Skocz do zawartości

scorpionsman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O scorpionsman

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i jeszcze jedno. Czy jesli miałem bs a chciałbym zamienic na bd z b6 to one podchodza czy nie za bardzo ? zauwazyłem ze z b6 sa tansze
  2. Na razie nie miałem czasu sie tym zając tak na prawde wiec u mnie temat stoi w miejscu dopiero w czwartek sie za to wezme. Wlasnie myslałem zeby dołozyc elektryke do tylu znalazłem komplet czesci za jakies 300 zł (najtanszy mk na korby znalazłem za 350 zł). Tylko jak o tym myslałem to wymysliłem 2 wyjscia. 1. Dołozenie elektryki. Co nie zmienia faktu ze jakos te drzwi musze otworzyc a na razie sie nie da. Wiec albo musiałbym miec odpowiedni mk na chwile do podpiecia zeby mi te drzwi otworzyło albo nie wiem jeszcze jak zdjac boczki na zamknietych drzwiach (jeszcze sie temu nie przygladałem czy jakkolwiek sie da). W zasadzie dodaje sobie dodatkowe rzeczy w aucie w sumie nie wielkim kosztem wiec to jest spoko tylko troche zabawy 2. Zastanawiam sie nad 2 rzecza i tu prosze jesli bredze wyprowadzcie mnie z błędu Jesli na obecnym mk nie moge otworzyc tylnych drzwi to dla mnie oznacza ze elektryka do centralnego zamka tudziez do zamka drzwi tylnych idzie przez silniczek szyb. Rozumiem ze tam sie zatrzymuje - dalej wiazka nie idzie. W takim razie mk na korby ma jakas inna wiazke pod tylnie drzwi który ten nie obsługuje. Wiec czy ktos z was probowal albo ma wiedze co by sie stało jesli podpiał bym tylne drzwi do przednich i czy instalacja (mk czy bezpieczniki czy cokolwiek innego co przewodzi te sygnały do zamków) wytrzyma cos takiego zebym instalacji nie popalił ? Wiem ze to fuszera i baranina i zdaje sobie z tego sprawe ale jesli mam sie bawic w dokładanie elektryki do tylu to jakos te drzwi musze otworzyc. Nic innego nie przechodzi mi do głowy. Ma ktos ewentualnie pojecie czym te instalacje w tych samochodach z roznymi mk sie roznia (w sensie na korby i na elektryczne szyby z tylu) gdzie by to szukac by te drzwi jakos otworzyc ? Co powoduje ze to mk nie jest w stanie otworzyc mi zamka z tylu ?
  3. ale to oznacza ze nie ma mozliwosci otworzenia tych drzwi z tylu ? ani wlewu paliwa? to faktycznie ma cos do elektrycznego zamka ? tak nie mam el szyb z tylu.
  4. Witam was wszystkich serdecznie. Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc napisze go tutaj bo myślę, że jest dobre miejsce. Doszło u mnie do zalania mk i wymieniłem model bs na ca (tylko i wyłącznie dlatego, że w zasadzie dostalem go za darmo). I niby wszystko działa ale nie mogę wgl otworzyć tylnych drzwi. Ani z kluczyka ani od środka. Dodatkowo zablokowany mam wlew paliwa. Po otwieraniu z kluczyka (z zamka nie da się go zaprogramować nie wiedzieć dlaczego) otwierają się tylko drzwi kierowcy. Po nacisnieciu przycisku w srodku otwiera się jeszcze pasażer i bagażnik reszta nie do otwarcia. Nie da się jednak zamknąc drzwi z przycisku. Po zamknieciu z kluczyka zamyka się cala reszta ktora jest otwarta. Probowalem go kodowac wartoscia 6722 lecz sterownik ten nie chce przyjac tej wartosci. Wiec nie moge zakodowac kluczyka a centralny dziala ale tylko na 2 drzwi i bagaznik. Ma ktos pomysl gdzie szukac lub jak go zakodować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...