
Majkel97p
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Majkel97p

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Łosice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W każdym razie ,dziękuję za pomoc
-
363k można powiedzieć ,że zgadles 😁
-
Jaki jest max w tym silniku?
-
Majkel97p obserwuje zawartość Świece , Parametry filtra DPF w A4 B8 2.0TDI , Błąd P2015 w A4 B8 2.0TDI i 2 innych
-
Witam, Mógłby ktoś zerknąć czy to są w porządku dane? Zapobiegawczo chciałem sobie wyczyścić DPF środkiem od K2 ta pianka i po wykręceniu sondy była strasznie zakopcona . Wpuściłem środek i na przejażdżce włączyłem wypalanie DPF żeby to lepiej wypaliło. Po podłączeniu kompa są takie dane . Powinno być ciśnienie na minusie? Czy czujnik może być do wymiany? Patrzyłem przewody od czujnika to nie są uszkodzone ani zatkane.
-
Jakby ktoś miał podobny problem to... Kupiłem zestaw na allegro uszczelka, zaślepki między grodziami,wywaliłem klapy i założyłem blokadę nastawnika. Wszystko działa jak należy . Koszt na dzisiaj 320zl.
-
Witam, Pacjent A4B8 2.0Tdi CAGA 143km 2010r Vin: w logach w załączeniu Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka check 😕 Po podpięciu vcds pokazuje błąd P2015. Moje pytanie to czy można wyrzucić całkowicie klapy wirowe bez wyprogramowywania po prostu wstawić "zatyczki" między grodziami i założyć ogranicznik na nastawnik?? Proszę o doradzenie co zrobić, kolektor ssący był wymieniany na nowy rok temu przez poprzedniego właściciela (dziwne że znowu jest z tym problem) Log w załączeniu :) Log-WAUZZZ8K9BA100468-349190km.txt
-
Wymieniłem zawór EGR na orginalny Valeo i przejechałem ok 200km i na razie jest dobrze. Mam nadzieję ,ze to to 😅
-
Sprowadziłem auto z Finlandii i w Finlandii właściciel przed sprzedażą wymieniał na pierburga pokazał mi fakturę . Wyciągałem go do czyszczenia ,ale no wygląda jak nowy. Dziwne że jeździłem miesiąc i było dobrze dopiero teraz taki błąd. Możliwe ,że nowy był już wadliwy?
-
Wymieniłem n75 i zawór sterujący podciśnieniem i nadal to samo . Zamawiam EGR i zobaczymy. Nr części: 8k0906627 1k0906283A
-
A4B8 2.0Tdi CAGA 2010r Witam, Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych,po podpięciu kompa wyskoczył błąd P0403 - czujnik recyrkulacji spalin n18 Auto straciło na mocy i wzrosło spalanie. Po wykasowaniu błędu wszystko wraca do normy. Gdy zgasze auto i odpalę po kilku km znowu wyskakuje ten sam błąd i tak w kółko. EGR jest w miarę nowy (2-3 miesiące) Robiłem adaptacje EGR,nie pomogło . Silniczek chodzi EGR'u. Macie pomysł co to może być? Myślałem nad czujnikiem co steruje klapka od chłodnicy EGR podciśnieniem ,albo n75? Log-WAUZZZ8K9BA100468-342720km-a4b8 przed resetem.txt
-
Witam, Mam problem z kluczykiem,a dokładniej z baterią... Bateria pada po 2 tygodniach wkładam nowa i znowu 2 tygodnie jest ok i pada. Czy może być coś nie tak że stacyjka czy raczej z kluczykiem? Mam inne piloty ,ale nie są zaprogramowane i tylko jeden kluczyk działa. Wiem ,że tak chaotycznie napisałem,ale może ktoś miał podobny problem,albo podpowie mi gdzie i jak szukać? A4B7 1.8T bfb
-
Witam, Pacjent A4B7 1.8T BFB LPG +200hp. Może zadam banalne pytanie, ale chciałbym usłyszeć waszych opinii ,a nie tych "porad " w sklepie motoryzacyjnym... Jakie świece zapłonowe założyć ? Jeżdżę na LPG co jakiś czas przejadę się na Pb.
-
"Przypierdalanie się " wyczuwam "Warszawiaka"?
-
Usterka naprawiona, gdyby ktoś miał podobny problem to... Była to nakrętka 6mm W nagrzewnicy xd Wpadła dla mechanika podczas remontu i wystarczy zdjąć węże z płynem chłodniczym które idą do nagrzewnicy i dmuchnąć dużym ciśnieniem w powrót i z płynem wyleciała nakrętki, która stukała o rurki gdy zwiększało się ciśnienie przy większych obrotach ? Także temat zamknięty.
-
Przepraszam, już wysłałem filmik podczas jazdy. To na pewno nie wtryski gazu bo jadę na benzynie i jest to inny dźwięk