Skocz do zawartości

gorsefoto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gorsefoto

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gorsefoto

0

Reputacja

  1. Z kontrolką grzania świec to było tak: Jeszcze niedawno po prostu migała cały czas, a teraz zachowuje się normalnie. To znaczy pojawią się na chwilę, i gaśnie. Błędów niestety nie mogę skasować, program pokazuje że mam "nieprofesjonalny" interfejs. Używam taniego vag kkl vag-com 449.1. A inny interfejs bluetooth obd2 nawet nie wykrywa żadnych błędów w aucie. Co do odpowietrzanie to odpowietrzyłem, tyle że paliwo po prostu jakby bardziej się "przelewa" z tych wtrysków niż leci z jakimkolwiek ciśnieniem.
  2. Rok produkcji 1996, silnik 66 kW. Ten stosik błędów od alarmu był pamiętam jeszcze przed awarią, także raczej nie jest związany z obecną sprawą. Lampka immobilisera gaśnie po przekręceniu stacyjki. Dodam jeszcze, że jak pewien mechanik mi poradził - sprawdziłem zawór odcinający paliwo w pompie (elektromagnes), przykładając 12V z akumulatora - zawór puka, zatem działa. Po uruchomieniu rozrusznika również samochód podaje 12V. Pominąłem również bak samochodu, podając paliwo bezpośrednio do pompy. Edit: Bardzo możliwe, że mam spalone 2 z 4 świec żarowych - czy one mogą blokować start silnika?
  3. Witajcie, Auto pewnego razu zgasło i przestało odpalać. Wymieniłem pompę wtryskową (ponieważ i tak już miała jakieś drobne wycieki) i problem nadal pozostaje, to znaczy w ogóle nie podaje paliwa na wtryski. Wyczyściłem też wtyczkę pod kierownicą od immobilisera, ale nie sądzę by to on był przyczyną. Podłączyłem auto do komputera, i taki oto stos błędów został ściągnięty: VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 028 906 021 BD Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0806 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 10 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 27-00 - Implausible Signal 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-10 - Upper Limit - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149) 35-10 - - - Intermittent 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 29-00 - Short to Ground 01273 - Fresh Air Blower (V2) 17-10 - Control Difference - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8D0 919 034 Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09 Coding: 00140 Shop #: WSC 00003 2 Faults Found: 00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T6871152 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Nie wiem nawet od czego zacząć, co może być główną przyczyną tego, że nie odpala? Z góry dziękuję za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...