Skocz do zawartości

masterhex

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O masterhex

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Racibórz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia masterhex

0

Reputacja

  1. jednak mechanizm musiał chyba za słabo dokręcić i przeskoczyło udało mi się to zrobić ale jeszcze musze poprawić ale to juz jak bede w polsce na weekend przynajmniej teraz mam czym wytrzeć szybę hehea i nowe ramiona wycieraczek muszę kupić bo w tych już są wyrobione te rowki na wieloklin :/
  2. Witam nie wiem czy w dobrym dziale piszę temat także przepraszam jak sie pomyliłem Mam audi a4 b5 avant 99 r. Dwa tygodnie temu wymieniłem mechanizm wycieraczek ale bez silniczka bo był sprawny wczoraj na trasie do austrii podczas mycia szyby wycieraczki nagle staneły na środku szyby drgneły 2 razy i zaczeły pracować ale zamiast od podszybia w górę to odwrotnie od góry do podszybia i spowrotem poczym kończą prace w pozycji stojącej u góry czyli jedna przy słupku a druga na środku szyby no i byłem zmuszony odkręcić ramiona wycieraczek proszę o pomoc co się stało przekaźnik silniczek czy mechanizm . Dzisiaj rozbiorę podszybie i zobaczę może uda mi się coś zrobić niestety brak kluczy będzie problemem :/
  3. Witam sorka że tutaj ale nie wiedziałem w jakim dziale napisać. Chodzi mi o szum gubienie sygnału i trzaski z radia ale po wł świateł dodam że lampy mam normalne żadne ksenony ostatnio tzn jakieś 4 miesiące temu zmieniłem ori valeo na depo gdyż ori lampy powiedzmy że padły trupem można regenerować ale nie miałem na to czasu. Od jakiegoś czasu po wł świateł radio szumi trzeszczy itp nie wiem co jest grane prosze o pomoc na postojowych wszystko jest ok
  4. a polecacie jakąś inną firmę osobę która dobrze zrobi program w rybniku albo okolice
  5. Witam wie ktoś ile by kosztowało chipowanie 1.9 TDI 110 km plus minus 324tysie na liczniku ewentualnie plus zmiana wtrysków i turba żeby na trasach było czym wyprzedzać oczywiście u Grzesia
  6. raczej nie bo to jeden duży plastik przyklejony do szkła raczej wydaje mi sie że cały srodek z anglika jest poprostu troche dłuższy a ten z starego europojskiego poprostu mniejszy dostosowany do obudowy itp :/ bo wiem że caaałe lusterko bez problemu można zamocować ale mi chodzi o samą obudowe z anglika zamocować do europejskiego aha czyli samej obudowy się nie da ni to musze szukać po alledrogo może ktoś bedzie miał dzięki za info
  7. Witam Panowie posiadam samą obudowę oraz szkło bez środka z anglika dzisiaj chciałem je założyć ale niestety mam problem mianowicie po zdjęciu obudowy starego małego lusterka i został mi środek zakładam nową z anglika niby wszystko spoko ale jak chce założyć szkło niestety się nie da bo bebechy z małego lusterka są za bardzo przesunięte w stronę drzwi i szkło nie wejdzie na ramkę z regulacji bo obudowa go nie puści i tu moje pytanie czy trzeba mieś coś jeszcze z anglika czy można ten mechanizm jakoś przesunąć o około 1.5 do 2 cm tak żeby był bardziej na środku obudowy prosze o pomoc
  8. Witam od paru dni podczas skręcania kierownicą w prawo lub lewo słychac tylko w kabinie odgłosy trzeszczenia nie plastików oraz podczas wolnej jazdy ( parkingowej ) byłem u diagnosty powiedział że wahacze itp są sprawne potem pojechałem do mechanika żeby też zobaczył i stwierdził nie ale nie na 100% że przekładnie ( maglownica ) może być uszkodzona bo sprawdzali auto jak sie dało byłem przy tym i widziałem tez powiedział że wahacze drążki przeguby itp są sprawne i tu moje pytanie czy ktoś już miał podobny problem i jakie są wasze sugestie co to może być trzeszczenie jest uciążliwe zwłaszcza przy jeździe po mieście zanim kupię maglownicę proszę o jakieś opinie sugestie dzięki i pozdrawiam
  9. dzisiaj jechałem rano do krakowa przed po 20 km zagrzał się odziwo normalnie temp otoczenia było + 10 po około 40km spadła temp do 60 na klimatroniku kanał 49 pokazało 30 a na 51 90 potem po około 10 km podniosła sie normalnie do 90 na zegarach na klimatroniku 88 kanał 49 a na kanale 51 dalej 90 i juz było ok do samego krakowa potem po około 6 godzinach ruszyłem spowrotem do Raciborza temp nirmalnie podniosła się do 90 stopni i trzymała aż do domu i sam już nie wiem co jest z tym grane czy mam dobry termostat i czujnik i poprostu gdy temp otoczenia jest poniżej +5 to ciężkooo łapie temperature (zaślepiony EGR) a jak jest powyżej +5 to łapie normalnie sam już jestem głupi z tego a ja mam napisane że jestem z Raciborza a faktycznie jestem z Rybnika tzn od niedawna mieszkam w raciborzu w rybniku jestem co chwile
  10. właśnie nie wiem czy mechanik montował ori czy zamienniki wiem że wymieniał termostat chyba ale nie jestem pewien na wahlera
  11. masterhex

