Jump to content
IGNORED

temperatura płynu


masterhex
 Share

Recommended Posts

Witam Panowie wiem że tematy z termostatem czujnikami wałkowane są od dawien dawna i wystarczy szukać i czytac lecz nie znalzłem odpowiedzi

Pacjent A4 b5 1.9 TDI 110km AFN niedawno około miesiąc temu wymieniony rozrząd wraz z pompa wody czujnikiem tem oraz termostatem płyn chłodniczy wymieniony wcześniej nie nagrzewał się tzn raz pokazywał 70 stopni raz wogóle 60 i nic więcej a czaasami 80 dlatego termostat oraz inne części zostały wymienione a i zaślepiony jest EGR. Teraz po wymianie auto strasznie opornie łapie temp tzn po przejechaniu około 15 km powietrze z nagrzewnicy leci prawidłowe ciepłe ale wskazania na zegarach "żadne" tzn 60 stopni i nic więcej wył auto np na 30 minut i po ponownym wł auta tem na licznikach czasami pokaże 70 / 80 stopni po czym po chwili spada do 60 i zaczyna powoli dochodzić do 90 i potem trzyma ale taka sytuacja jest żadko przewaznie wogóle nie podnosi sie z 60 stopni na klimatroniku wskazania takie same jak na zegarach wczoraj jadąc 15 km nie zagrzał się po 30 minutach wł auto przejechałem 40 km i było ok zagrzał się i trzymał ale po około 6 godzinach wracałem znowu 40 km bez wył i lipa wskazania na zegarach jak i na klimatroniku 30 stopni co mnie zdziwiło bardzo dzisiaj kade do aso kupić nowy czujnik i termostat . a może wy panowie maćie jakieś inne pomsły ?? pod kompa nie umiem podpiąć bo nie mam dostepu ale dzisia mi przyjdzie skaner VAG505 Mini ale watpie żebym coś zdziałał tym sprzętem dlatego prosze was o pomoc

Edited by masterhex
Link to comment
Share on other sites

Termostat i czujnik oryginalne?

Edited by Grztom
Link to comment
Share on other sites

właśnie nie wiem czy mechanik montował ori czy zamienniki wiem że wymieniał termostat chyba ale nie jestem pewien na wahlera

Link to comment
Share on other sites

sprawdz moze temp na vagu bo moze licznik przekłamuje

Link to comment
Share on other sites

Mogłeś samemu sobie wymienić ten termostat i czujnik bys wiedział co wkładasz:D No albo do mnie skoczyć to niedaleko :)

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj jechałem rano do krakowa przed po 20 km zagrzał się odziwo normalnie temp otoczenia było + 10 po około 40km spadła temp do 60 na klimatroniku kanał 49 pokazało 30 a na 51 90 potem po około 10 km podniosła sie normalnie do 90 na zegarach na klimatroniku 88 kanał 49 a na kanale 51 dalej 90 i juz było ok do samego krakowa potem po około 6 godzinach ruszyłem spowrotem do Raciborza temp nirmalnie podniosła się do 90 stopni i trzymała aż do domu i sam już nie wiem co jest z tym grane czy mam dobry termostat i czujnik i poprostu gdy temp otoczenia jest poniżej +5 to ciężkooo łapie temperature (zaślepiony EGR) a jak jest powyżej +5 to łapie normalnie sam już jestem głupi z tego

a ja mam napisane że jestem z Raciborza a faktycznie jestem z Rybnika tzn od niedawna mieszkam w raciborzu w rybniku jestem co chwile :P

Edited by masterhex
Link to comment
Share on other sites

witam, mam pytanie, po wymianie termostatu i czujnika G62 upłynęło ponad 4 miesiące było ok , nagle wskazówka temperatury wzrasta bardzo szybko do 90C i utrzymuje się, po wyłączeniu samochodu włącza się wentylator na około 2 minuty, po sprawdzeniu wag, wyskoczył błąd czujnika, więc kupiłem nowy po wymianie nie osiąga 90C ( 60-75C), a wag pokazuje 90 czyli byłoby ok. w czym tkwi problem ? ( 1.9 TDI,110 koni)

Edited by jaro15
Link to comment
Share on other sites

czujnik i termostat orginalne rozumiem?

Link to comment
Share on other sites

Ja też kupiłem już dwa czujniki i też niby oryginał a na zegarach wskazówka nawet nie drgnie i tez nie wiem w czym problem

Link to comment
Share on other sites

Witam Panowie wiem że tematy z termostatem czujnikami wałkowane są od dawien dawna i wystarczy szukać i czytac lecz nie znalzłem odpowiedzi

Pacjent A4 b5 1.9 TDI 110km AFN niedawno około miesiąc temu wymieniony rozrząd wraz z pompa wody czujnikiem tem oraz termostatem płyn chłodniczy wymieniony wcześniej nie nagrzewał się tzn raz pokazywał 70 stopni raz wogóle 60 i nic więcej a czaasami 80 dlatego termostat oraz inne części zostały wymienione a i zaślepiony jest EGR. Teraz po wymianie auto strasznie opornie łapie temp tzn po przejechaniu około 15 km powietrze z nagrzewnicy leci prawidłowe ciepłe ale wskazania na zegarach "żadne" tzn 60 stopni i nic więcej wył auto np na 30 minut i po ponownym wł auta tem na licznikach czasami pokaże 70 / 80 stopni po czym po chwili spada do 60 i zaczyna powoli dochodzić do 90 i potem trzyma ale taka sytuacja jest żadko przewaznie wogóle nie podnosi sie z 60 stopni na klimatroniku wskazania takie same jak na zegarach wczoraj jadąc 15 km nie zagrzał się po 30 minutach wł auto przejechałem 40 km i było ok zagrzał się i trzymał ale po około 6 godzinach wracałem znowu 40 km bez wył i lipa wskazania na zegarach jak i na klimatroniku 30 stopni co mnie zdziwiło bardzo dzisiaj kade do aso kupić nowy czujnik i termostat . a może wy panowie maćie jakieś inne pomsły ?? pod kompa nie umiem podpiąć bo nie mam dostepu ale dzisia mi przyjdzie skaner VAG505 Mini ale watpie żebym coś zdziałał tym sprzętem dlatego prosze was o pomoc

kolego sprubój przestawić kąt wtrysku z ok 50 na ok 70,paliwo dłużej sie spala i lepiej zaskakuje jak jest zimno.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...