-
Postów
100 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DedykOOOO
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Krakow
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hej, chciałbym się zapytać o rozrządy marki Bosch dla mojego samochodu. Czy warto brać tą firmę w 2024 roku? Mam nalatane 180 tys i w styczniu mam wymianę właśnie tego ustrojstwa. Jest w miarę wytrzymały,są z nim jakieś problemy? Chodzi mi o cały zestaw. Czy caly zestaw jest od tego producenta? Kobieta powiedziała że zrobią to w 1 dzień i koszt niecałe 1200€ . Pozdrawiam
-
Tak to jest raczej ta pompa. Ta wtyczka ma jeszcze taki szary cypelek do zabezpieczania przed odłączeniem się. Tam są przewody 0.5 mm2 ? Dobrze mówię? Zastanawiam się czy w sumie wtyczkę kupić czy przewody. Wtyczka jest okey więc może po prostu wyciągnąć przewody od wtyczki i dołożyć z 3 nowe dłuższe i to zlutować.
-
Siema. Problem rozwiązany! Pompa numer 3 to pompa v488 nie v188! Mianowicie miałem przecięte dwa kable a jeden był już nadkruszony. Podczas wymiany oleju nie zauważyłem tego gdy miałem mate zagłuszającą ściągniętą ponieważ te 3 kabelki idą w takim cieńkim czarnym peselu. Dopiero jak podniosłem wyżej samochód na kobyłki i wsadziłem łeb głebiej to zauważyłem przerwane kable. Narazie skręciłem i zaizolowalem po januszowemu. Czy macie numer OEM tej wtyczki? Potrzebowałbym wraz z przewodami do 30 cm, zlutuję,założę termokurczki i wsadzę spowrotem w peszel. Obecnie najebałem taśmy izolacyjnej ale najprawdopodobniej to z czasem puści. Tak czy siak źródło problemu znalezione.
-
-
Pompa która jest wymieniana razem z rozrządem, mała pompka czarna plastikowa (chyba v488?) która jest schowana przy grodzi i ta pompka v188. Pompa 3 obiegu..
-
Kurde to ile mam tych pomp... Jest gówna pompa, ta mała czarna przy bloku i ta trzecia... v188.
-
Tak zrobilem i wyskakuje mi dodatkowo błąd ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Component: R4 2.0l TDI H35 1969 Revision: B1H35--- CVN: 121537D0456365ADB866C2AD Coding: 0A254032237605083408 Shop #: WSC 06314 790 00001 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AG 001006 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AG_001.rod VCID: 6FBF1E4007187E92B61-803A VINID: 9D196AAAA584A184410C920024CF967050 2 Faults Found: 13865 - Coolant Pump for Intercooler CircuitP023A 00 [00100111] - Open Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181168 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine RPM: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 43 C Intake air temperature: 27 C Ambient air pressure: 920 mbar Voltage terminal 30: 11.780 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass at air mass meter 1: 0.0 kg/h EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 C Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Intake air temperature before throttle valve: calculated: 0.0 K Charge air cooler output: temp. sensor 1: B1: raw value: 37.3 C Heater supp.pump 1 bank 1 charg.air cool.circuit: activat.: 10.00 % Turbocharger 1 charger output: temp. sensor 1: B1: raw value: 27.7 C 28388 - Coolant Pump 3 P26F4 00 [00100111] - Electrical Malfunction / Open Circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181168 km Date: 2024.12.02 Time: 16:06:45 Engine RPM: 870.00 /min Normed load value: 56.9 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 42 C Intake air temperature: 22 C Ambient air pressure: 920 mbar Voltage terminal 30: 13.100 V Unlearning counter according OBD: 40 Heater support pump 1 bank 1 second.circuit: activat.: 94.18 % Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Shut-off timer: last engine shut-off time: 13185 s Log-WAUZZZF4XHA139809-181168km-112572mi.txt Z tym że przy P26F4 00 [00100111] - Electrical Malfunction / Open Circuit czyli jest tam informacja że awaria elektryczna a przy P023A 00 [00100111] - Open Circuit czyli tylko otwarty obwod elektryczny. Ma to jakieś znaczenie ?
