Skocz do zawartości

Pinokio 1700

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

1 obserwujący

O Pinokio 1700

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam dawno nic nie pisałem, częściowo soul87 miał rację przekonałem się o tym gdzieś po 3/4 miesiącach usterka okresowa /sporadyczna stopniowo się nasilała leżała nie po stronie softu a po stronie zaworu n75 w którym na pinach rosła zieleń z wilgoci. A wiec racja soul87. Od poprzednich postów co prawda nie byłem zarobiony ale coś tam robiłem 2 sharany 1.8 t łącznie z pisaniem 2 plików xdf bo nie było na neffmoto nie pamiętam czy 2 dodałem potem jakieś ze 3 passaty awt różne specyfikacje i modyfikacje , ostatnio 2 ostre zlecenia leon copra r z bam dopasowywanie przerabianie xdf bo pasującego nie ma , analiza soft zrobiony po bandzie, albo wygrasz albo korba wyjdzie bokiem z pięknymi kreskami na 400 nm i 260 km, po przyciszane czujniki stuku ,osłabiona rekcja na wykryte itd jednocześnie brak kontroli nad egt przy dłuższym katowaniu pow, 200 k/h egt rosło ostro pow. 930 st/c i odpuszczałem, przytrzymywanie obrotów a nawet w rosnące po wysprzęgleniu na 1 i 2 biegu, finalnie poprawiłem zapłony wykrywanie stuku itd opanowałem egt tak że przy 260 km/h stabilizuje się na 920-910-915-910 no i oczywiście rosnące obroty a od siebie dodałem limitery po biegach 1,2,3 bo para szła w gwizdek na 235/18 cali .Druga ostatnia robota to auq w a3 ale po wyjściu korby soft oczywiście brak pliku xdf, kilka godzin pracy i szok tyle zmian wiedza chyba spora ale tutaj naprawdę po bandzie po przyciszane stuki do tego inaczej na każdym cylindrze tak samo reakcja na wykryte ,kompletny brak hamulców tym bardziej że tu brak czujnika egt.
  2. Jeżeli modyfikujesz inne to podaj nazwy ja nie piszę że jestem znawcą tematu. Tytuł brzmi Chiptuning 1.8t AWT 4B0906018CG (Zrób to sam). Co do "turbinek" to jeszcze nie walczyłem chińczykami i innymi wynalazkami, walczyłem z turbo regenerowanym które nie chciało wstawać ale potem i tak wymieniłem na regenerowaną fabrycznie z int-cars wgrałem model ldrpid fabryczny i było wszystko git. Jeśli chodzi o forum to nikt nie posiada mojego softa, auta które zrobiłem są moje lub moich przyjaciół w sumie 4 .
  3. W standardowym stage1 modyfikujemy te mapy
  4. Auto przejechało od softa 700 km jest ok żadnych problemów takie problemy jak wyświetlone w tunezzila to czuć normalnie podczas jazdy. Auto przyspiesza płynie itd. Stage 1 nie wymaga modyfikacji modelu ldrpid bo nie zmieniamy turbo-sprężarki. Można zmodyfikować cały model ldrpid np. w celu lepszego, wcześniejszego wstawania dysfunkcyjnej turbiny ale jest to głupie ,namęczymy się a potem dojdziemy do wniosku że jednak turbo słabo robi i wymienimy na nowe i trzeba wracać do parametrów seryjnych . Jedyne co się robi to podnosi się ldrxn.
  5. Witam i jak panie szanowny soul87 w twoim mniemaniu od 145s ten soft (bezpieczny) ma racje bytu czy jednak jest kiepski i powinienem oddać fartucha i nie czepiać się 1.8t vag Dla uściślenia to jest moje 4 auto jeśli chodzi o strojenie 3* stage 1 i 1 stage 1,5 czyli dawnpipe +końcowy tłumik przelotowy, układ intercoolera wodnego, regulator ciś.pal.4bar aby trochę benzyna nadążała za lpg, przy ostrym sofcie z którego jest log na tym temacie bez problemów silnik doszedł do odcinki fabrycznej na 4 biegu a w audi a3 aum to 225 km/h licznikowe. W tym momencie soft górą jest słabszy bo na 5 biegu silnik zachowywał się podobnie ale nie logowałem a bardziej słuchałem