Skocz do zawartości

zetton

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zetton

Informacje

  • Imię
    adam
  • Miasto
    suwałki

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

739 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zetton

1

Reputacja

  1. mam ten sam problem ma ktoś jakiś pomysł??
  2. Olej wymieniony 2 tys km temu wiec olej jest ok Bart S co ty o tym sądzisz??? żadnej podpowiedzi?
  3. Tak olej wymieniany co 60 tys żadnych opiłkó nie ma
  4. Witam. Posiadam Audi A4 2.0 TDI common rail 2.0 ze skrzynia multitronic przebieg 203 tys rok 2009 listopad. Zauważyłem jedną rzecz w skrzyni otóż delikatnie lub czasem mocniej szarpnie jak np stoje w miejscu i chce ruszyć dość gwałtownie tzn dodaje gazu np. na światłąch. Gdy jednak ruszam delikatnie tzn. puszczam jedynie hamulec i auto same zaczyna jechac i wtedy dodam gazu nie ma żadnego szarpania. Co to może być ? Czy to łańcuszek się wyrobił czy jednak może sterownik. Te szarpanie jest tylko w przypadku ruszania z miejsca i tylko gdy chce przyspieszyc np na skrzyżowaniu a już jak delikatnie ruszam to nic sie nie dzieje. Na trasie odczas jazdy również nie ma żadnego szarpania. Wie ktoś co to może być?Z góry dziekuję.
  5. Witam. Posiadam MMI 3 G basic o sterowniku P0022. Wiem, że nikt dosłownie na forum o tym nie pisał. Ale chciałbym w jakiś sposób odtwarzać filmy nie ważne czy przez dvd czy przez karte sim w swoim autku. Co zrobić i gdzie kupić by móc ogladać. Proszę o opinie poważnych użytkowników a nie pisanie dla pisania. Z góry dziękuje za podpowiedź.
  6. Panowie głowica wymieniona! Autko śmiga jak ta lala. Sluchajcie nie obrażajcie tego gościa. On kilka lat ściąga auta z niemiec pod zamówienie. Ma firme zarejestrowaną wieć nie wiem co was boli. Wada była tak ukryta, że nawet mechanik 3 dni szukał wycieku a wy mówicie że przy kupnie trzeba było spradzić. Panowie tej wady nie dało by się znależć podczas kupowania bo nie było żdnych najmniejszych objawów!!!Silniczek równiutko pracował itp. Zaden warszat by tego nie stwierdził czy ASO czy na przeglądzie przy kupnie. Zresztą auto moje było sprawdzane w ASO przed kupnem to tak dla tych fachowców "wojcian" i "lukas 309" by za wiele się nie wypowiadali jak nie znają sprawy. Szacun dla właściciela firmy że przyjął na klatę taką wadę i zwrócił połowę kosztów naprawy.
  7. Panowie Mylisz się w tym przypadku nie wchodzi w grę wada ukryta i przepisy kodeksu cywilnego. W tym wypadku tylko i wyłacznie przepsiy ustawy prawo konsumenckie. Wiem bo już troszku zasięgnąłem ucha. Jestem zdecydowanie na wygranej pozycji. W każdym bądź razie dogadałem się z człowiek, że koszty naprawy idą na połowę. W miarę uczciwie dla obu stron i nie trzeba się szarpać i sądzić. Majster mówi że calość naprawy około 3-4 tysiące bo głowicę używaną już zamówiłem. I weż kup audi. dobrze kolega mówił "chesz mieć wydatki- kup audi
  8. Licze przynajmniej na zwrot połowy kosztów naprawy od tej firmy. Zobaczymy co jutro mi powie. Dużo czytałem na ten temat i wychodzi mi że jestem zedycowanie na wygranej pozycji ale jak to w życiu czasami różnie bywa.
  9. Panowie najgorsza z możliwych. Peknieta głowica ! Koszt nowej to 12 tysiecjy plus robocizna. Chyba trzeba będzie iść do sądu bo samochód miałem ściagany przez firmę która w umowie napisała, że będzie bez awaryjny i bez wkładu własnego. Wczoraj dzwoniłem go gościa do poniedziału ma się zastanowić co z tym problemem zrobimy. Zdębiał jak się dowiedział. Auto brał od niemca z prywatnej posesji. Tyle w temacie. Jesli macie jakiego fachowca od prawa bardzo bym prosił. Lub podpowiedździe gdzie na forum można o takie zapytać.
  10. Dzieki za podpowiedź. Jutro jade do mechanika trochę lepszego. Dam znać co to będzie. Pozdrawiam i dziękuje.
  11. Witam. Mam pytanie do fachowców. Kupiełm Audi a4 B8 143 CR listopad 2009r.. Autko posiadam miesiąc czasu i zauważyłem ubytek płynu chłodzącego i to dość duży. Około 300 ml na 500 km. Silnik nie ma drgań z rana, nie zaobserowałem białego dymu przy odpalaniu, temperatura ciągle 90 stopni. Nie widać by poziom oleju wzrastał. Mój mechanik sprawdzał silnik i nie zaobserował żadnych wycieków. Mówi by dolewać płyn i obserować gdzie bęzie wyciek. Tyle że nic nie widać. Czy to może być uszczelka pod głowicą? Wydaje mi się że nie ma żadnych takich objawów. Silnik pracuje równiutko od pierwszego odpalenia. Co to może być?Z góry dzięki za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...