Skocz do zawartości

Crockett92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Crockett92

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Crockett92

0

Reputacja

  1. Cześć. Zakupiłem felgi 17 o nr seryjnym 4G0601025L. Szukam odpowiednich opon pod ten model. Mam dylemat jaki rozmiar opon kupić. Czytałem wyżej, że najlepiej sprawdzą się tutaj 225/45, ale niektórzy polecają iść w fabrykę i brać 235/45. Może ktoś z Was jeździ na podobnych felgach i ma jakieś doświadczenia, którymi mógłby się podzielić? Mnie osobiście bardziej przekonuje jednak 225 (Nexen N'Fera Sport 225/45 R17 94 Y XL) ze względu na lepsze prowadzenie w koleinach. Pozdrawiam
  2. Dzięki za porady. Pojadę jednak jutro na regenerację. Wolę dmuchać na zimne, a dodatkowo będzie spokój na lata.
  3. Witam, Chciałbym zaczerpnąć wiedzy bardziej doświadczonych użytkowników. Opiszę sytuację i prosiłbym o porady co dalej. Niedawno robiłem trasę ponad 300km (głównie ekspresówki i autostrada). W czasie jazdy, trzy razy doszło do sytuacji gdzie odłączyło mi turbine, musiałem zjechać na pobocze, zgasić silnik, odpalić i problem ustępował. Samo odłączenie nie następowało po gwałtowym "depnięciu", a raczej podczas jazdy ze stałą prędkością. Za 3 razem zaświecił mi się dodatkowo check engine. Zatrzymałem się kolejny raz, zgasiłem, odpaliłem ponownie i podirytowany sytuacją rozpędziłem auto, dość dynamicznie wchodząc na obroty (w lusterku wstecznym było widać kłęby dymu ). Od tamtej pory turbina się nie wyłączała, a po ok. 200 km, check engine sam zgasł. Dodam jeszcze, że na codzień poruszam się autem głównie po mieście i dość spokojnie. Poczytałem, że to może być przyczyną, że nazbierał się syf, który mógł blokować zmienną geometrię. Po powrocie z trasy pojechałem do warsztatu, który zajmuje się regeneracją turbin. Tam wstępnie pracownik ocenił, że może być to związane ze zmienną geometrią i że koszt zrobienia tego może wynieść min 1200zł... Zaczerpnąłem wiedzy innego mechanika, który spojrzał na turbinę i mówi, że tutaj nawet nie ma zmiennej geometrii. Czy da się to w ogóle jakoś zweryfikować? Sam już nie wiem co zrobić w tej sytuacji. Niby wszystko działa teraz jak należy, ale szykuje mi się wakacyjny trip na 4 tysiące km i nie chciałbym się wpakować w awarię auta zagranicą.
  4. Byłem u mechanika i przy okazji wymiany łożyska zernkął także na ten problem. Sprawdził jak "chodzi" silnik przy ruszaniu. Zakłada, że to mogą być jednak wybite poduszki. Zapewne wymienie je w przyszłym miesiącu. Jak uciechnie to dam znać dla potomnych
  5. Witam, Co może powodować taki dźwięk podczas gwałtowniejszego przyspieszania? Czyżby dwumasa do wymiany? Dodam, że na 90% mam wybitą poduszkę silnika. Pozdro VID_20210525_172954.mp4 VID_20210525_173103.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...