Jump to content

Yuiop28

Pasjonat
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Yuiop28

Informacje

  • First name
    Sławomir
  • Location
    Borówiec

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Yuiop28's Achievements

0

Reputation

  1. Proszę o pomoc w uzyskaniu dostępu do schematu elektrycznego podłączenia czujnika biegu wstecznego a4 b8 przed lifta i polifta. interesuje podłączenie od samego czujnika do modułu. Po zmianie modułu konfortu /bcm2/ z lifta i polifta znikneło mi światła od wstecznego. Czy ktoś posiadał podobny problem wszystkiego już szukałem w necie ale nie znalazłem rozwiązania.
  2. jestem po przełożeniu klimy 1 strefowej na 3 strefowej trochę pracy jest ale satysfakcja gwarantowana trwało to ponad tydzień gdyż robiłem to po pracy. Potrzebne były nagrzewnica poliftowa, panel klimy tunele na tył i kratka nawiewu na tył. Satysfakcja z wykonanej pracy bez cenna no i efekt końcowy powalający. W ramach tej tej wymiany pociągnąłem przewody i zrobiłem jeszcze podświetlane kratek, oświetlenie przestrzeni nóg /czekam na odpowiedni moduł BMC 1/ oraz autohol. Wszystko razem robi wrażenie i nie jest to takie trudne jakby się wydawało.
  3. spróbuj przełączyć piny gdyż wszystko zależy jakie masz lampki czy led czy zwykłe gdyż przy ledach trzeba przełączyć kabelki odwrotni niż przy zwykłych.
  4. Witam; Po analizie całego tematu czyli 48 stron nasunęły mi się po dwa pytania do oświetlenia przestrzeni nóg i kratek nawiewu. Znalazłem dwie opcje montażu oświetlenia przestrzeni nóg przez moduł komfortu. Pierwszy który zakłada i tu nie wiem czy dobrze zinterpretowałem odpowiedź, iż wtyka 32 piny T32a /szara, A5/ podpinana jest w pin 17 jako przewód zasilający czy masę? I czy w takim wypadku zasilanie 4 lampek jest ze wspólnego bezpiecznika S2 5A pociągnięte z listwy bezpiecznikowej po stronie kierowcy czarna to jak dobrze rozumiem przewód z masą jest podłączany z modułu komfortu piny 17 przód i 14 tył. Drugi który zakłada taki sposób pin 6 dla lampki przestrzeni nóg kierowcy, pin 13 dla przestrzeni nóg pasażera, pin 14 lewy tył i pin 5 prawy tył. Fabrycznie oświetlenie pasażerów z tyłu idzie przez czerwoną kostkę pod fotelem (zasilanie przez pin 2 a masa przez pin 3). Dzięki temu rozwiązaniu zapalać się będzie tylko ta lampka gdzie otworzysz drzwi... Znalazłem dwie opcje montażu oświetlenia LED w kratek nawiewu przez włącznik świateł i ESP, masa jest na 1 pinie, zasilanie jest na 2 pinie? Pierwsze rozwiązanie jest takie polaryzacja w kratkach nawiewu podpinamy się pod przełącznik świateł pierwszy przewód z lewej /błękitno niebieski/ do zasilania 2 pin do kratki nawiewu, drugi przewód z przełącznika świateł to pierwszy z prawej /brązowy/ do masy 1 pin do kratki nawiewu i ciągniemy tak całą instalację na wszystkie kratki prawa lewa środkowa i tylna. Drugie rozwiązanie jest takie polaryzacja w kratkach nawiewu podpinamy się pod przełącznik świateł jak wyżej do lewej kratki nawiewu, a prawą i środkową oraz tylna podpinamy analogicznie pod wtyk ESP. Tylko skąd jest ciągnięte zasilanie do lodów z kratek nawiewu? Proszę o interpretację jeżeli coś źle zrozumiałem ale wszystkie te propozycje są poprawne.
  5. Yuiop28

    przyciski A4 b8

    interesuje DRIVE SELECT / w jednym przycisku do przedlifta na lewą stronę i ESP OFF + PDC PRZOD na prawą stronę
  6. Witam; Dołączam się ponownie do tematu proszę o pomoc w spolszczeniu naszego Audi A5 z 2011, 2.0 TFSI, mogę poprosić ponownie o wszystkie pliki do spolszczenia menu polskiego i wgrania najnowszych mam próbowałem szukać ale na tym forum jest to opisane najlepiej. poniże zdjęcia z softem i numerem Z góry dziękuję kolegom z forum za pomoc.
×
×
  • Create New...