Skocz do zawartości

HDstempel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O HDstempel

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Carlow/Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

523 wyświetleń profilu

Osiągnięcia HDstempel

1

Reputacja

  1. Uzywalem delphi. Kazde dotkniecie hamulca w trakcie adaptacji skutkowalo wywaleniem komunikatu a niepowodzeniu.
  2. Sprawa komplikuje sie gdy po wczesniejszej zlej adaptacji lub innej przyczyny auto podczas pelzania osiaga predkosc powyże 10km/h. W moim przypadku rozpedzalo sie do 13km/h. A hamulca przycisnac nie mozna, haha. Ilez bylo kombinacji, szukanie wzniesienia zeby jechac pod górke itd. Ale to nie wszystko, bo jak jedziesz w przód pod gorke zeby auto zwolnic to przy kolejnym kroku czyli adaptacji w tyl z tej gorki zjezdzasz, i auto przyspiesza a nie mozna sie przemieszczac pomiedzy kolejnymi atapami adaptacji. Mowe Wam, cyrk na kolkach. Zycze powodzenia. Ja wymiekam z tym multitronickiem. Powiem szczerze, ze komfort jazdy z ta skrzynia jest nieporownywalny do zadnej innej. Jazda jaknwozkiem akumulatorowym. Ale dosyc juz mam jazdy z dusza na ramieniu i nasluchiwania czy cos juz sie zaczyna ssypa. Bo sypnie sie. Jak kazda. To jest tylko kwestia czasu. Gonie bestie do ludzi puki jeszcze jezdzi
  3. musi Ci zaliczyć, adaptacja zakonczona sukcesem czy cos tam. jakis pasek postepu czy procentowo cos tam na koncu leci i jak zakonczy sie na 100 % to znaczy ze all ok. kurde, nie pamietam juz dokladnie jak to bylo. wykonywalem polecenia mechanika, on trzymal lapka na kolanach a ja mu przez ramie zerkalem. ale podsumowanie jakies jest po którym jednoznacznie Ci powie ze zaliczylo. wszysko inne to blednie zrobiona adaptacja. no i szarpanie przy wbijaniu "biegu"
  4. witam, kolego, jesli w skrzyni masz wgrany jeden z ostatnich softów to marny Twój wysiłek. Zawijaj gablote do warsztatu gdzie mają oryginalnego ODIS-a lub do serwisu AUDI/VW a problem bedziesz mial z glowy po kilkunastu minutach. Ja zjezdzilem z 8 roznych warsztatów z "fachowcami" stracilem kase,czas i paliwo bo kazdy jeden z nich mial taki czy inny klon VCDS-a czy cos podobnego. I kazdy poległ. Dopiero oryginalny ODIS sprawe zalatwil. Chociaż przyznam ze i z tym ODIS-em nie poszlo tak od razu. Bowiem jak zaliczylo mi adaptacje na jeżdzie w tył to do przodu ni u ja (wg wytycznych..jazda by nie przekraczac jakiejs tam predkosci i obrotów. I tak pięć razy pod rząd) Sztywno trzymalem się tych warunków no i niestety nie zaliczalo mi jazdy w przód. Wkońcu zrezygnowany, położyłem lage na to, dodałem gazu, przekroczyłem obroty i predkość i ....zaliczyło. Jeżdżę już któryś miesiąc po adaptacji i nie ma żadnych problemów. życze powodzenia
  5. Uzywajac program vcds on Cie poprowadzi jak po sznurku. Odpowoednia temp silnika i odp procedura. W razie problemow pisz
  6. Panowie, straszna lipa jest z dostepnością zestawu MMI 3G (z reszta jakiegokolwiek) dla aut z kierą po prawej stronie. Myśle tu o dostępności ww elementów na angieklskim Ebay-u. #wrclaguna# nadminił, że czytnik wersji europejskiej pochylony jest wlewo a wyspiarski w prawo. Faktycznie, patrząc z siedzenia kierowcy caly panel srodkowy "patrzy" w strone kierowcy. Jednak nigdy radia nie wyciągałem wiec nie wiem (a na zdjeciach ciezko jest sie dopatrzec) czy samo radio różni sie dla wersji europejskiej i wyspiarsiej. Konkretnie pisząc, czy ten czarny platikowy przód (panel radia) pochylony jest wzgledem samego radia czy może jest prostopadle do niego osadzony, a cale zwrócenie radia w strone kierowcy wynika z osadzenia go w kieszeni nad panelem klimatyzacji pod kątem do osi wzdłużnej pojazdu ? Kurde, nie wiem jak to bardziej zrozumiale opisasć, ale myśle, że osoby które miały kiedyś takie radio/czytnik w reku załapią o co biega. Cały czas kombinuje jakby tu doposażyć moje auto w MMI 3G. Auto w wersji angielskiej a osprzęt z k"raju". dziekuje za wszelkie wskazówki
  7. Sukces odtrąbić !!! Problem rozwiązany. Naprawiony. Dopiero ODISS do tego podszedł. Dopiero tym programem można był skutecznie przeprowadzić adaptacje. Prawdopodobnie nowy soft skrzyni wcześniej nie dopuszczal VAG-a i jego klonów. Adaptacja robiona po wymianie oleju tylko nabruździła i rozregulowała sprzęgło a kolejne próby adaptacji a nowo, nic nie naprawiały. Teraz wszystko wróciło do normy. Dziękuje za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Temat do zamkniecia
  8. odpuscic?? alez skad. . Wyzwanie. W zestawie który jest pod linkiem który mi podaleś nie ma gateway-a i wiazki kabli. wiec do tego dojdą 2 klocki. ok 1200 za kable plus 800 za moduł. jak na zdjeciu rozpoznac róznice pomiedzy wyswietlaczem 6,5 " a 7" ? jest jakas róznica w mocowaniu? I co z tym nieszczęsliwym plastikiem w ktorym ekran jest osadzony? dotepne gdzies to jest bo nie moge znaleźć
  9. no niezle, sporo tego. - gateway - co to jest? - panel sterujacy- namierzam, rozumiem ze dla MMI3 High musi byc z joystickiem, do tego ja mam angola wiec lustrzane odbicie.. - ekran - tu mam zagwozdke. ja mam ekran 6,5", z tego cosie orientuje powinienem zalozyc 7" ten o wiekszej rozdzielczosci. niestety nie wiem jak z panelem do tego.tym plastikiem w którym ekran jest osadzony. czy wymienia sie całą przednią półkę czy tylko ten element plastikowy w którym ekran jest osadzony?? - nie do konca rozumiem pojecie "czytnik MMI" - który to element? - tuner riadiowy? odobnie jak wyzej. które z tych ostatnich jest tym elementem zainstalowanym nad pulpitem kimatyzcji?? ja pitole, juz mnie to przerasta. zanim zaczne kupowac niezbedne elementy chce sie upewnic zeby nie wtopic..na co zwracac uwage?
  10. Concert radio, ale z bluetooth i komendami glosowymi. Powiedzcie Panowie czy da sie zalożyć MMI 3G High HDD czy dać sobie z tym spokój, temat nie do przeskoczenia? (nie moge zdjecia wkleic nie wiem dlaczego... czyzby tylko z linków zewnetrznych ? )
  11. witam, w mojej a4 b8 2009r przed lift nie mam obecnie MMI. Ale chcialbym miec i sie do tego przymierzam. Jednak im wiecej czytam w temacie tym bardziej dociera do mnie ze to jest przeprawa.. Chcialbym zamontowac MMI 3G High z HDD i czytnikami kart. Do tego wiekszy wyswietlacz. obecnie mam 6,5 " , a chce wsadzic 7". Pierwsze pytanie to czy wsadze 7" w puplit? Jeśli tak to pewnie potrzebny tez bedzie nowy panel? Czy bedą potrzebne jakies dodatkowe kable? Czego sie spodziewać w kwestii jakis tam blokad, czy to wszystko tak zadziala po podlaczeniu czy beda potrzebne ingerencje w ustawieniach gdzies tam w modułach? Może ktoś to juz robił to chetnie zaczerpne wiedzy.. pozdrawiam
  12. a wskazania ujemnych wartości dla coolanta oraz to samo dla predkosci obrotowych na walkach wychodzacych mieszczą sie w tych tolerancjach?
  13. rozkminiaj rozkminiaj, bo jak nie Ty to kto?? . Uwierz mi, jak bylbym w k"raju", nie pisalibyśmy tutaj, tylko gadałbym z Tb u Cb w garażu, zwłaszcza, że daleko nie mam. Niestety, teraz te 2500 km robi różnice...nie do przebycia. A co sądzisz o wskazaniach widzianych przez skrzynie, które Ci opisałem na PW, oraz o tym, że nie wyrzuca żadnych błędów??
  14. dziekuje za odpowiedz. jestem tego samego zdania Bartek, tylko czym mam zrobic tą adaptacje skoro VAG-iem nie moge zrobic adaptacji bo nie widzi basic settings. Adaptacje robie za pomocą Delphi bo tylko on mnie dopuszcza doadaptacji. Procedure przechodze cala (5x jazda do tylu, i to samo do przodu) po czym klikasz OK i tyle. Wyskakuje info, ze adaptacja ukonczona. A problem zostaje
  15. HDstempel

