Skocz do zawartości

w00cash

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O w00cash

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia w00cash

0

Reputacja

  1. Witam, jak wyżej. Od jakiegoś czasu skrzynia delikatnie podszarpywała przy redukcji biegu, zazwyczaj z 2 na 1 i z 3 na 2 (bardziej na zimnym silniku). Raz czy dwa zdarzyło się że przy kickdownie szarpnęło przy wyprzedzaniu ok 120km/h. Natomiast teraz po odpaleniu mam problem z wrzuceniem D czy R, skrzynia po prostu nie reaguje, wywaliło tryb awaryjny skrzyni, ale po ponownym odpaleniu tryb się wyłączył i mogłem wrzucić bieg. Nic jeszcze z tym nie robiłem bo i autem jeżdżę sporadycznie, ale teraz to już konieczność. 2.0T CPMA skrzynia zf8hp tiptronic (chyba) Oto co pokazuje vcds: Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu: 8K0 927 158 T HW: 0BK 927 156 AL Komponent i/lub wersja: 0BK 20TFSIUSA H16 1002 Kodowanie: 000002 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TCMAL551211 002018 (AU48) ROD: EV_TCMAL551211_002_AU48.rod VCID: 479DEE1BFEADFDB1C4-8012 4 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 12481 - Element cierny skrzyni biegów / sprzêg³o B P2701 00 [096] - czas u¿ycia niewiarygodny Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 118750 km Data: 2022.12.12 Czas: 12:58:25 Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Napiêcie zacisku 30: 13.571 V Prêdkoœæ obrotowa silnika: 790 /min Wejœciowych prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 777.00 /min Wyjœciowa prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min Temperatura oleju przek³adniowego: 1 °C Tryb pracy (P/N/D itd..): d Status przek³adnika sprzêg³a-Shift Type / Mode: 0 Status przek³adnika sprzêg³a-Torque Converter Lockup Clutch: Open Status przek³adnika sprzêg³a-Traction/Coasting Flag: Coasting Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 1 (N215): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 4 (N218): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 2 (N216): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 5 (N233): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 3 (N217): 850.0 mA Moment obrotowy silnika: -6 Nm Pr¹d zaworu regul.ciœnienia 7 -N443-: ciœnienie g³ówne: 850.0 mA M015_Time Normal Mode: 45 s M019_Time Since Reset: 7650 ms M014_Time Since Shift: 7650 ms 2581 - Kontrola biegu-/prze³o¿enia P0730 00 [096] - b³êdny wspó³czynnik prze³o¿enia Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 118750 km Data: 2022.12.12 Czas: 12:58:21 Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Napiêcie zacisku 30: 13.513 V Prêdkoœæ obrotowa silnika: 783 /min Wejœciowych prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 762.00 /min Wyjœciowa prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min Temperatura oleju przek³adniowego: 1 °C Tryb pracy (P/N/D itd..): d Status przek³adnika sprzêg³a-Shift Type / Mode: 0 Status przek³adnika sprzêg³a-Torque Converter Lockup Clutch: Open Status przek³adnika sprzêg³a-Traction/Coasting Flag: Traction Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 1 (N215): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 4 (N218): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 2 (N216): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 5 (N233): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 3 (N217): 50.0 mA Moment obrotowy silnika: 0 Nm Pr¹d zaworu regul.ciœnienia 7 -N443-: ciœnienie g³ówne: 850.0 mA M015_Time Normal Mode: 41 s M019_Time Since Reset: 7650 ms M014_Time Since Shift: 7650 ms 8699 - Kontrola biegu-/prze³o¿enia P0730 00 [096] - b³êdny wspó³czynnik prze³o¿enia Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 118750 km Data: 2022.12.12 Czas: 12:58:16 Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Napiêcie zacisku 30: 13.595 V Prêdkoœæ obrotowa silnika: 922 /min Wejœciowych prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 851.00 /min Wyjœciowa prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min Temperatura oleju przek³adniowego: 1 °C Tryb pracy (P/N/D itd..): d Status przek³adnika sprzêg³a-Shift Type / Mode: 0 Status przek³adnika sprzêg³a-Torque Converter Lockup Clutch: Open Status przek³adnika sprzêg³a-Traction/Coasting Flag: Traction Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 1 (N215): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 4 (N218): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 2 (N216): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 5 (N233): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 3 (N217): 850.0 mA Moment obrotowy silnika: 22 Nm Pr¹d zaworu regul.ciœnienia 7 -N443-: ciœnienie g³ówne: 850.0 mA M015_Time Normal Mode: 36 s M019_Time Since Reset: 7650 ms M014_Time Since Shift: 7650 ms 12521 - Kontrola zmiany biegów P0780 00 [101] - b³¹d zmiany biegu Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 118750 km Data: 2022.12.12 Czas: 12:58:29 Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Napiêcie zacisku 30: 13.615 V Prêdkoœæ obrotowa silnika: 800 /min Wejœciowych prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 783.00 /min Wyjœciowa prêdkoœæ obrotowa skrzyni biegów: 0.00 /min Temperatura oleju przek³adniowego: 1 °C Tryb pracy (P/N/D itd..): d Status przek³adnika sprzêg³a-Shift Type / Mode: 0 Status przek³adnika sprzêg³a-Torque Converter Lockup Clutch: Open Status przek³adnika sprzêg³a-Traction/Coasting Flag: Coasting Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 1 (N215): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 4 (N218): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 2 (N216): 50.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 5 (N233): 850.0 mA Pr¹d zaworu regulacji ciœnienia 3 (N217): 850.0 mA Moment obrotowy silnika: -7 Nm Pr¹d zaworu regul.ciœnienia 7 -N443-: ciœnienie g³ówne: 850.0 mA M015_Time Normal Mode: 49 s M019_Time Since Reset: 7650 ms M014_Time Since Shift: 7650 ms
  2. w00cash

