Skocz do zawartości

seta1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seta1

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia seta1

0

Reputacja

  1. Tak te oringi występują razem z obudowami będę wymieniał filtry więc po demontażu wymienię oringi na obudowach chciałem dokupić przed rozpoczęciem prac ale nie znam wymiarów . Jak nigdzie nie da mi się ustalić to po demontażu zwymiaruję sobie sam i dokupię no ale wiąże się to z stratą czasu przy pracy .
  2. Dev widzę że ogarniasz temat to może znasz wymiary oringów od pokryw filtrów na mechatronice numery części 0CK 325 201 D , 0KC 325 371 D same oringi w serwisie nie występują trzeba dobrać samemu.
  3. Problem rozwiązany po podłączeniu kompa okazało się że jedna z żarówek od światła postojowego i stopu była przepalona. Żarówka W16W .
  4. Witam wyświetlił się komunikat o przepalonej żarówce światła przeciwmgielnego tył prawy . W lampie nie ma wogule żaróki i nigd nie było światło przeciwmgielne jest tylko z lewej strony. Wie ktoś co się kryje pod tym komunikatem. Pomocy.
  5. seta1

    Wyłączenie start stop

    Zrobione VCP w Procedurach bez problemu kontrolka nie świeci tylko na zegarach pokazuje że Stop Start wyłączony.
  6. Witam. Może ktoś ma dostęp do elsavin i przesłał by całą procedurę wymiany oleju w skrzyni biegów typ PHQ (A7) adres email [email protected]
  7. Witam . Oriętuję się że śruby aluminiowe łączące skrzynię biegów z silnikiem do jakiegoś czasu trzeda było wymieniać na nowe a potem można było je montować 2 razy oznaczając łeb śruby . Mógł by mi ktoś sprawdzić czy muszę je wymienić czy mogę zastosować jecze raz oznaczając je. VIN WAUZZZ8K89A221910
  8. Po nabiciu klimy teraz aż zamarza cały układ diagnoza była -zawiesza sie elektrozawór w sprężarce więc czekam na przesyłkę z sprężarka po regeneracji bo samego elektrozaworu nie da się wymienić
  9. Dzisiaj nabiłem gazu do klimy brakowało 150gram zobaczymy jak teraz będzie.
  10. Albinek widze że obciąłeś smok od dołu czy to starczy to nie jestem pewien. Ja skróciłem rurkę ssący o13mm a nie sam smok , obciąłem i wlutowałem na mosiąc w ten sposób co zrobiłeś to smok będzie zasysał olej z samego dna miski co wiąże sie z zasysaniem ewentualnych nieczystości znajdujących na dnie miski.
  11. Witam WYMIANA SILNIKA 2.0 TDI-140KM-BLB-2005r.-164700kmna 2.0 TDI-140KM-BKD-2008r.-29600km Ja jestem właśnie po takim samym zabiegu co Piero. A zaczęło sie od głośniejszej pracy silnika (szumienie),po rozebraniu i zdemontowaniu kół,łańcucha i napinacza udałem się do ASO po nowe części i tu nastąpiło moje zdziwienie musi być zestaw naprawczy za 4600zł. Tak trafiłem do klubu a4 i zaczęło się szukanie innego rozwiązania. Po zapoznaniu się z tematem padła decyzja wymiany silnika,która zakończyła sie pomyślnie w zeszłym tygodniu.Wszystkie prace wykonałem sam dlatego trochę to trwało -3tygodnie. CZĘŚCI Silnik BKD z Golfa V 2008r.29600km- 3900zł. Koło zamachowe -BLB-700zł. Docisk,tarcz, łożysko -BLB-800zł. Smok pompy oleju -AWX-45zł. Komplet uszczelek -BLB- 107zł. Olej 4L CASTROL SLX LONGLAIFE III 5W30 128zł. Płyn do chłodnicy 73zł. Płyn do wspomagania 38zł. Szczeliwo średnie do gwintów Wurth 50zł. Masa uszczelniająca do miski Dirko 19zł. KOSZT CAŁKOWITY 5860zł. Miskę olejową zastosowałem od BLB ,trzeba było zeszlifować o 3mm. ściankę grodziową na dnie miski bo dotykała pompy olejowej. A smok od AWX należało skrócić o 13mm.na wysokości. Chciałbym podziękować Jaro4444 i Piero za fachowe porady , które pomogły mi przy całym przeszczepie.-Auto chodzi super.
  12. Witam U mnie jest tak że po kilkunastu kilometrach sie EKON włącz i wtedy nie morzna wyłączyć dopiero jak wyłączę zapłon jest dobrze ale znowu jak przejadę jakiś kawałek to sie sytuacja powtarza.
  13. Piotrek jak ci teraz bagnet pokazuję poziom oleju bo rozumie że bagnet jest od blb i czy po wlaniu 3,8l oleju stan jest prawidłowy.
  14. Tak chcę zamontować w moim A4 silnik BKD choć pierwsza wersja był BKP. Napisz jeszcze jak się ma sprawa z obsługą pompowtrysków przez komputer od BLB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...