Skocz do zawartości

Cloudwalking

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cloudwalking

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cloudwalking

0

Reputacja

  1. Mam problem z wewnętrznymi klockami. Wygląda jakby nie przylegały równomiernie do tarcz, na zjdęciu to widać. Tarcza od zewnątrz wygląda normalnie. Wszystko poskładane na sucho, na nowych prowadnicach Ate.
  2. Wymiana zacisków robiona właśnie w CD. Nie mają pojęcia, co to powoduje. Wszystko sprawdzali po 5 razy. Tym bardziej, że na drugim komplecie zacisków identyczna sytuacja.
  3. Masz na myśli te blaszki-spręzynki? Mam zrobione około 1500 km od wymiany jak na razie.
  4. Zmieniłem zaciski z 312 mm na te pod tarcze 320. Od samego początku po zmianie jest problem z metalicznymi stukami przy wciskaniu hamulca. Stukanie pojawia się, gdy po zmianie kierunku jazdy, naciskam na hamulec. Tzn. jedziemy do przodu, hamujemy. Wystarczy ruszyć trochę do tyłu i w tym momencie przy wciśnięciu hamulca jest metaliczny stuk z zacisków. Stukają obie strony, naraz lub naprzemiennie. Podstawiałem już inne zaciski i objaw identyczny. Klocki siedzą ciasno w obudowie zacisków i tłoczkach, blaszki sztywno trzymają. Jarzma nowe, ATE.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...