Jump to content

Pinokio 1700

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Pinokio 1700

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Siedlce

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam brawo kolega pelonek1 brakuje paliwa nie można iść dalej przyczyna pompa paliwa która na biegu jałowym robi 3.5 bara a przy spokojnej jeż. 4 bary i podczas butowania na początku 5 bar a potem spada do 3.5 bara chodzi o log z max przepływki 133 g/s . W logu osiągającym max przepływ 158 g/s jest inny problem ja go znam ale chodzi o naukę czytania logów ja daję wędkę a nie rybę doświadczony tuner nie da wam nawet haczyka. Tak to trochę teleturniej dla chętnych w celach nauki podnoszenia mocy 1.8 t Logi z 33 Grupy 002, 033, 115: Show log - VAGLOGI
  2. 1 log aktualny 6000 ciś doł 1870 a na tym z przed 6 dni 1610 bar czyli 0.6 Ale generalnie w logu aktualnym chodziło mi o inny problem aby ci co się uczą rozpoznali problem i komentowali i oczywiście to nie znaczy że ja jestem jakiś tam fachowiec . W sumie to w obu logach jest jakiś problem jeden ten z przed 6 dni przed strojeniem ten sam przepływomierz i turbina.
  3. 6 dni temu wyglądało to tak Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_B5mgd0.html
  4. Najwięcej dała sprawna pompa paliwa ale chętnie obejrzę twojego loga. Generalnie stroi się aby nie przekroczyć max czasu czyli zapętlenie czyli np 6800 obr/min max czas to 17,6 a w logu 15,64 czyli zostało 2 m/s dalej jeśli mieli byśmy porównywać logi to nalży patrzeć czas wtrysku i ilość powierza zasysanego , ciśnienie turbo .
  5. Witam od paru dni walczę z audi a3 1.8 t aum downpipe ,regulator ciś.paliwa 4 bar ,pompę paliwa bo ta z fabryki nie miała wydajności dołączę loga coś idzie nie tak ale nie chcę sugerować przeglądających i komentujących oczywiście chętnych. Grupy 002, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  6. Ja nie wgrywałem gotowców pozyskiwałem do nauki i będąc laikiem widziałem że nie mają prawa działać. Kolega pisał na priw. żeby wysłać mu gotowca do BFB ale to nie takie proste jak się okazuje bo mam ogarnięte AWT , AUM ,AUQ a BFB to trochę inna historia żeby zrobić takiego gotowca należy zrobić takie auto fizycznie siedząc w nim logując słuchając czując i jak się to ogarnie i efekty będą ok to można zmiękczyć taki program i podesłać jako gotowiec który będzie gorszy od indywidualnego strojenia bo musi żeby się silnik nie rozjebał. Jeśli ktoś myśli o wgraniu jakiegoś gotowca t
  7. Witam panowie w listopadzie ubiegłego roku miałem więcej czasu z powodu korony kupiłem przewód z aledrogo odczytałem soft z passata 1.8 t żony załatwiłem program do edycji i vcds .Zrobiłem 11 softów i jest ok ciś doł z 0.6 na 1.1bar w szczycie i oczywiście inne zmiany. Drugie auto a3 aum podobnie ale ostrzej myślę o jeszcze większych modyfikacjach szukam pomysłów itd. Mam bazę wiedzy bo jestem mechanikiem ale tuning to nowe doświadczenie. Wiadomo jestem początkujący. Panowie uważajcie na gotowce wszystkie softy które podczas nauki udało mi się pozyskać z netu były specjalnie popsute poza 1 z
×
×
  • Create New...