Skocz do zawartości

Daniel12121

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Daniel12121

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Daniel12121

0

Reputacja

  1. I udało się.po wielu kolejnych próbach auto naprawione,trochę jak pisal kolega wyżej "cygańską metodą" -dół z innej pompy a góra z mojej ze zregenerowanym sterownikiem.najpierw auto znow nie jezdziło jak trzeba ale okazalo się ze przy wymianie zostal zle ustawiony kąt wtrysku.pompiarz poprawił,podniósl dawkę paliwa bo wyszlo ze była za mała i póki co auto działa i powiem szczeże że daje radość z jazdy. Dziękuję za zainteresowanie i otrzymaną pomoc
  2. Tak kolego.auto kupiłem w piątek,przejechałem nim 50km a w sobote rano już nie było czym jechać. Jestem kierowcą zaw.i zostawiłem im auto na prawie miesiąc,odebrałem dziś a tu zonk Jutro ma podlączać.to spisze jakie błędy. Mówią że to może egr a jak nie to do pompiarza. Dzięki za zainteresowanie bo mnie to już szlag trafia bo zjezdzam do domu na jeden tydzień w miesiącu i nie chce spędzać go na prowadzaniu auta z warsztatu do warsztatu
  3. Wyjmowali tylko sterownik ale pracownik warsztatu powiedział "po cichu" że to był dziwny przypadek bo kod błędu nie był typowy dla sterownika. Ale auto padło mi niedaleko innego warsztatu,tam nie mieli czasu i tylko połączyli komp i pokazało "błąd komunikacji czy sterowania pompy wtryskowej już nie pamietam. Dzisiaj zrobiłem nim 200km ale po odpaleniu czy na postoju wstyd stać bo klakocze i dzwoni z silnika. Do 2000obr mułowaty,powyżej idzie dobrze ale spodziewałem się lepszych osiągów po przesiadce z 1.9 a pow 3000obr to rakieta. Przez 20 km jechałem na 4 biegu bo wtedy czuć było że jest czym jechać. Z kolei przy hamowaniu silnikiem szarpie.i to nie że doprowadzam do"zaduszenia"tylko po puszczeniu gazu
  4. Witam.niedawno kupiłem A4 b7 2.5tdi 2005r. Po przejechaniu ok 50 km auto zostawiłem na noc a rano +10 C auto odpaliło,zaświecił się chek i świece i nie dało się jechać szybciej niż 70km/h W warsztacie wymienili moduł pompy. Po wymianie tego modułu auto mocno klekocze po odpaleniu niezależnie zimny czy ciepły, Ma muła i też klekocze do 2000 obr Po puszczeniu gazu na 4biegu przy 60km/szarpie Ale nie dymi nie kopci,Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...