    temperatura płynu

    Witam Panowie wiem że tematy z termostatem czujnikami wałkowane są od dawien dawna i wystarczy szukać i czytac lecz nie znalzłem odpowiedzi Pacjent A4 b5 1.9 TDI 110km AFN niedawno około miesiąc temu wymieniony rozrząd wraz z pompa wody czujnikiem tem oraz termostatem płyn chłodniczy wymieniony wcześniej nie nagrzewał się tzn raz pokazywał 70 stopni raz wogóle 60 i nic więcej a czaasami 80 dlatego termostat oraz inne części zostały wymienione a i zaślepiony jest EGR. Teraz po wymianie auto strasznie opornie łapie temp tzn po przejechaniu około 15 km powietrze z nagrzewnicy leci prawidłowe ciepłe ale wskazania na zegarach "żadne" tzn 60 stopni i nic więcej wył auto np na 30 minut i po ponownym wł auta tem na licznikach czasami pokaże 70 / 80 stopni po czym po chwili spada do 60 i zaczyna powoli dochodzić do 90 i potem trzyma ale taka sytuacja jest żadko przewaznie wogóle nie podnosi sie z 60 stopni na klimatroniku wskazania takie same jak na zegarach wczoraj jadąc 15 km nie zagrzał się po 30 minutach wł auto przejechałem 40 km i było ok zagrzał się i trzymał ale po około 6 godzinach wracałem znowu 40 km bez wył i lipa wskazania na zegarach jak i na klimatroniku 30 stopni co mnie zdziwiło bardzo dzisiaj kade do aso kupić nowy czujnik i termostat . a może wy panowie maćie jakieś inne pomsły ?? pod kompa nie umiem podpiąć bo nie mam dostepu ale dzisia mi przyjdzie skaner VAG505 Mini ale watpie żebym coś zdziałał tym sprzętem dlatego prosze was o pomoc
  12. Witam Panowie mam problem z ciągłym świeceniem kontrolki air bag świeci już jakieś 2 tygodnie a dzisiaj zauważyłem że nie grzeje mi fotel kierowcy może być to jakoś połączone czy tylko mata się prepaliła a błąd airbaga szukać w VAGu ? czy może prubowac odłączyć kostki pod fotelem i wyczyścić ? prosze o jakieś podpowiedzi rady
  13. ja w mojej a4 szukałem po kablach od gniazda ale tylko w tunelu do biegów bo dalej nie rozkręcałem i u mnie kable są ok może dalej są uszkodzone nie wiem u mnie jest prawdopodobieństwo braku masy ale to dla mnie czarna magia gdzie czego szukać :/
  14. mam ten sam problem napisałem w innym wątku ale ja nie znalazłem jakiegoś zabezpieczenia ale też o tym słyszałem :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...