Skocz do zawartości

Krams

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Krams

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, kilka dni po większym serwisie - wymiana rozrządu, oleju wraz z paskiem pompy olejowej, oleju w skrzyni kompletu hamulcy itd. wyskoczył mi check engine po podpięciu mam niżej wymieniony problem. pytanie czy może ktoś podpowiedzieć gdzie znajdę tę pompę żeby sprawdzić czy na pewno jest dobrze podpięta, oraz pytanie nr 2 gdzie znajdę numer części. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 T HW: 04L 907 309 L Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI H34 9970 Kodowanie: 0A254032236405083418 Kod serwisu: WSC 61943 006 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026T 005008 (AU49) ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FS_005.rod VCID: 3B2337F113E65E021A9-806E Znaleziono 1 błąd: 29988 - Pompa płynu chłodzącego ukł.chłodzenia powietrza doładowującego P190D 00 [168] - usterka mechaniczna MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 13 Przebieg: 190999 km Data: 2025.07.18 Czas: 15:57:23 Prędkość obrotowa silnika: 859.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 68 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 43.0 kg/h Czujnik temp.recyrk.spalin 2 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 2222.0 °C Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.5 °C Temp.zasysanego powietrza przed przepustnicą: obliczona: 0.0 K Wyjś.chłodn.pow.doładow.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 79.7 °C Pompa wspom.ogrzew.1 rząd 1 obwód chłodn.pow.doład.:sterow.: 91.03 % Turbospręż.1: wyjś.spręż.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 67.9 °C Kody gotowości: 1 1 0 0 0
  2. Witam, kilka dni po większym serwisie - wymiana rozrządu, oleju wraz z paskiem pompy olejowej, oleju w skrzyni kompletu hamulcy itd. wyskoczył mi check engine po podpięciu mam niżej wymieniony problem. pytanie czy może ktoś podpowiedzieć gdzie znajdę tę pompę żeby sprawdzić czy na pewno jest dobrze podpięta, oraz pytanie nr 2 gdzie znajdę numer części. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 T HW: 04L 907 309 L Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI H34 9970 Kodowanie: 0A254032236405083418 Kod serwisu: WSC 61943 006 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026T 005008 (AU49) ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FS_005.rod VCID: 3B2337F113E65E021A9-806E Znaleziono 1 błąd: 29988 - Pompa płynu chłodzącego ukł.chłodzenia powietrza doładowującego P190D 00 [168] - usterka mechaniczna MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 13 Przebieg: 190999 km Data: 2025.07.18 Czas: 15:57:23 Prędkość obrotowa silnika: 859.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 68 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 43.0 kg/h Czujnik temp.recyrk.spalin 2 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 2222.0 °C Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.5 °C Temp.zasysanego powietrza przed przepustnicą: obliczona: 0.0 K Wyjś.chłodn.pow.doładow.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 79.7 °C Pompa wspom.ogrzew.1 rząd 1 obwód chłodn.pow.doład.:sterow.: 91.03 % Turbospręż.1: wyjś.spręż.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 67.9 °C Kody gotowości: 1 1 0 0 0
  3. Witam, kilka dni po większym serwisie - wymiana rozrządu, oleju wraz z paskiem pompy olejowej, oleju w skrzyni kompletu hamulcy itd. wyskoczył mi check engine po podpięciu mam niżej wymieniony problem. pytanie czy może ktoś podpowiedzieć gdzie znajdę tę pompę żeby sprawdzić czy na pewno jest dobrze podpięta, oraz pytanie nr 2 gdzie znajdę numer części. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 T HW: 04L 907 309 L Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI H34 9970 Kodowanie: 0A254032236405083418 Kod serwisu: WSC 61943 006 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026T 005008 (AU49) ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FS_005.rod VCID: 3B2337F113E65E021A9-806E Znaleziono 1 błąd: 29988 - Pompa płynu chłodzącego ukł.chłodzenia powietrza doładowującego P190D 00 [168] - usterka mechaniczna MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 13 Przebieg: 190999 km Data: 2025.07.18 Czas: 15:57:23 Prędkość obrotowa silnika: 859.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 68 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.620 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 43.0 kg/h Czujnik temp.recyrk.spalin 2 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 2222.0 °C Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.5 °C Temp.zasysanego powietrza przed przepustnicą: obliczona: 0.0 K Wyjś.chłodn.pow.doładow.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 79.7 °C Pompa wspom.ogrzew.1 rząd 1 obwód chłodn.pow.doład.:sterow.: 91.03 % Turbospręż.1: wyjś.spręż.: czuj.temp.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 67.9 °C Kody gotowości: 1 1 0 0 0
