Skocz do zawartości

mihcal25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mihcal25

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mihcal25

0

Reputacja

  1. mihcal25

    RNS E w A4 B5

    Może temat już jest stary ale tak na przyszłość. Podłączenie RNS-E w poliftowej B5 nie wymaga żadnych adapterów. Z licznika (pełny fis + zegarek cyfrowy) wyprowadza się cany L i H które idą do radia i to jest wszystko. Jeżeli chodzi o głośniki, to jest kwestia kodowania w samym radiu. Przy założeniu RNS-E trzeba pamiętać też o zmianie kodowania w liczniku (kanał 62). Aby licznik komunikował się z radiem, czyli wyświetlał RDS musi być soft co najmniej D12 i nie chodzi tu o wgranie tej wersji ale o wersje podstawową. Do podłączenia RNS-E potrzebny jest tylko stały +, masa, k-line i podłączenie głośników. Dodatkowo można też podłączyć GALA do V-signal ale wtedy trzeba zmienić kodowanie w radiu. Ja miałem oryginalna kostkę od RNS-e z kawałkiem kabli więc po prostu całość zlutowałem z instalacja auta nie bawiąc się w żadne przejściówki. Kierownica multifunkcyjna i moduł BT współpracują bez żadnych problemów i wszystko idzie po can.
  2. Może i temat już kilka razy wałkowany ale pozwólcie, że powiem coś od siebie bo akurat zrobiłem to Otóż, mam A4 B5 2000 r. polift 1,9 TDI z silnikiem AHH, 66 KW. W aucie zamieszkała turbina z AWX i wtryski z wymienionymi końcówkami na 216 u kolegi z forum (super robota). Moc nieporównywalna. (zostało tylko dograć softa). Do takiej mocy pokusiłem się o 6-sty bieg. Jako, że miałem w zasięgu ręki skrzynię DQS z A6 C5 2,5 TDI manual, wiec z niej skorzystałem. W moim aucie jest dwumas, był w dobrej kondycji a jakiś czas temu dostał nową tarczę LUKa która seryjnie występuje z tłumikami drgań, więc nie ruszałem sprzęgła. Rozrusznik też pozostał ten sam. Do całego zabiegu niezbędna była: skrzynia, sanki, drążek stabilizatora, wybierak. Flansze pasują z półośakmi wiec nie trzeba nic więcej robić, poduszki są mocowane w innych miejscach więc lepiej zapodać ori sanki z 2,5 i nie robić zbędnej rzeźby. Przy sankach z 2,5 jest inaczej rozsunięte mocowanie gum na stabilizatorze więc pasowało też wymienić. Wybiera oczywiście do zmiany. Tu zwracam uwagę aby brać w komplecie ze skrzynią. Nie jest prawdą, że w A4 B5 2,5 TDI i A6 C5 2,5 TDI są takie same. Różnią się długością poprzecznej dźwigni stabilizującej więc jeżeli skrzynia z A6 to i wybierak też, inaczej będzie naprężało lewarek biegów i jazdy nie ma. Dodatkowo kosmetyka w postaci przedłużenia kabli od wstecznego i impulsatora, bynajmniej ja musiałem. Reszta pasuje bez problemu. Na koniec mogę dodać, że większej różnicy na samych biegach 1-5 nie czuć. Auto jak pędziło tak pędzi a dodatkowy bieg super sprawa. Na trasie auto płynie. Nie wiem jak by się sprawdziło bez podnoszenia mocy. Co do dystansu, wyczytałem, że jak się nie zmienia sprzęgła to nie jest potrzebny, ja nie ruszałem i jest wszystko dobrze, wiec śmiem twierdzić, że nie jest potrzebny Powodzenia dla chętnych, moim zdaniem warto
  3. Pisaleś o tym wcześniej i mialem to na uwadze... Włożyłem ori wiązkę od avanta, zmieniłem tylne boczne szyb na te do podłączenia alarmu. Alarm aktywowałem i działa. Chodzi z kodem 13130 taki jaki miała pompka jak ją kupiłem, chciałem do tego kodu dodać jeszcze wartość odpowiadającą za sygnał alarmu zamknięcia drzwi i stłuczenie tylnych bocznych szyb... Jak dopisuje te wartości to alarm głupieje, nie chce mi otwierać autka... Jak wchodziłem VAG(pełna wersja) to pokazywało mi kilka wartości ale nie tych które chciałem dopisać? Czy pompka obsługująca alarm może obsłużyć każdą przypisaną funkcję?
  4. Temat fajny i przydatny, ale napotkałem na mały problem... Mam pompkę 8D0.862.257 E i założyłem ori alarm (kompletna ori wiązka) przy kodowaniu VAG pokazuje mi tylko niektóre wartości, jak wpisze wartość jaka mnie interesuje to dzieją się nieprzewidywalne rzeczy.... Czy jest możliwe, że pompka nie wszystko obsługuje? Próbowałem robić krok po kroku np po aktywacji alarmu chciałem dodać sygnał syreny zamknięcia drzwi i przetwanie obwodu tylnych szyb (avant), Niestety nie działa... Co może być przyczyną?
  5. mihcal25

    Parktronic a a4b5

    Ostatnio udało mi sie założyć ori PDC A4B5... Mialem do dyspozycki dokladke tylnego zderzaka z ori czujnikami, wiazka wchodzi od dołu po prawej stronie, łączy sie kostka z insalacja ktora idzie do modulu zamieszczonego pod kanapa, od niej odchodzi dwa kabelki na glosniczek zamieszczony nad wzmacnaczem, i wiazke na przod: zasilanie po zaplonie, masa, wsteczny, sygnal predkosci i diagnoze, jest jeszcze jeden pod modul haka ale ja nie mam i nie przewiduje wiec nie podlaczalem. Pelny schemat znalazlem na forum passata... Czutalem ze niektotzy podlaczali zamienniki pdc i tez dzialaly ale ori to ori...
  6. miałem podobny problem i okazało się, że zanim kupiłem autko to jakiś magik połączył przewód zasilający wiatrak chłodnicy z zasilającym sprężarkę... jak to rozłączyłem to wszystko wróciło do normy... okazało się to dopiero jak padła mi sprężarka (szybko po zakupie) i wymieniłem na drugą sprawną...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...