Skocz do zawartości

JAQwert

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JAQwert

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

142 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JAQwert

1

Reputacja

  1. Przeczytałęm. Tak robiłem tylko pomyliłem 3+20 i zrobiłem 3+22 i jutro poprawię. Zrobiłem 093 bo kiedyś tu na forum ktoś mi polecał zrobić(tylko nie pamietam czy to miał być stat) i wolałem mieć. Pozostałe są według wątku.
  2. Musiałem źle wpisać grupę 020 i wyszło jak wyszło. Jutro zrobię statyczne i poprawię ten dynamiczny. Dzięki za szybką odpowiedź. Chyba że nie ma sensu robić logów przed sprawdzeniem katalizatora?
  3. W sensie inne grupy czy inne zakresy obrotów? Wzorowałem sie nagraniem Povagowanych z YT. Jak dokładnie sprawdzić kat? Czyszczenie katalizatora u specjalisty przynosi jakiś sensowny efekt? Mam w okolicy serwis który ogłasza takie usługi.
  4. Proszę o analizę LOGów. Wymieniono zawór N75, świece na NQ6PFR(nie sprawdzałem szczelin). Turbo słychać ale zamierzam wymienić,poprzednie chyba zajechałem jazdą na uszkodzonym n75. Auto odżyło ale po kilku tygodniach czuję lekkie szarpanie na zimnym po odpaleniu i jakby ubytek mocy. Czyszczona została odma, wymieniony separator. Nie znalazłem nieszczelności dolotu, korekty długoterminowe +2.3. Czy mogły zacząć lać wtryski po dolaniu środka do czyszczenia(do baku) VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  5. Dzięki wielkie za info. Zrobię jak polecasz
  6. A ten luz na wirniku to normalne po tak krótkim czasie użytkowania? Nie wiem czy się bawić z tym zaworem teraz, czy nie robić tego od razu z wymianą turbo po reklamacji.
  7. Proszę logi po uszczelnieniu dolotu i wymianie wężyków od n75(profilaktycznie bo były w kiepskim stanie,ale nie wiem czy powodowały nieszczelność). Niestety nie miałem jak podmienić enki, ale stara cyka po podaniu napięcia. Turbina dalej szumi na początku wkręcania na obroty, po zdjęciu TIPa wyczułem luz poprzeczny około 1-1,5mm. Chyba nie powinno się tak dziać jak na turbinę tydzień po włożeniu. Przed montażem luzu nie było na pewno, bo kręciłem wirnikiem jak zalewałem turbo olejem. Turbina gwiżdże i są ślady oleju w dolocie(ale możliwe że to stary spłynął z ICka. Nie wiem czy sprawdzać dalej czy poprostu nie oddać suszarki na gwarancję. DV sprawny po zassaniu podciśnienia robi przelot, normalnie jest zamkniety. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  8. Proszę logi na odpiętym N75. Auto zbiera się słabiutko ale płynnie, nie czuć boosta, ale lekki dźwięk turbo jest. Przy odpinaniu wtyczki zauważyłem za mocno dociągniętą opaskę na wężyku do gruszki(może być peknięty, jutro sprawdzę wszystkie przewody dokładniej). Niepokojącego szumu już nie słychać, no ale nie dziwię się bo nie ma przeładowania. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Po wymianie turbo na regenerowaną słychać dziwny dźwięk(Takie jakby metaliczne tarcie, niektórym przypomina bardziej świst powietrza) przy przyspieszaniu. Turbina działa przerywanie, raz ładuje raz nie. Próba ciśnieniowa dolotu nie wykazała nieszczelności. Sprawdzę jeszcze raz jak poprawię korek z wentylkiem, bo mi zaczął puszczać i mogłem czegoś niedosłyszeć. DV wymieniałem w tym roku. Czy to N75 wariuje? Czy szum może powodować źle skręcony AirBox po wymianie filtra( bo taką opinie od znajomego mechanika usłyszałem) Załaczam LOGI Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  10. Dziękuję za radę. Mam jeszcze tylko kilka pytań. Chodzi o korekty lambda i napięcie w grupie 33. Czy wzrost napięcia po spuszczeniu nogi z gazu do 4V jest normalne(czytałem że oscyluje 1-1,5V)? Procent korekty chwilowo skacze do -10,2, czy jest to sytuacja optymalna, czy wynika jednak z nieszczelności przy turbinie? Wiem że schodząc z obrotów korekty mogą się zmieniać, ale te napięcie?Hmm. Druga sprawa to właśnie ta nierówna praca. Czy DV może powodować zmiany w kulturze pracy, czy tu winę ponosi jednak ciśnienie oleju i napinacz rozrządu? Dodam tylko że podczas wilgotnych dni nierówność się nasila dlatego zwróciłem uwagę na sondę(kiedyś ktoś mi mówił że u niego padająca sonda dawała się we znaki w wilgotne dni... może mit, tylko pytam) I trzecie przepływomierz. 122g/s to chyba mało. czy szukam dziury w całym?