  4. Temat do zamknięcia, kamera działa kupiona używka - z auta o przebiegu podobno 36km, zamontowana i zakodowana w ASO.
  5. wygląda na to że zakup nowej kamery to nawet nie 50% rozwiązanego problemu. W takim razie pozostaje szukać speca w Wielkopolsce lub w okolicy 100km który to zrobi jak należy w przyzwoitych pieniądzach. Może jest ktoś z forum godny polecenia?
  6. Odświeżam temat bo problem nadal nie rozwiązany, zamówiłem używkę o kodzie 8W0 907 217 B prawie nową. teraz pytanie, jeżeli kod jest taki sam, to będzie potrzebne kodowanie i kalibracja czy wystarczy podmianka?
  7. Dałem membranę nie dedykowaną a dachową, wykroiłem kawałeczek i wkleiłem, ale myślę że spełni wymagania
  8. Przepraszam że tak późno, ale byłem na wyjeździe, sterownik Adblue wrócił z serwisu i błąd zniknął - wszystko działa. tak jak pisałem wyżej warto dodać serwis zajmujący się naprawą sterowników bo szkoda czasu i nerwów szukając używek. Firma która naprawiła to: MOTORATAJ Ul. Słupska 17a Poznań dali półroczną gwarancję na podstawie plomby. czas realizacji taki jak podano przy przyjęciu sterownika czyli ok 5dni roboczych cena: 800zl netto
  9. pozwoliłem sobie jeden z kupionych z końcówką B otworzyć i okazało się że zalany... znalazłem faceta co naprawia sterowniki, bardzo dobrze zna temat, kazał wysłać mój sterownik on sczyta dane z procesora wgra do nowego sterownika i wyśle nowy, koszt operacji 800zł czas realizacji ok 5dni, więc pewnie na przyszły weekend dostanę, jeżeli wszystko będzie ok dam namiary i pewnie warto będzie gdzieś podwiesić ten kontakt.
  10. czyli co, zamawiać 4ty? masz może jakiś namiar na nowe sterowniki w rozsądnej cenie?
  11. 12,6 na zgaszonym silniku 14.6 na odpalonym na obu pinach
  12. nie mierzyłem miernikiem wartości zasilania na wtyczce, sprawdziłem zwykłą probówką samochodową i po prostu zaświeciła, sprawdzić jeszcze dla pewności miernikiem? PS. da się jakoś zresetować km do przejechania z awarią adblue? zostało mi zaledwie 300...
  13. Więc tak, zasilanie na pinie nr 1 oraz nr 30 wtyczki jest Przetestowałem 3 sterowniki - 2 z oznaczeniem 4m0907355 B, 1 z oznaczeniem 4m0907355 D, żaden nie zakończył odliczania poniżej logi pytanie czy 3 razy trafiłem pechowo na uszkodzony sterownik, czy szukać przyczyny gdzieś indziej? 1 z końcóką B Sroda,17,Styczen,2024,14:58:59:16365 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows, uruchomiony na Windows 11 x64 Wersja VCDS: AKP 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4 Wersja danych: 20230601 DS346.2 www.vcds.pl VIN: WAUZZZF47HA108033 Numer rejestracyjny: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 B HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H04 0005 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005009 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 303910DDCAA0AD5ABFB-8064 2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 0259 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 14:58:23 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: -1 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: -4 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: -3 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.71 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne 0003 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 14:58:23 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: -1 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: -4 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: -3 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.71 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne drugi z końcówką B ( tu się pojawiły napięcia na zacisku 30A, i 30B ) Sroda,17,Styczen,2024,15:14:26:16365 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows, uruchomiony na Windows 11 x64 Wersja VCDS: AKP 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4 Wersja danych: 20230601 DS346.2 www.vcds.pl VIN: WAUZZZF47HA108033 Numer rejestracyjny: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 B HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H04 0005 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005009 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 303910DDCAA0AD5ABFB-8064 3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 0017 - Napiêcie zasilania U1011 00 [013] - za niskie [Kl30_Power_supply_Voltage_too_low] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:09:54 Napiêcie zacisku 30A: 6.83 V Napiêcie zacisku 30B: 12.98 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 6 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 2 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: -3 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.71 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 209 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne 262656 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukuj¹cego P20C4 00 [013] - zwarcie z plusem [SCR_Tank_Heater_2_Shortcut_to_Vbat] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:08:25 Napiêcie zacisku 30A: 7.38 V Napiêcie zacisku 30B: 15.61 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 8 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 2 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: -3 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.71 