Skocz do zawartości

zafirr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zafirr

Informacje

  • Imię
    Kubek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zafirr

0

Reputacja

  1. Wcześniej zakładałem filtr knechta i bardzo dobrze się sprawdzał zero dźwięków obecnie ciężko dostępny ,może coś polecisz podobnego o takiej jakości podobnej jak ori ?
  2. W sklepie mi powiedzieli że nie robi jakieś różnicy ,jednak co widać możliwe ze to wina filtra zgadza się ?
  3. Purfluxa w sklepie powiedzieli mi że jakościowo bardzo dobry
  4. Problem rozwiązany winny był filtr paliwa , pali teraz od strzała . Niestety słychać głośne piszczenie oraz inne dzwięki z okolic pompy paliwa co to może być zły filtr ?
  5. Mniej więcej zdiagnozwoałem problem , otóż usterka siedzi w układzie paliwowym . Przy odpalaniu awaryjnie na LPG samochód pali od strzała czyli układ zapłonowy można wyeliminować . Nadmienie że pompke paliwa wkład wymieniałem jakieś dwa tygodnie temu, filtr paliwa dwa lata temu . Dziś byłem u mechanika aby sprawdził ciśnienie paliwa ,okazało się , że po przekręniu kluczyka na zapłon słychać pompke jak podaje paliwo ale na manometrze wpiętym w listwe wtryskową pokazuje kompletne zero sprawdzane kilka razy. Kiedy auto z trudem odpali ciśnienie na biegu jałowym jest na poziomie 3.5 bara z tego co pamiętam na zapłonie powinno być 3.5 bara a na odpalonym silniku 4.0 bara . Może ktoś wie gdzie znajduje się jakiś zaworek zwrotny/powrotny paliwa ,albo regulator ciśnienie lub ma ktoś pomysł od czego zacząć ?
  6. Postaram się zrobić gdzieś na tygodniu , podejrzewasz coś może bądz miałeś podobną sytuacje ?
  7. Wypalam oczywiście z całego obiegu gdy już mi zacznie piszczeć przełącznik o braku lpg gasze i jeszcze raz odpalam żeby nic nie zos
  8. Wypalam oczywiście z całego obiegu gdy już mi zacznie piszczeć przełącznik o braku lpg gasze i jeszcze raz odpalam żeby nic nie zostało
  9. Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku po nocy bądz jak dłużej postoi ,na ciepłym pali na dotyk. Trzeba kręcić przynajmniej 3-4 razy dosyć długo ,rozrusznik kręci ,wymieniałem już pompe paliwa, 2 lata temu filtr paliwa ,czujnik temperatury płynu .Mam też LPG po zakręceniu zaworu przy butli pali nieco lepiej bądz tak mi się wydaje a czasami tak samo jak na odkręconym zaworze .Byłem już u gazownika na sprawdzeniu ,nic nie stwierdził wszystko podobno jest okej . Samochód jeździ normalnie nie zauważyłem żadnych spadków mocy ,zero błędów po podpięciu kompa . Jak jeszcze mógłbym zdjagnozować przyczyne ,zanim zaczne wymieniać wszystko po kolei ,albo może ktoś miał podobną sytuacje co by to mogło być ?
  10. Witam , mam problem z nastepującymi kodami błedów 17522 16395 16523 ostatnio się pojawiły 16395 dopiero drugi raz od dłuższego czasu jak rozwizać problem co sprawdzić wymienić ? Bo ikonka checka razi niemiłosiernie
  11. Mam problem z buczeniem głośnym dzwiekiem zaczynającym i wzrastającym od około 40 km/h, przy 120 km/h jest mniej słyszalne ,przy hamowaniu dzwięk cichnie wzraz ze zmniejszeniem prędkości ,podczas jazdy na luzie dzwięk nie ustaje .Przy ostrzejszym skręcie w prawo hałas cichnie , przy skręcie w lewo hałas nie ustaje może nawet minimalnie się zwiększa .Czy może to być wina łożyska koła czy coś innego jeszcze ? Wymieniłem łożysko prawego koła ,huczenie może sie lekko zmniejszyło lecz nie ustało ,za co się teraz zabrać jaka może być przyczyna ? jakieś rady nie wiem juz od czego zacząć teraz
  12. Zamieniałem na zimówki i bez różnicy .
  13. Wymieniłem łożysko prawego koła ,huczenie może sie lekko zmniejszyło lecz nie ustało ,za co się teraz zabrać jaka może być przyczyna ?
  14. Na co zwrócić uwagę jakieś konkrety ? na hałas na zęwnątrz? sprawdzić na włączonym silniku tak ?
  15. Mam problem z buczeniem głośnym dzwiekiem zaczynającym i wzrastającym od około 40 km/h, przy 120 km/h jest mniej słyszalne ,przy hamowaniu dzwięk cichnie wzraz ze zmniejszeniem prędkości ,podczas jazdy na luzie dzwięk nie ustaje .Przy ostrzejszym skręcie w prawo hałas cichnie , przy skręcie w lewo hałas nie ustaje może nawet minimalnie się zwiększa .Czy może to być wina łożyska koła czy coś innego jeszcze ? Jeżeli to łożysko to które wymienić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...