Skocz do zawartości

kristof19990999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kristof19990999

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kristof19990999

0

Reputacja

  1. Witam problem rozwiązany nie żadna uszczelka ani nic z tych rzeczy Okazało się że korek od zbiorniczka wyrównawczego był zepsuty i nie trzymał ciśnienia
  2. Witam Mój problem wygląda tak... Jedzilem autem temperatura cały czas poniżej 60 stopni tylko na postoju lapalo 90 później wymieniłem termostat okazało się że termostatu wogole nie było... Termostat założony grzeje normalnie do 90 stopni wlane płynu cały czas ubywalo ale podbno 6litow wchodzi więc dolewalem Później auto poszło na wymianę gazu parownik i auto chodzi na gazie termostat też.. Jedzilem i na zgaszonym silniku zbiornik wyrównawczy pusty odpalam silnik płyn sam wraca spowrotem temperatura trzyma 90 jeździłem tak bo płyn był jak jeździłem ale co jakiś czas kontolnka paliła się że nie ma płynu i gasla bo się napełnial Później Jedzilem 2 dni aż wkoncu płyn się gotuje 110 stopni min płynu i jak włączone ogrzewanie i bulgocze Trzaska w środku od całego ogrzewania przy wezach od nagrzewnicy Próbowałem odpowierrzyc nagrzewnice ale nie miałem czasu i nie mam pojęcia czy dobrze jest to zrobione raczej nie auto stoi aktualnie 50km ode mnie nije mam kiedy tego zrobić dokładnie tym bardziej że się gotuje Dodam również że auto od wymiany termostatu cały czas grzeje węże ciepłe Więc nie mam pojęcia co zrobić w zbiorniczkuwywalalo powietrze ale jak się gotowalo to już nie Myślę że może być zapowietrzony układ ale to moja teoria Proszę o pomoc od czego zacząć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...