  11. Zakup świeży, około 6 miechów. Jest jeszcze pare spraw do zrobienia, ale chyba jestem pasjonatem także wiele zniosę;D. Miska nie zjeżdżała, bo planowałem płukankę w stylu M4K Płukanka do silnika działa czy niszczy silnik??! WIELKI TEST !! - YouTube czyli 3 razy płukanka i filtr. Jest to jakieś rozwiązanie? Czy ta micha jest konieczna? Niedługo kopię kanał także będzie to możliwe, dodatkowo wciągnik do uniesienia silnika i powinno być git. Na chwilę obecną nie mam w okolicy mechanika który dobrze to zrobi. To prawda że słaby olej(mam VALVOLINE 5W40) plus zapchany smOk tak wprawi w hałasowanie wałki?
  12. /*+Dziękuję za szybką odpowiedź. Aż mi głupio tym DV(przecież to podstawa w 1.8t, że też o nim zapomniałem) na weekend wymienię. Co do świec to połakomiłem się na promocję i radę mechanika cyt."to są najlepsze świece jakie dostaniesz w normalnej cenie". EHH, może komuś uda się opchać Jeśli chodzi o napinacz to... droga bajka. Muszę się doedukować o sposów diagnozy tego urządzenia(chyba że coś ktoś doradzi), może tylko łańcuszek szlag trafił. Pokrywa w najbliższym czasie i tak będzie zdejmowana bo mam lekki wyciek właśnie przy owym napinaczu. Wymianę uszczelki nie ograniczę tylko do pokrywy, ale napinacz też zdejmę(przyrząd do zdjęcia napinacza już w koszyku) Proszę, tu grupa 93 http://vaglogi.pl/log-093_15Byi77.html
  13. Witam. Chciałbym prosić o analizę logów mojej audi. PROBLEM: Podczas przyspieszania słychać delikatne stuki w okolicy pokrywy rozrządu i szarpanie silnikiem. Puszczając nogę z gazu słychać (specyficzne)"bulgotanie" w rurze wydechowej i filtrze powietrza. Po odpaleniu czuć lekko spaliny w aucie, ale tylko chwilkę nawet na postoju(mam lekko przerwany przewód elastyczny tłumika) ROBIONE BYŁO: 1. Odma- wymiana "fajki" przy skrzyni korbowej, separatora oraz czyszczenie zaworku odpowietrzania tzw. śruby odpow. 2. Wymiana gniazd wtryskiwaczy (były przepalone, obawiałem się źródła nieszczelności), Oringów i czyszczenie wtryskiwaczy 3. Wymiana świec (profilaktycznie, bo nie wierzę poprzednikowi) na BOSCH double platinum 4. Wymiana przepustnicy (wyskakiwał bład na VAGu, pomimo czyszczenia ogólnego i czyszczenia ścieżek potencjometra, pomogło tylko na 2miechy) 5. Wymiana termostatu (był stale otwarty) PS. nie dziwię się że odma padła:) nowy BEHR 6. Wymiana czujnika temp. cieczy (4pin przy grodzi, wyskakiwał bład na VAGu) 7. Wymiana czujnika poł. Wału (wyskakiwał błąd gdy czasami nie chciał odpalić za pierwszym razem, czytałem że w końcu i tak go trafi) 8. Wymiana zaworu EVAP (był pękniety) 9. Wymiana EZEKTORa na ORI(puszczał na obudowie przy próbie ciśnienia dolotu) Dodatkowo po zakupie mechanior wymienił mi rozrząd i pompę wody. Robiłem test szczelności dolotu i puszcza gdzieś przy turbinie. Turbo bedę dawał do regeneracji bo mam ślady oleju w dolocie, także narazie nie sprawdzałem dokładnego źródła(powietrze ucieka minimalnie) http://vaglogi.pl/log-002_033_D8BU3.html http://vaglogi.pl/log-003_020_X4ULiz.html http://vaglogi.pl/log-115_118_z2B9wG2.html Proszę Państwa o analize i co mogę jeszcze sprawdzić. Z góry dziękuję i proszę o konstruktywną krytykę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...