-
Naszła mnie jeszcze taka myśl... No bo tak, jestem prawie ze pewny w 99% ze przewody i wiązka jest cala, sprawdzalem wszystko tak jak opisalem to w poście wyzej ale... Czy jest taka mozliowsc ze włączam pompkę w VCDS aby zrobic test, Ona wibruje, prąd ma działa przez około 5 sekund po czym sie wyłącza na chwilę i znowu zaczyna pracowac więc mechanicznie jest sprawna ale czy moze byc gdzies uszkodzona sama pompka na pinie do ktorego przychodzi sygnał z ECU i dzialac bedzie ale czy w takim razie będzie dawała sygnał do ECU ze działa i ten ją będzie widział... Jest błąd mówiący o otwartym obiegu zasilania ale czy owa usterka w samej pompce jak uszkodzony pin,ewentualnie cos w srodku moze dawac taki rodzaj błędu... ;> ? Ewentualnie czy mogę sprawdzić sam pin numer 35 w moim sterowniku czy daje jakis sygnał? Przypomnę ze od kostki ECU do kostki 3 pinowej mam sygnał, robiłem test ciągłąsci przewodu i tutaj nie mam wątpliwości.
-
Pompa jest wbudowana na stale wraz ze zbiornikiem. Nie jest to trudne do ogarnięcia ale koszt samego zbiornika jest duzy. Chyba ze uzywka to trochę taniej. Jak chcesz to podeślę Ci filmik z niemieckiego YT jak gosc odkręca i wymienia ten zbiornik.
-
Podpiąłem żarówkę 55W h7 na krótko do kostki 3 Pinowej przy pompie. Nie mam zadnych spadków napięcia. Wszystko gra... Chcialbym sprawdzic jeszcze ciągłąść przewodu masowego ale to chyba bez sensu w tym wypadku... Teoretycznie według schematu punkt masowy do ktorego idzie ten przewód z pompy jest na lewej podłóżnicy ale w moim wypadku jest całkiem inazcej. Masa idzie wiążką do podszybia, gdzie jest rozgałęzienie i częśc przewodów idzie do ECU a druga czesc do bezpieczników. Myślicie ze to POMPA w taki razie albo sam ECU?
-
Witam ponownie po dluzszej przerwie. A więc tak, sprawdzilem PIN 35 we wtyczce przy ECU i nie ma zadnego sladu,sprawdziłem miernikiem ciągłosc przwodu ECU-POMPA v188 i sygnal jest, sam prąd dociera do pompy, pompa wibruje przy testach, a na wtyczce jest napięcie 11,90v. Dla przypomnienia,kupilem wczesniej uzywkę i błąd był ten sam, nie mogę go usunąć. Zastanawiam się jeszcze czy przy wtyczce nie podpiąć zarówki 50 tki i sprawdzic czy napięcie nie spada.. Jak myślicie? Problem jest z otwartym obiegiem, moze gdzies na masie powinienem jeszcze cos sprawdzic?
-
Odłączać akumulator w Audi A4 B9 przy odpięciu ECU czy nie?
DedykOOOO odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
Dobra, dzięki za informację tez tak zrobilem,nie odłączałem AKU i wszystko gra. Szybkie pytanie i szybka odpowiedź, temat uwazam za zamkniety -
Odłączać akumulator w Audi A4 B9 przy odpięciu ECU czy nie?
DedykOOOO opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Witam,tak jak w temacie, chcę odpiąć jedną wtyczkę 91 pinów, czy do tego muszę odłączać akumulator? Jezeli tak to czy później trzeba coś adaptować i ustawiać na nowo? Szukałem na forum,nie znalazlem odpowiedzi, jezeli taki temat juz istnieje to proszę o przzekierowanie Pozdrawiam. -
Błąd P20E800 - zbyt niskie ciśnienie Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
DedykOOOO odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
Zeskanowałem jeszcze 2 razy i błędu nie ma... Myślisz że trzeba było go rozgrzać porządnie po takim czasie,około 1 miesiąc stał lub krótkie dystanse, na 100% nie osiągał temperatury roboczej. -
Błąd P20E800 - zbyt niskie ciśnienie Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
DedykOOOO odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
Zrobiłem małą przejażdżkę, zagrzałem silnik i porobiłem zdjęcia z vcds. Wychodzi na to że pompa pracuje. Około 5 barów.. Tylko nie wiem dlaczego cały czas mam moc pompy tylko na 50%