Skocz do zawartości

d3moDinho

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d3moDinho

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia d3moDinho

0

Reputacja

  1. Witam, posiadam Audi A4 B7 1.9TDI BRB. Od ostatniego czasu silnik dziwnie pracuje, slychac glosne terkotanie/chrobotanie tylko na wolnych obrotach zarówno podczas jazdy jak i podczas postoju, oraz przy przyspieszaniu od niskich obrotów. Gdy wysiądę z samochodu dźwięk słychać jakby z okolic lewego przedniego koła. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
  2. Właśnie ciężko z tym, bo słychać go tylko jak jadę na wolnych obrotach. Wczoraj zmieniłem prowadnice i wydaje mi się, że jest lepiej.
  3. Tarczę kotwiczną sprawdziłem i siedzi dobrze i nic nie stuka jak kręcę kołem "na sucho" na podnośniku, tylko jak jadę to tłucze
  4. Zmieniłem prowadnice, śruby i gumy i dalej tłucze, tylko że ciszej i nie cały czas
  5. Stukałem w nią i nie wydawało mi się, żeby o coś zaczepiała, mogę je wcale ściągnąć czy jest to niewskazane?
  6. Witam, z mojej A4 B7 1.9TDI BRB wydobywa się dziwny dźwięk, (pasażer twierdzi, że z tyłu spod spodu/w kole), jakby blacha i ucicha nawet jak leciutko wcisnę hamulec, zmieniane były klocki z tyłu i od tamtej pory to się zaczęło, wszystko w okolicach hamulca wydaje się w porządku, jakieś pomysły co to może być? Prowadnice wyjmowałem i smarowałem.
  7. Witam, ostatnio mój samochód zaczął dużo palić (1.9TDI kod silnika BRB po chipie na 150km), z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu 1,2 do 1,4l/h wg. vaga. Sprawdzałem grupy 013, 018 oraz 023. W grupie 018 po całkowitym odpuszczeniu gazu pojawia się wartość 128, czasami 4. Natomiast w grupie 023 wszystko jest na minusie, w dwóch polach w okolicach -40/-50 a w dwóch w okolicach -60. Kąt synchronizacji rozrządu -1 w wahaniach do -1,5/-0,5. Silnik pracuje równo i nie dymi, co może być powodem takich odczytów? Wcześniej odczyty były podobne i samochód palił mniej, wg. vaga na postoju miał do 0.2l/h.
  8. Kąt synchronizacji ustawiony na 0, zmienić go na minus?
  9. Na samym postoju samochod bierze 1,4l/100km wg. komputera, wcześniej ta wartość wynosiła 0.1l. Wszystko sprawdzane przez vaga teraz i poprzednio.
  10. Dpf wycięty i auto po chipie, ale przed wycięciem było to samo
  11. Właśnie chyba założę nowy temat, bo dawniej potrafiłem przejechać po zatankowaniu ok. 250km a zasięg WZRASTAŁ o 300km i wskazówka ledwo się ruszała z miejsca, a teraz pokazuje mi spalanie na poziomie 8,5 litra na 100km.
  12. Leciutko poduszka z prawej puszcza płyn, ale nie odczuwam zwiększonych wibracji w samochodzie, żeby poradzić sobie z łączeniem wydechu pewnie będę musiał wspawać tam łącznik elastyczny, czy może jest na to inny sposób? Odkąd te łączenie puściło samochód także zaczął więcej palić, to możliwe?
  13. Witam, posiadam Audi a4 b7 Avanta 1.9TDI oznaczenie silnika BRB z dpfem. Wchodziłem ostatnio pod auto bo rozszczelnił mi się łącznik wydechu, wyczytałem na forach, że katalizator jest zaraz przed tym łączeniem, a przynajmniej powinien być, bo u mnie go nie ma. Czy to możliwe że katalizator jest razem w puszce z dpfem? Czy po prostu auto go nie ma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...