Skocz do zawartości

Kiniu86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kiniu86

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kiniu86

0

Reputacja

  1. I zawsze się zastanawiam czy mieszać tarcze z innej firmy klocki z innej czy nie lepiej już i klocki i tarcze z tej firmy Jurid
  2. A po ile taki zestawik tzn przód i tył klocki +tarcze. Rozumie że z wysyłką nie ma problemu ?
  3. Szykuje się do zmiany klocków i tarcz w b7 1.8t quattro s-line . Vin to WAUZZZ8E17A082405 po wskazówka z forum i wlepce rozszyfrowałem że niby przód 312mm a tył 255mm ale wolał bym się upewnić . Autem jeździ żona zadko kiedy przekracza 120km czasem na autostradzie 150 . Głównie zależy mi na czystych felgach i oczewiscie żeby nie było pisków ? jaki zestaw polecacie ?? Widziałem że Dev pisał o klockach ATE ceramic ale jakie tarcze do nich brać zimmermana???
  4. Pomógł realny fachowiec i problem rozwiązany. Liczyłem tu na jakąś konkretną sugestie poparto logicznymi argumentami a nie czepianie się gazu z uporem maniaka. A na tym forum nie otrzymalem nawet 1 logicznej i sensownej odpowiedzi w tym temacie przez fachowców twojego pokroju Ale z niektórych waszych sugesti mój mechanik i elektromechanik miał kupę śmiechu Także wielkie podziękowania
  5. Nie doczekałem się na odpowiedź z reklamacji. Po przejechaniu 20 km i postoju 11 godzinnym auto już nie odpaliło. Kręci i nie chce zapalic. Aku nowy po podmianie czujnika położenia wału korbowego bez zmian. Po odpięciu czujnika temperatury też bez zmian. Bezpieczniki z boku sprawdzone. Pompka paliwowa w ogóle się nie załącza nie ma prodow czyli nie dostaje sygnału tylko skąd??? Dopiero w poniedziałek elektryka ma czas zobaczyć
  6. To już nie wiem:) w kilku innych tematach czytałem że w grupie 93 każda wartość inna niż 0 świadczy o złym ustawieniu rozrządu że jeszcze plus minus 1 to ok a teraz że od -3 do 6 też dobrze:) No nic czekam na wynik reklamacji czujnika położenia wału korbowego
  7. W grupie 93 w pozycji wałka rozrządu mam raz odczyt 4 następnego dnia 2 kolejnego 1 a innym razem w ogóle nie mam odczytu z tego czujnika. Czy to świadczy o uszkodzeniu tego czujnika??? Czy może to być jakiś problem z rozrządem? (obroty nie falują moc jest bez zmian od dawna)
  8. Tak jeździłem i bez zmian na ciepłym po 3 minutach nie pali. Po przejechaniu 20km i na włączonym silniku odkrecalem korek i nie ma żadnego zasysania. Gdzieś w jakimś temacie czytałem że jak jest problem z tym odpowietrzeniem to nie odpali na ciepłym dopuki właśnie nie odkręci się korka żeby odpowietrzyć układ. U mnie nie pali po 3 minutach i wystarczy poczekać dłużej nic nie robiąc i odpala. Tak czy inaczej sprawdziłem tak jak radziłeś i nic. Aktualnie czekam na Odpowiedź z reklamacji czujnika położenia wału korbowego żeby mieć pewność że ten jest dobry. A następnie wymienię czujnik położenia wałka rozrządu którego odczyty są dziwne.
  9. Jak bym wiedział że mam do czynienia z takimi fachowcami jak ty to nawet bym się nie kłopotał żeby dokładnie opisywać kiedy mam problem z odpaleniem. Wytłumacz w takim razie madralo jak to było by możliwe że puszczanie gazu przez reduktor bądź wtryskiwacze powodowało by że auto nie odpala po 3 minutach na gorącym ale po 5 już pali???
  10. A jak zakręcę zawór w butli to nie będę miał już gazu w przewodach?? ? Jak przekręcam zawór w butli od razu odsysa cały gaz z przewodów??? ? Nie wspomnę już o tym że jakim cudem mogło by puszczać gaz po 3 minutach na ciepłym ale po 10 już nie bo pali od tyka. Jak by puszczal reduktor czy wtryskiwacze to problem byłby z paleniem ale głównie po dłuższym postoju.
