Skocz do zawartości

nowak5552

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nowak5552

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Włocin Kolonia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poczekam aż chwilkę ostygnie i wywalam emulator z drugiej. Wtedy zrobie jeszcze raz logi
  2. Czysta benzynka.
  3. https://log.tunezilla.com/chart/473128#H8KLCADDgcORdWACA23CjUEKw4MgEEXDrzLDqxnCqG1uIy5sHcKswpA4QSchw63DqcKrEUoXXcO+w7d4fGvCocOwIjtTw7DDqisrwqDDgcKbw4N/w7jDmsOxQ8KWe8OKTMKxw4jCtlbDgMOLwoDCs8KUw7TDpjYRImcuXhnChsOJOxclFTrDiB/CqRfCo8OxIcOQw6vCi8KgwqTDuMOUM2lvP8OCwrZfwpwcwoI5wqXDn1TDqjonw63DjkzDjn0AwrNRwoTCmsOBAAAA
  4. Po podłączeniu pierwszej sondy, a odłączeniu drugiej od razu czarny dym z wydechu na jałowym
  5. Tak tak wiem że nie usuwa, ale mam czym poczytać wsad.
  6. Drugą sondę mogę usunąć bo mam KESS V2 .
  7. Czyli podłączyć przed katem a odłączyć za katem tak?
  8. Po odpięciu sondy przestało kopcić na czarno, czy to by było to ?
  9. Wiesz co ktoś założył emulator na pierwszą i drugą sondę i Ci ludzie długo tak jeździli, a jak ja to zauważyłem to od razu wykręciłem z pierwszej sondy emulator, po wymianie przeplywki moc wróciła, ale wypadanie zapłonu i czarny dym pozostał.
  10. Właśnie błędu nie ma , juz mi ręce opadają.
  11. Właśnie błędu nie ma , juz mi ręce opadają
  12. Na biegu jałowym po rozgrzaniu wypadają zapłony i leci czarny dym z wydechu.
  13. https://log.tunezilla.com/chart/473084#H8KLCAAbwrp1YAIDbcKNQQrDgyAQRcOvMsOrGcKobW4jLmwdwqzCkDhBJyHDrcOpwqsRShddw77Dt3h8a8Khw7AiO1PDsMOqKyvCoMOBwpvDg3/DuMOaw7FDwpZ7w4pMwrHDiMK2VsOAw4vCgMKzwpTDtMOmNhEiZy5eGcKGw4k7FyUVOsOIH8KpF8Kjw7Ehw5DDq8KLwqDCpMO4w5QzaW8/w4LCtl/CnBzCgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA= Zrobiłem statyczne
  14. Zmierzyłem ciśnienie, na jałowym 4,5bar, a przy maksymalnym obciążeniu spada do 3,7 3,8 bar
  15. Ok podlacze dziś zegar i sprawdzę co się dzieje pod obciążeniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...