Jump to content

grzechuszyk

Pasjonat
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About grzechuszyk

Informacje

  • First name
    Grzesiek
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koledzy, ja mam podobnie, szarpnięcie przy szybszym ruszaniu tylko do przodu. Poza tym skrzynia chodzi idealnie. Pytałem w Soto Serwis, mechanik powiedział że na 99% padło sprzęglo do jazdy do przodu. Koszt 2.5 tys pln Ale był mało rozmowny i nie zdradził co w tej kwocie się zawiera. Poszukam jeszcze innego mechanik. Kolega wyżej wspomniał o serwisie pod Lublinem, ma może ktoś namiar?
  2. Kolego maro_a, czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam tak samo, moduł bluetooth 8PO 862 335 A, ze starszymi telefonami działa, ze starszymi smartfonami też a już nowe smartfony z andkiem 6 i 7 łączą się i po kilkunastu sekundach rozłączają się. Przeczytałem masę informacji. Niektórzy piszą o rsap, że nowe samsungi, LG itd nie obsługują i trzeba szukać bluetooth bez rsap. Inni piszą, że można wejść vcdsem i wyłączyć rsap i powinno hulać (niestety nie mam vcdsa) Kontaktowałem się z hobotserwis.pl lecz niestety mojego modułu nie można usprawnić. Nie powiedziano mi też jaki moduł kupić, żeby działał z nowymi smartfonami albo jaki moduł nadaje się do przeróbki, żeby połączył się z moim telefonem. Proszę o odpowiedź, jaki moduł kupić, żeby zadziałał z LG K8 2017. Chodzi mi tylko o rozmowy przez głośnomówiący, bez bajerów typu książka tel., historia połączeń itd Z góry dziękuję.
  3. Proponuję wyjąć też radio, włożyć rękę przez otwór od radia i wypchać włącznik od tyłu Następnie rozebrać i poprawić lutownicą wszystkie luty wewnątrz Powodzenia
  4. Fajnie, że Ci odpala, napisz co zrobiłeś, co przyczyniło się do poprawy palenia??
  5. Przyjedź do mnie w sobotę, weź czteropaka, na spokojnie po południu zrobimy. Rozebranie, tokarz i złożenie zwykłymi narzędziami. Poważnie, nie jest tak strasznie. Lepsze niż wymiana co chwilę na nowy. A na próbę weźcie sobie popróbujcie na starym napinaczu. Jedyne co potrzeba to duże imadło i pomocnik.
  6. Koledzy, ja wymieniałem napinacz 3 razy, fakt że był to febi, może jakościowo kiepski, faktem jest też że nie mam sprzęgiełka na alternatorze i napinacz nie wytrzymywał dłużej niż 15tys km. W tym czasie kilka razy pasek wielorowkowy spadł. Przerobiłem napinacz na łożyska kulkowe wg opisu z forum: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-regeneracja-napinacza-paska-wieloklinu-158542/ O tamtej pory żadnych problemów, żadnego zginania napinacza czy spadania paska. Jest troszkę roboty, trzeba mieć dobrego tokarza i wykazać się odrobiną zdolności manualnych ale jest to spokojnie do ogarnięcia. Polecam, nie przepłacajcie za kolejne napinacze.
  7. Chlodniczka oleju do sprawdzenia w pierwszym rzedzie
  8. Ta czarna rura to odma, zbiornika nigdy takiego nie widziałem, być może jest to jakaś przeróbka a może jeszcze nie widziałem wszystkiego. Tak czy inaczej nie powinien być mokry, może puszczają opaski(raczej nic poważnego). Tak czy inaczej nie jest on w żaden sposób połączony z układem chłodzenia także nie może mieć wpływu na ubytek płynu.
  9. Wolałbym nie kombinować i kupić taki sam rozmiar jaki masz w tych dobrych oponach. Wszystkie 4 koła takie same i git
  10. Podsufitka nic nie ma do rzeczy. Kwestia wyregulowania zamka i powinno być ok. Tam jest dosyć dobra możliwość regulacji.
  11. Nitro powinno puścić ale uważaj na lakier. Zrób próbę gdzieś w najmniej widocznym miejscu.
  12. Wg mnie jeśli huczy przy takiej prędkości to gdzieś na ramce wokół szyby prędzej niż na dolnej listwie/uszczelce.
  13. Dokładnie tak jak kolega pisał, tunel zostaje stary tylko dziurę trzeba wyciąć, pod spodem na tunelu nawet jest tak jakby zaznaczone fabrycznie w którym miejscu (przynajmniej u mnie tak było) A podłokietnik pasuje praktycznie od całej grupy vw, ja akurat zamontowałem od bory, ważne żeby się kolor obicia zgadzał albo Ci się podobał. na pewno golf, bora, passat bedzie pasował, niewiem jak skody ale raczej też. Ważne żeby miał mocowanie aluminiowe z dołu.
×
×
  • Create New...