    Safelock

    U mnie jest tak: jedno przycisniecie na kluczyku zamyka drzwi na full, czyli zamyka i zarazem aktywuje safelock, czyli nie mozna otworzyc drzwi od zewnątrz i od wewnątrz. Dalej, w razie potrzeby np. w przypadku gdy zostawiamy dzieci w aucie i chcemy je zamknąć tak, aby nikt nie otworzył drzwi od zewnątrz, ale dla ich bezpieczeństwa lub w razie potrzeby one mogly otworzyć drzwi od wewnątrz, podczas zamykania drzwi nalezy w przeciagu dwóch sekund od pierwszego wcisniecia nacisnąć przycisk drugi raz. Drzwi sa zamkniete od zewnatrz z mozliwoscia otwarccia od wewnątrz. I ta funkcja u mnie zostaje zresetowana po otwarciu drzwi z pilota. Czyli przy kolejnym zamykaniu drzwi procedura nominalna. Jedno wcisniecie, full, dwa wcisniecia: z mozliwoscia otwarcia od wewnatrz. Jednak nie zdarzyło mi sie nigdy zeby jakis komunikat byl wyswietlany na ekranie, nie zauwazylem tez aby jakiekolwiek ustawienia tej opcji wystepowaly w menu auta.Ale moja A4 to nie A5 i tez nie ten rocznik co kloegi #black dragon 5 wiec nie oznacza to ze skoro nie ma u mnie to nie ma tez tego u kolegi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...