Skocz do zawartości

yaro1411

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yaro1411

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Łuków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

300 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yaro1411

0

Reputacja

  1. yaro1411

    obroty

    Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy, jeśli nie pomoże to sprawdź czujnik temperatury cieczy Dorzucam dobry poradnik kolegi z forum
  2. Witam! Posiadam problem z moim Audi a4 b5 2.6 ABC, przy dodawaniu gazu (i po odpaleniu na ssaniu) słychać dziwny dźwięk... Nie mogę go zlokalizować. Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć? Pomocy! Zawartość dodana 38 minutes later Rozebrane, sprawdzone, nie do końca usunięte. Wymieniony został termostat (silnik nie trzymał temperatury) koło pasowe pompy wspomagania (było lekko skrzywione) i wymieniony został napinacz paska PK (strasznie ciężko chodził) Przy rozebraniu sprawdzone były wszystkie rolki i okazuje się, że rolka sprężarki klimatyzacji ma luz i jest strasznie zardzewiała. Wygląda na to, że może to być przyczyną... Teraz tylko trzeba poczekać do 10 i spróbować ją wymienić
  3. Czujnik wymieniony, chodzi jak ta lala. Porada na przyszłość, są dwa rodzaje czujników : czarny i zielony. Polecam sprawdzić przed zakupem, który znajduje się w samochodzie, załączam link do wymiany Co prawda filmik jest od Audi A6 2,8 ale wymiana jest bardzo podobna, ja poradziłem sobie bez zdejmowania osłony filtra powietrza, tylko zdjąłem samą rurę i plastik z przepustnicy. Kolejne pytanie do tematu... Przed wymianą czujnika po 4-5 km jazdy silnik osiągał 85 stopni po 6-7 90 stopni. Wczoraj i przedwczoraj zrobiłem trochę trasy około 80-100 km i nie osiągnąłem większej temperatury niż 82 stopnie+- Co może być przyczyną? Doszedłem co było nie tak, termostat do wymiany... Po wymianie spokój.
  4. Zawieszenie jest nie ruszane, było wymieniane kompletne VAG'owskie 8 miesięcy temu w niemczech. Magiel luzu nie posiada, końcówki drążków też ok Może źle sprecyzowałem, stukanie/przeskoczenie jest wyczuwalne na kierownicy jak takie "klik"...
  5. Potwierdzam, parownik był walnięty.. Wymieniłem na używkę i działa jak trzeba ;-)
  6. Witam, Od jakiegoś czasu w moim audi słyszę dziwny dźwięk przy skręcaniu w lewo (tylko w lewo) przy skręcie 50-60 stopni na postoju czy też na rondzie/zakręcie słyszę stuknięcie/przeskoczenie i zaczynam się zastanawiać czy może to być przegub czy coś innego? Dodam też, że raz to jest a raz tego niema...
  7. Witam, Posiadam pewien problem z klimatyzacją... Zakupiłem samochód gdy było jeszcze chłodno i wtedy byłem pewny, że klimatyzacja działa bo oczywiście powietrze wiało jak szalone. Dziś byłem u specjalisty od klimy i napełnił układ azotem i znalazł dwa ubytki przy uszczelniaczach poniżej chłodnicy, ja zauważyłem jednak, że azot wydostaje się również kratkami nawiewu, facet powiedział mi, że to dłuższa robota i w sumie bez konkretów odesłał mnie na dalszy termin, czy ktoś wie co może być odpowiedzialne za ulatnianie się gazu z instalacji przez kratkę nawiewu? Chciałbym wiedzieć na co się przygotować... Z góry dzięki za pomoc
  8. Zły dział, proszę o zamknięcie tematu
  9. Witam, Posiadam problem z moim Audi a4 b5 2,6 v6 ABC. Po odpaleniu silnika na zimnym (np po nocy) odpala na dotyk ale obroty są nierówne, wahają się między 700-1300. Utrzymuje się to przez jakieś 30 sekund, gdy silnik złapie temperaturę wszystko się normuje czyi obroty stają na 1200 po czym spadają do 800 (typowo dla V-ki). Co może być tego przyczyną? Czy może to być czujnik cieczy chłodzącej? Dodam, że przepustnica jest wyczyszczona i zaadaptowana, przewody sprawdzone tak samo jak świece (wymienione, dzieje się to samo) brak lewego powietrza. Auto posiada 3 miesięczną instalację LPG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...