-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PogromcaKaszy
Informacje
-
Imię
Kacper
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia PogromcaKaszy
0
Reputacja
-
PogromcaKaszy zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
PogromcaKaszy obserwuje zawartość B6 2.0 ALT [17927] - Regulacja wałka rozrządu , Błąd po wymianie rozrządu i 2.0 ALT blok 094
-
Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?
-
Sprawdziłem ciśnienie, wszystko było w normie. Prawdopodobnie usterką jest uszkodzony wariator. I teraz pytanie czy ktoś może polecić osobę/warsztat w okolicy trójmiasta, który jest w stanie wymienić wariator bez rozbierania połowy samochodu?
-
Dzięki za odpowiedź, robiłem wczoraj auto-scan i tylko ten błąd mi wyrzuca: 17927 - Camshaft adjustment bank1: P1519-008 - Malfunction Intermittent MIL ON Szczerze tyle się tego naczytałem, że ten błąd brzmi jakbym musiał cały silnik wymieniać. Spróbuję sprawdzić okablowanie, potem wymienię ten czujnik, jak to też nie pomoże to spróbuję z elektrozaworem poszukać coś, bo podobno też tego może być przyczyna.
-
Witam, borykam się nadal z błędem 17927. Słyszałem, że trzeba sprawdzić blok 094 i 096 (w nim mam pusto). Czy to dobry wynik? 094 Engine speed (G28) 720/min Cam. Adjustment Bank 1 Intake 1.0 KW Cam. Adj. Bank 1 Intake system OK Wygląda na to, że jest niby ok, ale nie powinnien tam być też Bank 2? Od wczoraj pojawiły się falowane obroty przy starcie, od 1100 obr./min spada do 800 obr./min. Może ktoś ma jakiś pomysł
-
Witam, zmagam się z dosyć uporczywym problemem. Od jakiegoś czasu często pojawia mi się check engine, raz się zapala, a raz gaśnie. Po zeskanowaniu samochodu pojawia się ten błąd: 17927 - Camshaft adjustment bank1: P1519-008 - Malfunction Intermittent MIL ON Nie wiem, co może być jego przyczyną, ponieważ samochód pracuje bez zarzutów. Słyszałem, że może to być wina elektrozaworu, nastawnika lub czujnika położenia wałka rozrządu. Może ktoś z was też miał ten problem. Z góry dzięki za pomoc. Dodam, że rozrząd był robiony 20tys. km temu.