RAFAL-S
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O RAFAL-S
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Rozalin
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia RAFAL-S
0
Reputacja
-
RAFAL-S obserwuje zawartość Multitronic, pogorszenie po adaptacji
-
Witam serdecznie, Niedawno dokonałem adaptacji skrzyni według poniższej instrukcji: https://www.youtube.com/watch?v=PMO5-2G2OcE&t=14s Powodem wykonania adaptacji było mulenie auta podczas ruszania ( auto nie wiedziało czy ma ruszyć czy stać i ruszało po kilku sekundach, staczało się z górki...). Po wykonaniu całej procedury biegi z zakresu P, R, N, działają bez zarzutu, obroty nie falują auto ładnie rusza. natomiast po przełączeniu z N->D przydusza delikatnie silnik i czuć jak auto ciągnie nawet na delikatnie wciśniętym hamulcu. Jak chce wyrzucić z D->N następuje szarpniecie całym autem tak jakby sprzęgło jeszcze nie odpuściło. Wyczytałem gdzieś że w takim przypadku sterownik daje za duże napięcie na zawór ciśnienia sprzęgła lecz nikt nie napisał jak rozwiązać ten problem. Nie wydaje mi się że jest to problem mechaniczny a raczej jest to kwestia odpowiedniej kalibracji sterownika. Czy toś może spotkał się z takim przypadkiem? Jak zmienić parametry sterownika skrzyni za pomocą VCDS? Z góry dziękuję za pomoc.