Skocz do zawartości

sowa31

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sowa31

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podesłałem zdjęcia co znalazłem
  2. Znalazłem takie coś jak oglądałem zbiorniczek, czy te małe pęknięcia mogą powodować że paruje po dynamiczniej jeździe ze zbiornika ? wygalda jakby był pęknięty
  3. Witam, problem polega na tym iż podczas normalnej jazdy po mieście nic się nie dzieje, temp 90 stopni na blacie nie przegrzewa się ani nic, Po przejechaniu się dynamicznie 1,2 bieg do odcięcia wydobywa sie para ze zbiorniczka wyrównawczego, przewody są trochę twarde, po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy. Korek został wymieniony na nowy ori. test co2 (na szczelność głowicy) nie wykazał spalin w układzie. Płyn ładny różowy, zapach normalny. Ogrzewanie działa prawidłowo. Co to może być ? 2.0 tfsi BPG 200
  4. Witam, problem polega na tym iż podczas normalnej jazdy po mieście nic się nie dzieje, temp 90 stopni na blacie nie przegrzewa się ani nic, Po przejechaniu się dynamicznie 1,2 bieg do odcięcia wydobywa sie para ze zbiorniczka wyrównawczego, przewody są trochę twarde, po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy. Korek został wymieniony na nowy ori. test co2 (na szczelność głowicy) nie wykazał spalin w układzie. Płyn ładny różowy, zapach normalny. Ogrzewanie działa prawidłowo. Co to może być ? 2.0 tfsi BPG 200
  5. koła odpadają bo to się dzieje dosłownie na 2,3 sekundy i to nie że bicie jak nie wyważone koła tylko porządne trzęsienie aż monety w schowku latają. obawiam się o tylni dyferencjał
  6. Witam, mam problem mianowicie podczas jazdy na np: 4 biegu obroty okolice 1500 po dodaniu gazu w okolicach 1700-2000 obrotów drży cała buda bardzo mocno drży. przy jeździe powyżej 100km/h objawy nie występują. jest to loteria raz jest na drugim biegu na trzecim bez znaczenia. Wibracje dochodzą jakby z tylu auta. Brak błędów skrzyni oraz silnika. Audi a4b7 3.0 tdi tiptronic quattro
  7. Problem taki, po nocy po wrzuceniu D buja budą przez chwile jakieś 10/15 sekund a R to samo a na N nic się nie dzieje, dzieje się tak tylko na zimnym 3.0Tdi tiptronic
  8. Witam problem taki, po nocy odpalam samochód trzymając hamulec wbijam D i buja samochodem stojąc w miejscu, puszczę hamulec jadąc na samym hamulcu po parkingu szarpie, dodaje gazu i wszystko gra, jest tak przez chwile po odpaleniu. Skrzynia do remontu ? konwerter ? dodam że na pozycji N nic się nie dzieje wbijam znowu D i szarpie nawet stojąc w miejscu. skrzynia nie przeciąga, nie szarpie podczas zmiany biegów, chodzi płynnie. Gdzie leży problem 3.0 TDI tiptronic Quattro a i dodam że mam słabe 3 świece, mam błąd od nich czy ma to wpływ ?
  9. zrobione, magnes był zabrudzony przy panelu zmiany biegów wystarczyło wyczyścić magnes pod plastikową osłoną lewarka
  10. wydaje mi się że nie widzi ponieważ D jest podświetlone cały czas, przeglądałem vcds i nie było żadnego błędu, ale jutro zobaczę to co piszesz.
  11. Witam, posiadam audi a4b7 3.0tdi Quattro mam problem, po przerzuceniu na „tipa” ręczna zmiana +,- nic się nie dzieje na fisie nadal jest D, zaznaczam P,RN,D,S działa, skrzynia pracuje wzorowo. pomocy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...