Grztom
Pasjonat-
Postów
260 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Grztom
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Grztom
0
Reputacja
-
Też wymieniałem niestety zamiennik nie zdał egzaminu (znowu wyciek) polecam tylko oryginalny i masz spokój gwarantowany.
-
Kontrolki świecą a komputer nie pokazuje żadnego błędu?
-
Tak to jest część układu odpowietrzenia skrzyni korbowej ( odmy), a ta puszka wyglądająca jak filtr paliwa to separator ( odolejacz) , żeby olej nie szedł w dolot. Z tego co mi się wydaje to w Twojej wersji występowały dwa takie separatory w starszej jeden czyli tego nie było a występował tylko ten na pokrywie zaworów. Nie wiem tylko skąd wymyślił że w nowych samochodach się tego nie stosuje, przecież to jest po to żeby opary wraz z mgiełką oleju nie szły w powietrze jak było kiedyś ( ekologia).
-
Kolega pisze że mu nie dochodzi napięcie a Ty mu każesz wkłady zmieniać?
-
Zależy co tam masz wlane, jeśli jeździsz na G12 to osobiście zmierzyłbym tylko temperature zamarzania i tyle
-
z tego co kojarzę to musi być sporo pod minimum zeby sie zapalila kontrolka.
-
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
-
Widzisz karaluch8 nagadałeś i już kombinują
-
teoretycznie odpala sprężarka, ale nic nie chłodzi
Grztom odpowiedział(a) na fusse temat w Audi A4 B5
Według mnie za zaworem rozprężnym też powinien być zimny. -
Skoro kratkami to chyba tylko coś z parownikiem może być.
-
Ten wentylator jest do klimy, jesli by wisko juz nie dawało rady wtedy włączy sie ten zeby schłodzić silnik ale to juz są skrajne sytuacje mi się wydaje, bo wisko zazwyczaj daje rade.
-
Co się nie załączy. Wyciągasz tą plastikową osłonę od zbiorniczka wspomagania, tam masz pare kabli, między innymi taką zieloną wtyczkę, rozpinasz - bierzesz plus z aku i podłączasz, i klimatyzacja w zimie działa. Tak napisałem, na wszelki wypadek jakby komuś gorąco w zime było. haha no dobra niech Ci będzie pisałem tak bo zakładałem ze karaluch8 tam nie grzebał
-
Ten płatek śniegu nawet Ci sie nie załączy ponizej 5 stopni
-
To powinno Ci pomóc. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/72225-b5-akn-gdzie-znajduje-sie-czujnik-cisnienia-oleju/
-
Szukajcie a znajdziecie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/88385-b5-adr-wymiana-sprzegla-wiskotycznego-w-adr-bez-sciagania-przodu-manual/