Skocz do zawartości

WieniosRc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WieniosRc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WieniosRc

0

Reputacja

  1. Panowie tutaj siedział problem wytarty wałek ssący czyli tak jak pisali na grupie krzywka na końcu. Wymieniony zestaw łańcucha, wałek, popychacz pompy wysokiego cisnienia, zawór zmiennych faz rozrządu bo też były tam problemu no i wiadomo uszczelki oringi i wszystko to co powinno być wymienione podczas tej operacji. Auto jeździ bez zarzutów
  2. To jest filmik z mojego telefonu po podłączeniu obd eleven i tam jest taka opcja pierwsze kilka sekund to jest na postoju i potem wduszenie gazu do dechy a potem reszta to jest wyjechanie z parkingu i przejazd prosta droga wciskając gaz do podłogi kolejno zmieniając biegi czy z tego da się coś wyczytać? Screen_Recording_20210712-204537_OBDeleven.mp4
  3. U mnie to się pojawią powyżej 4 tysięcy i na 6 biegu objawia się szybszym szarpaniem. Jak dzwoniłem do mechanika zadał.mi jedno konkretne pytanie i to jako pierwsze jakie leję paliwo No mowie benzyna a on jaka mówię 95. I mówił.mi o spalaniu stukowym. Na tabliczce wlewu mam 91 i 95 a czytam że ten motor lubi 98 bo mniej pali więc dam już nwm co mam o tym myśleć
  4. Chodzi mi o te szarpanie jak by chciał a nie mógł obiwaia się od 4 tysięcy obrotow wzwyż. A dźwięk który słychać objawia się tylko jak wsiadam z rana do auta no i potem jak kończę pracę dzieje się to samo.
  5. Może nawet jest to odczuwalne przy wyższych obrotach gdzieś w granicach od 4 tysięcy
  6. Bwt 200km quattro zrobiony na prawie 260km 360nm przebieg 113tysiecy kupiony jak miał 93 ile w tym.prawdy nwm. Mam problemy ostatnio z szarpaniem.na wyższych biegach czyli 4,5,6 jak wcisnęli pedal.kazu Auto zaczyna szarpać pokazuje się błąd za niskie ciśnienie w zasobniku paliwa skasuje i jak zaś go depne i pedal.gazu do dechy błąd zaś wywala. Na pompie wysokiego cisnienia wymieniony ten tłoczek bo stary wyglądał tak. Pisali mi już ze do sprawdzenia krzywka na wałku ale gosc co mi robił mapę mówi mi żebym.sprawdzil jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku bo ona często też robiła takie problemy
  7. Taki dźwięk mam za każdym razem na zimnym silniku.Jak zgaszę Auto i zapale jeszcze raz już tego dźwięku nie ma. Co to może być? Będę wdzięczny za pomoc. Pacjent a4 b7 2.0T 20210628_204420.mp4
  8. Rozrząd miałem zrobiony przy 98 tysiącach mam 110 trzeba będzie nowy ?
  9. Nie twierdzę że nie masz racji bo może tak być. Ale próbuje się pocieszyć. Jak już był by to ten wałek to ile mnie wyniesie osprzęt plus robota ?
  10. Auto jedzie i przyspiesza normalnie jednak jak na obrotomierzu ponad 4000 obrotów zaczyna poszarpywać jak by to był wałek to już od początku by nie miał mocy. Cały czas wyskakuje błąd za niskie ciśnienie w zasobniku paliwa więc może jeszcze trzeba sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa na listwie no i ta pompa może już nie domaga
  11. Panowie wszystko wymienione jak należy. Problem w tym że dalej to samo. Teraz pytanie czy po wyłamaniu tego kawałka mogło coś porysować na wałku i dlatego tak szarpie czy teraz sprawdzić trzeba pompę? Błąd wywala ten sam.
  12. Ale napewno zdam relacje bo też jestem ciekaw w jakim stanie jest ta szklanaka. Autko ma niby przejechane na dzień dzisiejszy 110 tysi kupiony został jak miał 93 i kraj pochodzenia Canada ile w tym.prawdy aż tak się nie zagłębiałem.
  13. Wszystko co napisałeś jak najbardziej trafne jest film na yt jak gość ową szklankę wymienia. Aczkolwiek mam obawy że mogło coś pójść głębiej ale mogę się mylić problemy które u siebie zauważyłem są gdy depne gaz do dechy jednak gdy pomału dodaję gazu to jestem w stanie rozpędzić Auto bez szarpania. Wczesniej działo się to tylko przy około 200km na h bo wtedy jak wiadomo gaz do dechy szedł i najprawdopodobniej nie była aż tak wytarta z racji że moc podniesiona do 260 miała prawo się wypierdzielić bardziej, co skutkuje już przy niższych prędkościach brakiem dostatecznej mocy. Zobaczymy jutro znajomy zamówi mi szklankę plus oring na pompę. Ale widziałem też z.na filmiku że śruby które je trzymają mogą pęknąć i wiadomo będzie problem. Jeśli jednak fajnie się odkręcą najlepiej będzie zmienić na szpilki i dać osobne nakrętki. Ale czy będzie na to czas zobaczymy.
  14. Właśnie dzisiaj mechanik mi o tej szklance powiedział że lubi się to wypierdzielić. Na filmiku na yt widziałem że są pęknięcia tej szklanki czyli te pęknięte części metalu mogą coś uszkodzić w silniku ? I mówimy o tym co na zdjęciu
  15. Witam mam pewien problem. A4 b7 2.0 tfsi quattro 200km kod silnika bwt. Zrobiony na 260km. Od jakiegoś czasu borykam się z błędem p0087 ciśnienie w zasobniku paliwa/ ciśnienie w układzie za niskie. Podczas dodawania gazu do samej dechy silnik jak by szarpie jak by chciał ciągnąć ale jak by nie dostawał paliwa. Obstawiam pompę paliwa tyle że dziwne jest to że jej nie słychać silnik normalnie odpala obroty nie wariują. Jeżeli chciałbym sprawdzić pompę to jak to zrobić żeby ją zdiagnozować. I ile powinno być barów na manometrze w tym silniku. Wyskoczył też blad p000a przestawianie walka rozrządu usunąłem błąd i więcej się nie pokazał może to też ma jakiś związek. Będę wdzięczny za pomoc i życzę miłego wieczoru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...