge takze poprosic o ocenę kąta wtrysku 6.37 wtrysk wstępny 2. Czy to jest prawidlowa wartość? Szczegóły na dole posta. Bede bardzo wdzięczny za pomoc w interpretacji logów. Dziekuje. https://drive.google.com/file/d/1h3B-pRzrjPXVcvvLcuILoRDgmaZ4Ovj0/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1xyqWgmTsmPyXNnuxSWNE8PupQ7dZGQU-/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/16rTZZ3hSNn6wp44EEPJGYf8p7FIMwrim/view?usp=drivesdk PS. Jeszcze poniżej dodaje nowe logi statyczne i dynamiczne, które zostały zrobione dziś z uwzględnieniem większej ilości grup. Będe bardzo wdzięczny za pomoc. https://drive.google.com/file/d/16WDJMLIsCN5N1NgquIcMFuHUK56d2ayJ/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1PMbIfcah8CYW4dPvR9zu16WtBqOZLi7d/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1wgpZ6qs3WLIFumyLSxkIjwdGgBYBP2_U/view?usp=drivesdk Sobota,29,Styczeń,2022,13:25:14:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1 Wersja danych: 20200629 DS317.0 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ4G3JN080274 Numer rejestracyjny: WI157LJ Przebieg: 85143km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (4G0 907 589 F) 13:24:47 IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.35 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.24 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.43 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.26 mg/stroke IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 -0.09 mg/stroke IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.15 mg/stroke IDE00383 Wtrysk wstępny 1: początek sterowania 2.31 ° IDE00384 Wtrysk wstępny 1: dugość sterowania 0.0 µs IDE00385 Wtrysk wstępny 2: początek sterowania 6.37 ° Sobota,29,Styczeń,2022,14:01:29:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1 Wersja danych: 20200629 DS317.0 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ4G3JN080274 Numer rejestracyjny: WI157LJ Przebieg: 85143km Numer naprawy: Adres 01: Silnik (4G0 907 589 F) 14:01:15 IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.35 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.49 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.24 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.25 mg/stroke IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 -0.03 mg/stroke IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.11 mg/stroke
  2. Tak jak najbardziej mam. Jestem jeszcze w przyszlym tygodniu umowiony do ASO, żeby szukali dalej i sprawdzili maglownice. Zastanawia mnie, że tam naprawdę juz nie ma co stukac bo dosłownie wszystko oprócz jednego sworznia i maglownicy zostało albo wymienione lub sprawdzone...chyba ze coś przeoczyłem...czy macie jakieś pomysły co jeszcze moze dawać takie gluche stukanie oprócz : tulei wahacza, sworznia wahacza, górnej poduszki amortyzatora, lączników? Może znacie jakiegoś poleconego mechanika w Warszawie z forum, który zajmuje się zawieszeniami audi?
  3. Sworzen wymieniłem...bez zmian. Został jeszcze tylko ten sworzen który wymienia się tylko w komplecie z wahaczem ale tu z kolei mechanik wymienil mi wszystkie tuleje i teraz zastanawiam się czy wymianiac caly wahacz? Mechanik twierdzi, że nie ma w tym sworzniu żadnych oznak zużycia...chyba została już tylko maglownica ale kompletnie nie mam pomysłu jak rozmawiać w ASO o wymianie maglownicy w ramach gwarancji tym bardziej, że jak w passacie b8 miałem stukającą maglownica, to hałasowała dużo bardziej niż tu i wtedy bardzo niechętnie została wymieniona.
  4. Laczniki wymienione, maglownice sprawdzam w środę. Myślisz, że sworzen moglby dawać taki gluche stukanie?
  5. Czyli nawet jak wymienione były wszystkie tuleje wahaczy?
  6. Witajcie. Mam prośbę o pomoc. Mianowicie objawy to gluche stukanie z lewego przodu, tylko przy najeżdżaniu na głębsze studzienki lub jakąś ostrą "wyniosłość" w jezdni. Nie stuka przy podjeżdżaniu na zwalniacze, na kostce brukowej itp. Wymienione : poduszka amortyzatora lewy przod, łączniki, wszystkie tuleje wahaczy. Zamieniłem też stronami amortyzatory, żeby sprawdzić czy to nie to ale nadal stuka po lewej stronie. Ogromna prośba o wasze sugestie. Czy znacie i możecie polecić jakiegoś mechanika, który chciałby i potrafiłby się tym zająć? Czyli dokladnie rozebrać całe zawieszenie i sprawdzić wszystko krok po kroku? Zawieszenie sportowe S-line, czyli serynie obnizone o 20mm. Dziekuje i pozdrawiam Przemek.
  7. Tak, przepraszam nie mogłem znaleźć tego oznaczenia przy wyborze w menu. To jest tiptronic. Oznaczenie silnika 4G. Pozdrawiam.
  8. Witam serdecznie. Czy moglbym poprosic Was o pomoc / poradę? 2 miesiace temu kupiłem audi a7 V6 3.0 TDI, 2017 rok, 70.000 km z salonu audi w Kielcach (select plus). Nigdy wcześniej nie jeździłem autem o podobnych parametrach, głównie były to benzyny mocniejsze. Zastanawia mnie to, ze auto ma wyrazna turbo dziurę, zwłaszcza w sytuacji gdy toczę się na 1-ce lub 2-ce i chce szybko przyspieszyć lub po prostu chce szybko ruszyć. Wydawało mi się, ze przy takiej mocy i momencie obrotowym w tego typu samochodach nie powinno być tego zjawiska jednak nigdy wcześniej nie miałem okazji jeździć takimi autami i nie mam porównania. Czy moge Was poprosic o jakieś wskazówki, jak można sprawdzić czy wszystko jest ok, turbiny, sprzęgło itp? Czy moglibyście polecić kogoś z Warszawy kto mógłby pomoc? Moze ktoś z forum, kto ma podobne auto, mialby w ktorys weekend chwile czasu żeby spotkać i sprawdzić czy tak jest ok? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Przemek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...