Skocz do zawartości

marioxxxx

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marioxxxx

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

863 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marioxxxx

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, ostatni by wiedzieć jakie hamulce zamówić 😁 WAUZZZ4B83N114197
  2. marioxxxx

    Wymiana pompy wody

    Witam przymierzam się do wymiany pompy wody, patrząc na części są jakby dwie i nie wiem która zamawiać. Dodam że płyn się z niej leje ale nie wiem skąd dokładnie stąd chce wymienić. Widzę że jest sama część z kołem i wirnikiem a na innej stronie już jakiś odlew z aluminium jakby cała pompa. Co trzeba zamawiać
  3. Tak. Tylne są dołożone do kostki ISO bo oryginalnie nie ma głośników. Mam tylko dwie te duże. Czy jak je podłączę to oświetlenie i wyświetlacz będą normalnie działać? Reszta kostek od czego jest? Niestety nie mam jak sprawdzić Ori radia a zamówić by potem odsyłać bo coś to mi się nie bardzo opłaca
  4. Witam. Mam zamiar wymienić radio na fabryczne i wybrałem Chorusa z tymi modułami USB, Jack, SD i BT. I teraz tak, obecne radio jest podłączone dwoma kostkami ISO a patrząc na tył Chorusa tam kostek wchodzi więcej i to różnych. Jeśli mam tylko dwie kostki ISO to radio będzie normalnie działać czy czegos będzie brakować?
  5. Witam. Mam zamiar wyrzucić radio i wsadzić orginalne Chorusa Blaupunkt a. Mam kilka pytań: -mam przedlifta i tylko dwie kostki więc do Chorusa będą pasować? Takie duże, ISO. -oryginalnie mam dwa głośniki z przodu i piszczałki, dodałem dwa na tylną półkę więc będą grały wszystkie jeśli na nie Ori radiu grają? -jesli kupię bez kodu to jak można ten kod wydobyć/odczytać? Radio zamierzam oddać do instalacji Audi Gold
  6. Witam. Wczoraj jadąc wieczorem ze sklepu zauważyłem temperaturę oleju na 110*C i się zdziwiłem. Stanąłem i poczekałem by się wychodził. Po godzinie żadnej zmiany. 5km do domu no to dawaj na szybko. Było ciemno więc nic nie mogłem podłubać. Dziś o 12 zaglądam i olej na dobrym poziomie na bagnecie, płyn chłodniczy jest minimalnie pod min. No to włączam zapłon a tam 100*C na zegarze oleju. Mając włączony zapłon a silnik nie pracuje temperatura rośnie aż do maximum. Co to mogło się zepsuć? Na skanerze od viakena nie pokazuje żadnego błędu w silniku
  7. Była fajna ciepła pogoda i akurat wypad na większe miasto był to pomyślałem że przetestuje. A że jechała ze mną dziewczyna to aż się prosiło sprawdzić. Wynik: ABS działa, zostały ślady i było widać, pedał pracował jak trzeba, zero błędu o hamulcach i dziewczyna wystraszona. Wszystko działa jak należy ?
  8. Jeszcze nie ale dziś sprawdzę muszę tylko jakiś żwirek znaleźć ?
  9. Wszystko wróciło do normy. Widocznie Ori pierścienie nie pasują do nowych tarcz. Pierścień zablokowany oraz czujnik ABS wciśnięty do końca a potem lekko wyciągnięty by nie ocierało o czujnik. VAG pokazuje prędkość 1,2,3,4km a wcześniej łapał od 4km. Błąd usunięty i trasa 40km i żadnego błędu, jak ręką odjął ?
  10. Hamuje normalnie ale ABS nie ma. Właśnie zrobione wszystko dobrze ale te pierścienie od ABS miały troszeczkę większą średnicę niż gniazdo w nowej tarczy o jakieś 0.2mm i normalnie po założeniu na tarcze mogłeś nimi obracać dlatego jedno zablokowałem by nie latało (lewe koło) a z prawej siadło z oporem ale teraz mi się wydaje że miło się poluzować i spaść z gniazda
  11. Płyn już nie ucieka bo pękł przewód z przodu więc wymieniłem oba, zalałem płynem i odpowietrzyłem. Możliwe że koronka od ABS się poluzowała i nie obraca się razem z kołem?
  12. Dobry wieczór. Mam taki problem że po wymianie tarcz z tyłu zapala mi się ABS i hamulce. VAG mówi że błąd w prawym tylnym czujniku. Teraz druga sprawa wymieniałem właśnie tarcze z tyłu i przekładałem ze starych bieżnie i łożyska oraz pierścień ABS. Jednak w lewym kole ten pierścień obracał się luzem na nowej tarczy wiec zablokowałem go na sztywno blaszką. Z prawej strony wyszedł trochę sztywniej że się nie obracał więc nie poskladalem nic i tak poskladalem spowrotem. Po przejechaniu 5km wyskoczyl właśnie ten błąd i te kontrolki. Możliwe że właśnie z prawej strony ten pierścień się poluzował i czujnik nie łapie tych ząbków? Robiłem komplet hamulców klocki i tarcze na przód i tył oraz węże elastyczne z przodu i nie będzie mi do śmiechu jeśli jeszcze czujniki do d*py ?
  13. A robił ktoś bez obudowy i zwijakaa taśmy? Mam kiere polift i redukcję i chce zostawić osłonę i zwijak z przedlifta, da radę? Wystarczy dociąć obudowę a kostkę w kierownicy polift zamienić na przedlift?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...