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 208 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne 196608 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukuj¹cego P208D 00 [013] - zwarcie z plusem [SCR_Dosing_pump_Shortcut_to_Vbat] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:08:25 Napiêcie zacisku 30A: 7.35 V Napiêcie zacisku 30B: 15.61 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 8 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 2 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: -3 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.71 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 208 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne i jeden z końcóką D Sroda,17,Styczen,2024,15:17:24:16365 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows, uruchomiony na Windows 11 x64 Wersja VCDS: AKP 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4 Wersja danych: 20230601 DS346.2 www.vcds.pl VIN: WAUZZZF47HA108033 Numer rejestracyjny: Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H05 0006 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 323D1AD5C4AC9F4AC9F-8066 3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 0259 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:16:43 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 0.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 2 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 1 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: 205 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.00 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41049 0003 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:16:43 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 0.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 2 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 1 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: 205 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.00 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41049 327946 - Sterownik uszkodzony B2000 00 [013] - - [Initialization_of_the_AD_convertor_error] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 135 Przebieg: 150147 km Data: 2024.01.17 Czas: 15:15:33 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 0.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 1 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 1 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: 205 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.00 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41049
  14. rozumiem że bezpieczniki od adblue są dwa w bagażniku, w listwie E nr 3 i 11? Jeżeli tak to te dwa są ok, jutro sprawdzę napięcie przy wtyczce
  15. pojeździłem jeszcze trochę i problem nie zniknął w międzyczasie zamówiłem kolejny sterownik z końcówką taką jak należy czyli B, wymieniłem pojeździłem i problem dalej nie zniknął, poniżej LOG, zamówiłem więc 3ci i czekam aż przyjdzie Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 B HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H04 0005 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005009 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 303910DDCAA0AD5ABFB-8064 2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 0259 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 131 Przebieg: 150100 km Data: 2024.01.15 Czas: 15:42:28 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 3 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 0 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: 1 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.70 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne 0003 - Sterownik uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego P21CA 00 [013] - Zasilanie napiêciowe;usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 131 Przebieg: 150100 km Data: 2024.01.15 Czas: 15:42:28 Napiêcie zacisku 30A: 0.00 V Napiêcie zacisku 30B: 0.00 V Napiêcie zasilania zewnêtrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: napiêcie zacisku 31: 0.00 V Pompa œrodka redukuj¹cego: prêdkoœæ obrotowa: 0 /min Pompa œrodka redukuj¹cego: pr¹d: 0.00 A Pompa œrodka redukuj¹cego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukuj¹cego: sterowanie: 0.00 % Pompa œrodka redukuj¹cego: status: sterowanie koñcówki mocy: nieaktywne Pompa œrodka redukuj¹cego: temperatura koñcówek mocy: 3 °C Obwód grzejny 1 uk³.dozowania œr.redukuj¹cego: temp.koñc.mocy: 0 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukuj¹cym: temperatura: 1 °C Czujnik ciœnienia œrodka redukuj¹cego: napiêcie: 0.70 V Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego: wysokoœæ nape³nienia: 65515 mm Czujnik jakoœci œrodka redukuj¹cego: stê¿enie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury œrodka redukuj¹cego: wartoœæ rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 144 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: wartoœæ wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 œrodka redukuj¹cego: ograniczenie mocy: 73 W Obwód grzejny 2 uk³adu dozowania œrodka redukuj¹cego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 uk³.dozow.czynnika redukuj¹cego: sterowanie: nieaktywne możliwe że ten też walnięty? Czy szukać usterki gdzie indziej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...