-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O d3moDinho
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia d3moDinho
0
Reputacja
-
d3moDinho obserwuje zawartość DPF i katalizator 1.9TDI BRB , Forum AUDI A5 KLUB , Terkotanie w 1.9TDI BRB i 2 innych
-
podbijam temat
-
Witam, posiadam Audi A4 B7 1.9TDI BRB. Od ostatniego czasu silnik dziwnie pracuje, slychac glosne terkotanie/chrobotanie tylko na wolnych obrotach zarówno podczas jazdy jak i podczas postoju, oraz przy przyspieszaniu od niskich obrotów. Gdy wysiądę z samochodu dźwięk słychać jakby z okolic lewego przedniego koła. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
-
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie ciężko z tym, bo słychać go tylko jak jadę na wolnych obrotach. Wczoraj zmieniłem prowadnice i wydaje mi się, że jest lepiej. -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
A klocek ciasno siedzi -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Tarczę kotwiczną sprawdziłem i siedzi dobrze i nic nie stuka jak kręcę kołem "na sucho" na podnośniku, tylko jak jadę to tłucze -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Zmieniłem prowadnice, śruby i gumy i dalej tłucze, tylko że ciszej i nie cały czas -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Stukałem w nią i nie wydawało mi się, żeby o coś zaczepiała, mogę je wcale ściągnąć czy jest to niewskazane? -
Witam, z mojej A4 B7 1.9TDI BRB wydobywa się dziwny dźwięk, (pasażer twierdzi, że z tyłu spod spodu/w kole), jakby blacha i ucicha nawet jak leciutko wcisnę hamulec, zmieniane były klocki z tyłu i od tamtej pory to się zaczęło, wszystko w okolicach hamulca wydaje się w porządku, jakieś pomysły co to może być? Prowadnice wyjmowałem i smarowałem.
-
Witam, ostatnio mój samochód zaczął dużo palić (1.9TDI kod silnika BRB po chipie na 150km), z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu 1,2 do 1,4l/h wg. vaga. Sprawdzałem grupy 013, 018 oraz 023. W grupie 018 po całkowitym odpuszczeniu gazu pojawia się wartość 128, czasami 4. Natomiast w grupie 023 wszystko jest na minusie, w dwóch polach w okolicach -40/-50 a w dwóch w okolicach -60. Kąt synchronizacji rozrządu -1 w wahaniach do -1,5/-0,5. Silnik pracuje równo i nie dymi, co może być powodem takich odczytów? Wcześniej odczyty były podobne i samochód palił mniej, wg. vaga na postoju miał do 0.2l/h.
-
Kąt synchronizacji ustawiony na 0, zmienić go na minus?
-
Na samym postoju samochod bierze 1,4l/100km wg. komputera, wcześniej ta wartość wynosiła 0.1l. Wszystko sprawdzane przez vaga teraz i poprzednio.
-
Dpf wycięty i auto po chipie, ale przed wycięciem było to samo
-
Właśnie chyba założę nowy temat, bo dawniej potrafiłem przejechać po zatankowaniu ok. 250km a zasięg WZRASTAŁ o 300km i wskazówka ledwo się ruszała z miejsca, a teraz pokazuje mi spalanie na poziomie 8,5 litra na 100km.
-
Leciutko poduszka z prawej puszcza płyn, ale nie odczuwam zwiększonych wibracji w samochodzie, żeby poradzić sobie z łączeniem wydechu pewnie będę musiał wspawać tam łącznik elastyczny, czy może jest na to inny sposób? Odkąd te łączenie puściło samochód także zaczął więcej palić, to możliwe?
-
Witam, posiadam Audi a4 b7 Avanta 1.9TDI oznaczenie silnika BRB z dpfem. Wchodziłem ostatnio pod auto bo rozszczelnił mi się łącznik wydechu, wyczytałem na forach, że katalizator jest zaraz przed tym łączeniem, a przynajmniej powinien być, bo u mnie go nie ma. Czy to możliwe że katalizator jest razem w puszce z dpfem? Czy po prostu auto go nie ma. Z góry dziękuję za odpowiedź.