i odgłos silnika podczas zamykania szafy był raczej alarmujący odniosłem wrażenie że sprężyny zaworowe nie nadążają zamykać zaworów. W obecnym sofcie silnik rozpędza auto do 240 km/h w.g nawigacji i dalej nie idzie. Ciągle próbuję ustawić limit momentu po biegach 1i2 ale chyba vag nie zrobił tego dobrze bo sporo walki a rezultaty takie sobie szpera ułatwiła by robotę ale kasa. Następna rzecz to wydech odetkałem wymieniając końcowy tłumik na przelot ale krew z uszu dołożyłem ślepą kichę jest lepiej dowodu police nie zabierze sprawdzałem 84 decybele ale przy normalnym podróżowaniu męczy szczególnie w okolicach 3 tyś/obr.
  6. No ciekawe spostrzeżenie ale nie zauważyłeś że na logu który wyświetliłeś są 2 przejazdy a tunezilla wyświetliła 1 formujący którego nie powinienem logować przepraszam za błąd. 2 przejazd zaczyna się od 145 s . 1 wyświetlony przejazd jest formujący normalnie się go nie czyta dopiero następne są analizowane. Sterownik ma nowe zadania i się uczy, najlepiej by było trochę poganiać przed logowaniem finalnym ale bywa różnie ruch ,police itd.
  7. Generalnie dokładamy doładowania ale nie za nisko i nie za wysoko, zapłon niewielkie korekty na plus ciągle logujemy każdy silnik jest inny, stuki kontrolujemy na 3 sposoby mieszanka (lamfa) zapłon (kfzw) ew. w dół ale to tkz. drut i temperatura powietrza nie może iść zbyt wysoko lepiej mniej doładowania a więcej zapłonu. Strojenie na lpg oczywiście dobrze zrobionego pozwala na wyższy zapłon,1st zapłonu lepszy niż 0.1 bara doładowania dobra starczy to i tak dużo. Jak widzę nikt nie wykrył problemu w logu opisanym "po sofcie".
  8. Mapa zapłonu to KFZW postępuj powoli nie spiesz się loguj więcej się nauczysz. Takich forów się po prostu nie daje.
  9. Nie tędy droga panie kolego 1 nr softu np 4B0 906 018 DH 2 dobieramy xdf (określa lokalizacje itd) 3 forum nefmoto uczymy się itd 4 idziemy na skróty jedziemy do profesjonalnego tunera 5 idziemy na mniejsze skróty uczymy się logować i załatwiamy to online 6 robimy przelew 7 mamy auto po sofcie
  10. Witam to ciekawe co piszesz 150 km seryjne to przepływ pow. na poziomie ok 128g/s ja nie jestem jakiś tam znawcą ale z tego co widziałem w różnych silnikach 1.8 t to przepływ pow. 100g/s odczytuje jako bonus powyżej 150km wiadomo trudno to potwierdzić bo to tylko powietrze a gdzie zapłon paliwo itp ale tak mam to zapamiętane mogę się mylić w moim a3 seria pokazywała 107g/s po sofcie gregora10 133g/s a w tym momencie delikatnie pow. 160 g/s.
  11. A tak finalnie Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum W poprzednich logach po sofcie jest problem a w tych jest poprawiony.
  12. Oto przykład bezpiecznego softu awt Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum po sofcie Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  13. Wskazówki 1-logowanie grupy 002,020,031drugi przejazd grupy 002,115,118 2-paliwo na obciążeniu target lambda w okolicach 0,80 3-doładowanie nie za dużo po trochu i dodatkowo gdy zażądasz na dole zbyt wiele potem dostaniesz przeładowanie 4-zapłon lepiej dostroić tak aby grupa 020 była na 0 bo komp. cofa zapłony bardziej niż potrzeba 5-temperatura pow. grupa 118 6-reszta zadawać konkretne pytania
  14. Przygotowuje teraz takiego passata awt do eksploatacji czyli oleje filtry świece rozrządy łącznie z łańcuchem lpg i soft jesli kogoś interesuje piszcie.
  15. ME7 Tuning Information - Nefmoto WWW.NEFARIOUSMOTORSPORTS.COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...