    Prawa strona opadła

    Witam, opadła mi prawa tylna strona. W lewe nadkole wchodzi 2 palce, w prawe już 3. Gdzie szukać przyczyny? Sprężyny? Amortyzator? Dodam, że auto sam ściągałem ze stanów i w transporcie tylne sprężyny wypadły ze swoich gniazd, założyłem je na miejsce i niby wszystko było ok, ale od jakiegoś czasu auto właśnie zaczęło krzywo stać. Sprężyny nowe czy lepiej używane w dobrym stanie? Nie chce żeby auto poszło jeszcze bardziej w dół lub górę. Zawieszenie 1be
  3. w00cash

    Sprężyny, odma

    WAUFFAFLXDN011416 z tego co udało mi się zobaczyć na sprężynach jest oznaczenie 1 zielona kropka 1 szara 2 białe
  4. w00cash

    Sprężyny, odma

    Witam, auto b8 2.0tfsi cpma quattro, zawieszenie 1BE potrzebuję nr części: - sprężyn tylnych - odmy - świec - cewek
  5. Witam, problem dotyczy audi a4 b8 2.0 tsi CPMA, wersja na USA. Przebieg 114 tyś KM Otóż gdy samochód zejdzie ze ssania, zaczyna nierówno pracować, trzęsie się (na ssaniu też czuć takie delikatne drgania, ale gdzieś przeczytałem, że to normalne, bo dogrzewa sie katalizator). Wystarczy, że przejadę dosłownie 1.5 - 2km i problem ustaje, czyli jak złapie trochę temperatury. O dziwo jak jest w ruchu przy około 2k obrotów również nie zauważam, że coś jest nie tak. Dopiero jak obroty robią się niższe czyli jak dojeżdżam np. do ronda lub świateł to czuć drgania. Nie zauważyłem żadnych spadków mocy, samochód jest dynamiczny, dobrze wkręca się na obroty. Na rozgrzanym silniku również nie ma problemów, normalnie wkręca się na wysokie obroty. Ostatnio po rozruchu wyskoczył również Check. Kody błędów jakie się pojawiły: P008800 P053F00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...