Skocz do zawartości

emswisnia

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emswisnia

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Rsko

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia emswisnia

1

Reputacja

  1. Nie wiem do końca czy kompresor był sprawny tamten. Bo wymieniałem na starym elektozawor na nowy I klima nie działała. Teraz założyłem inny i od razu start i chłodne powietrze. Postaram siw wykonać test na low i zobaczyć jaka temperatura będzie na wyjściu z nawiewu. Wcześniej było niskie I wysokie cisnienie takie samo czyli okolice 6bar więc wydawało mi się że jednak kompresor jest uszkodzony.
  2. Nic więcej nie wymieniałem. Podmieniłem tylko sprężarkę aby upewnić się czy to ona walnięta i wykonałem krotki test. Przy temperaturze 19'C za oknem i ustaleniu na panelu 18' i nawiew na siłę 2 kreski z nawiewu po 6 minutach postoju pokazywało na termometrze wylatujące powietrze o temperaturze 13'C.
  3. Podmieniłem sprężarkę na inną. Po włączeniu klimy sprezarka działa. Wentylator chodzi na 2 biegu ale jakiegoś efektu lal nie ma. Tak wygląda po podłączeniu manometrow pod zawory. Może coś jeszcze powinienem wymienić w tym układzie klimatyzacji.
  4. Udało się przeprowadzić nastawy podstawowe. Było słychać pracę klap i wszystkie pozycje zeszły do zera. Czy po tym zabiegu wystarczy kliknąć done go back czy trzeba sprzeprwadzic adaptacje? Niestety nadal nie czuc zimna z nawiewu po załączeniu klimatyzacji. Wentylator kręci się cały czas na 1 biegu. Ta rurka po załączeniu klimatyzacji robi się zimna. Druga jest o wiele cieplejsza. Rozumiem że w moim przypadku elektozawor jest sprawny skoro pokazuje 0.600A przy załączeniu klimatyzacji. Temperatura na zewnątrz 20'C Tak wygląda przy świecącym się przycisku econ. tak sie dzieje po zalaczniu klimatyzacji ustawienie 17' na panelu sterowania Cisnienie tam gdzie jest 10bra po chwili spadlo do 8 bar i tak sie utrzymywalo. Bledow w klimatroniku brak. Mozliwe jest ze nawalila sprezarka i nie daje odpowiedniego ciesnienia?
  5. W oleju nie widać było nic niepokojącego. Nastawy podstawowe postaram się jutro wykonać. Dzisiaj podczas jazdy zauwazylem mając ustawiony pole nawiewu na środek oraz siłę nawiewu w połowie mocy (temperatura 17) że odczuwalne było iż nawiew zmienia sam sobie siłę dmuchania powietrza. Dodatkowo jeszcze podczas postoju było słychać jakby wentylator na chwilę załączył się na 2 bieg. Nie mogę wykonać nastaw podstawowych ponieważ vcds pokazuje błąd zbyt wiele błędów komunikacyjnych aby kontynuować. Jeśli chodzi o te nastawy to co one mają ogólnie dać za efekt?
  6. Rurka która ma zaworek już przy nadkolu jest zimna tzn chlodna a ta druga rurka jest na pewno troszkę cieplejsza. Dodam zdjęcia. Zdjecie z maszyny. Zdjecie z auta beż uruchomionej klimy. Zdjecie zaraz po wciśnięciu przycisku econ. Zdjecie po chwili pracy klimy. Wentylator kręci się na pierwszym biegu. Nie jestem specjalistą ale czy że względu na to że sprężarka pracuje w tym aucie cały czas tzn kręci się rolka to czy nie jest ważny stan ilościowy oleju w układzie? Czy jak będzie np. dużo oleju to nie będzie sprężarka chłodzić?
  7. Tak jak silnik wyłączony pokazuje 6 bar. Czynnika podano 550g. Dodałbym zdjęcia ale błąd wyskakuje podczas dodania.
  8. Witam. Sprawa dotyczy auta Seat Exeo 2011r. Spotkała mnie dziwna przypadłość dotyczaca działania klimatyzacji. Pewnego dnia klimatyzacja chłodziła ale odczucie takie że nie mroziła. Po prostu leciało chłodne powietrze. Pojechałem na nabicie czynnika. Po nabiciu brak chłodnego powietrza. Wskaźniki na maszynie do czynnika czy to LP czy HP pokazują lekko ponad 6bar. Vcds nie pokazał błędu na kanale 08 klimatyzacja. Po sprawdzeniu bloki pomiarowego grupa 001 i napięcie na elektozaworze pokazuje 0 amper po załączeniu klimatyzacji pokazuje 0.644A. Cisnienie rośnie z 6 do 14 bar. Dodam że po załączniku klimatyzacji przyciskiem Econ załącza się wentylator od chłodnicy.
  9. Czyli nie ma możliwości wykonania tego aby działało? Niestety auto nie jest garażowane i stoi przez dłuższy czas w nasłonecznionym miejscu gdzie uchylane są szyby. Przyjście nagłe deszczu i działanie automatyczne zamykania szyb była by dla mnie pomocną opcją. Exeo jest na platformie PL47?
  10. Witam, Walczę z opcją automatycznego zamykania szyb podczas gdy pada deszcz - chociaż do końca nie wiem czy auto posiada taka opcję. Pacjent Seat Exeo 2.0TDI Sport. Weryfikacja odbywa się za pomocą VCDS. Szyby otwierają/zamykają się za pomocą pilota jak również poprzez przekręcenie kluczyka w zamku i przytrzymaniu w zadanej pozycji. Auto posiada czujnik deszczu + czujnik w lusterku. Po popsikaniu wodą na czujnik wycieraczki się załączają. Manetka ustawiona na auto i szybkość na maks. Dodatkowo ustawiony przełącznik od świateł na auto. Szyby otwarte, auto zamknięte, odczekane 5 minut i woda na czujnik - szyby nadal otwarte. Prosiłbym o pomoc czy coś jest nie tak ustawione czy może opcję tą załącza się gdzieś indziej. Tak przedstawia się VCDS. Tak wygląda czujnik.
  11. Akurat przodu nie sprawdzałem. Nie sadziłem ze pęknięcie na przodzie obniżyło by tył.
  12. Teraz się zastanawiam nad tymi poduszkami czy z nimi wszystko ok. Musze przyjrzeć się górnej i dolnej czy jest. Sprawdziłem dzisiaj podkładki i są na górze jak i na dole. Górne udało mi się nawet zmierzyć i mają okolice 18mm.
  13. VSSZZZ3RZBR023809 - zamontowałem takie sprężyny LESJÖFORS 4204258.
  14. Witam, Jestem po wymianie sprężyn - dobrany zamiennik odpowiednio po oznaczeniu oryginału. Niestety zauważyłem ze auto na tyle z jednej strony siedzi niżej niż z drugiej. Sprawdzone organoleptycznie na "dwa palce" Z jednej strony od kierowcy tył między rantem nadkola a kołem można bez problemu umieścić "dwa palce" z lekkim luzem do nadkola. Niestety po stronie pasażera już tak elegancko nie jest. Palce wchodzą na styk tzn dotykają rantu nadkola. Zastanawiam się co może mieć na to wpływ. Czy np słabszy amortyzator będzie tak oddziaływał na obniżenie zawieszenia? Czy może sprzedający coś pomylił w sprężynach i dostałem dwie rożne twardości sprężyn Akurat fachowcem w zawieszeniu nie jestem dlatego wole się podpytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...