Skocz do zawartości

A4B5,,,

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4B5,,,

Informacje

  • Imię
    Audi
  • Miasto
    Kuj

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia A4B5,,,

0

Reputacja

  1. Dzięki za wskazówki w weekend sprawdzę co i jak
  2. Będę miał na uwadze Ale na pierwszy rzut oka to właśnie okolice egr I dolot.
  3. Dzięki, myślę że przez weekend ten dolot ogarnę i wtedy dam znać na ten moment dzięki za pomoc.
  4. Kurde nie wiem jak z tymi wężykami bo nie sprawdzałem, jutro jak będę wracał do domu to delikatnie jej dam I sprawdzę. A jakie konkretnie ma to znaczenie?
  5. Byłem właśnie z ciekawości sprawdzic I poziom oleju jest praktycznie taki sam jak był około 300km temu wiec tez nie bierze tego oleju az tak kolosalnie dużo.
  6. Turbina byla jakiś czas temu regenerowana więc powinno być w porządku Ale jutro sprawdzę. Na dobrą sprawę nie wiem w jakim stopniu olej tam wycieka po pod pokrywę silnika osobiście zagladalem z rok temu aż do dziś. Spróbuję cały ten olej wyczyścić i sprawdzę po tygodniu jak sytuacja. Ostatnio Audi lubi spalić trochę więcej oleju myślisz, że ten 'prowizoryczny' wężyk może się do tego przyczyniać czy raczej sprawdzić uszczelkę przy misce olejowej
  7. Dzięki za szybką odpowiedź mechanik niech się cieszy, że mieszkam trochę dalej. I jeszcze jedno czy olej przy tym przewodzie (jest pod taśmą pekniety praktycznie cały) I przy zaworze egr to normalna sprawa czy coś do wymiany. Pozdro i szerokości
  8. Witam, czy nieszczelność w tym wężu moze miec wplyw na to, ze występuje turbo dziura i samochod przechodzi w tryb awaryjny przy około 120 km/h. Mechanik miał wszystko wymienić na nowe Ale jego metody naprawcze niewiele dały. Dziś sprawdziłem i na wężu była taka niespodzianka. A4 B5 1.9tdi AJM
  9. Witam, moje 1.9tdi zaczyna jechać dopiero od 2.5k obrotów wcześniej jak by nie miała turbo i przy 120kmh odcina turbine I więcej nie jedzie. Dziś zauważyłem, że wężyk silnik-intercooler jest pęknięty i pytanie jest takie czy to może być przyczyną.
  10. Dzięki za odpowiedź, mam jeszcze pytanie czy przy wymianie pasków istnieje możliwość żeby źle podłączyć wężyki od podciśnienia???
  11. witam ostatnio spadł mi pasek od alternatora , samochód oddałem do mechanika i został wymieniony pasek od klimatyzacji , napinacz oraz pasek od alternatora . Wsiadłem dzień później do samochodu i pokazała się taka kontrolka oraz samochód bardzo słabo nabiera prędkości. Jak ktoś wie co to za kontrolka oraz z czym może być problem to niech pisze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...