  11. Przyciskiem odłączasz dopływ gazu więc pewnie aktywuje jakiś zawór. Powiedział że w układzie mam 3 zawory i nie ma konieczności zakręcania jeszcze tamtego w butli bo przyciskiem też odłączam dopływ gazu i chodzi wtedy tylko na benzynie. Dzisiaj odczyt położenia wałka miałem w ogóle niewidoczny tak jak by nie było odczytu z tego czujnika. Po ponownym odpaleniu i jedzie odczyt był pokazało 1 więc coraz bardziej skłaniam się ku wymianie czujnika położenia wałka rozrządu
  12. Wcześniej w odczycie grupy 93 miałem 4 teraz ostatnio miałem 2 wiec nie wiem czy możliwe żeby sie tak rozrząd przestawiał w to i z powrotem a nie dawał żadnych innych objawów (żadnego falowania obrotów czy spadku mocy) czy jednak nie jest to podniety ten czujnik. Konsultowałem sprawę z moim gazownikiem stwierdził ze nie trzeba zakręcać żadnego zaworu w butli wystarczy przyciskiem odłączyć gaz i spróbować na benzynie. GAZ akurat mi się skończył wiec sam przełączył sie na bezyne ale i tak go odłączyłem i po przejechaniu 20km na benzynie zgaszeniu i po 3 minutach nie chciał odpalić dlatego wykluczył bym problemy instalacji gazowej (stage) Teraz jadę na tydzień urlopu wiec nie będę testował auta ale po powrocie spróbuje pojeździć z odpiętym czujnikiem od tego systemu evap. Poza tym tak na logikę LPG podlewa motor po 3 minutach NA CIEPŁYM ale po całej nocy juz nie? po 10 minutach też już nie? Tak czy inaczej przetestowałem na benzynie i jest to samo Co do napinacza i łańcucha to z tego co czytałem odczyty z tego mam w grupie 90 i tam mam 0 do tego absolutnie nie słychać łańcucha żeby dzwonił o pokrywę. Nie wymieniałem ani łańcucha ani napinacza wiec nie wiem co tam jest (pewnie jeszcze oryginał siedzi)
  13. Dzięki wygoglowalem chodzi o odpowietrzenie układu paliwa tam jest zaworek n80 z wtyczka i wypiąć to wtyczkę czy wężyka od zaworku? A i ja jeżdżę na LPG więc czy mimo to może dochodzić do zapowietrzenia układu paliwa na tyle żeby nie chciał odpalić?
  14. No właśnie nie mam żadnych takich objawów ani falowania obrotów ani spadku mocy dlatego dziwi mnie odczyt 4 w tej grupie ale za tydzień ma mi mechanik sprawdzić dla świętego spokoju ten rozrząd czy się nie przestawił jeśli w ogóle jest taka możliwość po 35tys
  15. Czujnik położenia wału korbowego zakładałem z bosha w sklepie mieli tylko taki po 150 i febi za 80 chyba bosh to ori? Poszedł do reklamacji a ja wsadziłem następny z bisha więc się okaże za tydzień czy sprawny. Miałem już tak że kupiłem 4 nowe cewki z beru w sklepie bo przerywał na gazie i 1 była od razu uszkodzona a następna padła po pół roku więc wiem co jest grane Czujnik temperatury kupowałem w sklepie pytałem mówił gość że to ori znaczek audi wybity ale cena tylko 40zl wiec nie wiem czy to na pewno ori niby taki sam jak na necie pod hasłem originalny czujnik. Z ciekawości zadzwonię jutro do aso w Rzeszowie i spytam jaka cena u nich takich czujników. Tyle tylko ze czujnik temp w obdeleven pokazuje mi prawidłowe wartości na desce tez więc wstępnie go wykluczyłem. Co do czujnika wału korbowego to właśnie czekam co mi powiedzą z reklamacji będzie pewność czy sprawny Rozumie że mogę odpiąć czujnik położenia wałka rozrządu i nie będzie sypac błędami jak tak pojeżdżę kilka dni?? I jeśli autko może jeździć z wypiętym czujnikiem to po co on jest w takim razie?? Bo czytałem tutaj że problemy z odpalaniem na ciepłym to właśnie czujnik temp wału korbowego lub wałka rozrządu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...