Skocz do zawartości

RAFAL-S

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RAFAL-S

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Rozalin

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RAFAL-S

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Niedawno dokonałem adaptacji skrzyni według poniższej instrukcji: https://www.youtube.com/watch?v=PMO5-2G2OcE&t=14s Powodem wykonania adaptacji było mulenie auta podczas ruszania ( auto nie wiedziało czy ma ruszyć czy stać i ruszało po kilku sekundach, staczało się z górki...). Po wykonaniu całej procedury biegi z zakresu P, R, N, działają bez zarzutu, obroty nie falują auto ładnie rusza. natomiast po przełączeniu z N->D przydusza delikatnie silnik i czuć jak auto ciągnie nawet na delikatnie wciśniętym hamulcu. Jak chce wyrzucić z D->N następuje szarpniecie całym autem tak jakby sprzęgło jeszcze nie odpuściło. Wyczytałem gdzieś że w takim przypadku sterownik daje za duże napięcie na zawór ciśnienia sprzęgła lecz nikt nie napisał jak rozwiązać ten problem. Nie wydaje mi się że jest to problem mechaniczny a raczej jest to kwestia odpowiedniej kalibracji sterownika. Czy toś może spotkał się z takim przypadkiem? Jak zmienić parametry sterownika skrzyni za pomocą VCDS? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...