Skocz do zawartości

pyziobyzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pyziobyzio

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Udało się znaleźć rozwiązanie a mianowicie problemem faktycznie było zwarcie. Zwarte były przewody prowadzące do diody oświetlającej pokrętło od nawiewu przy kierowcy wystarczyło przylutować na nowo przewód i oświetlenie wróciło. Przy sprawdzaniu wiązki okazało się ,że przewody były ciepłe do tego można było usłyszeć lekki bzyk z tego miejsca.
  2. no to według instrukcji to zestaw przyrządów / system nawigacji. U mnie nie ma tej nawigacji w fisie więc tylko zegary a one są sprawne wiązka też wygląda ok wtyczki też też więc zagwozdka dlaczego się przepalił no i po wymianie też się nie przepala.
  3. To w taki razie za co odpowiada bezpiecznik nr. 15 oprócz licznika? bo właśnie ten był przepalony a i jeszcze uprzedzając zamieniłem liczniki i z innym licznikiem ten sam problem czyli nie jest to wina liczników na pewno.
  4. No właśnie nie, podpiąłem nowy aku tak jak zawsze ten stary praktycznie nie miał napięcia, po wymianie próbuje odpalić auto a tam nic zegary nie działają sprawdziłem bezpieczniki i ten od zegarów był spalony więc tak naprawdę to nie było tam jak zrobić zwarcia.
  5. Mam problem z oświetleniem deski a mianowicie po włączaniu świateł zegary ładnie jasno się podświetlają a reszta przycisków na desce jedynie ledwo zauważalnie, pokrętło w licznikach działa ale tylko na liczniki przyciski nie reagują w ogóle na jego położenie. Stało się to po wymianie akumulatora na nowy przy czym spalił się też bezpiecznik od liczników po wymianie bezpiecznika wszystko wróciło do normy poza tym podświetleniem.
  6. Mam problem z rns-e nie miał podświetlenia i nie włączał się z przekręceniem kluczyka, więc wziąłem się za podpięcie linii can od szarej kostki licznika (Pełny fis)z 5 i 6 pina wpiąłem się szybko złączkami do kostki D pod 9 i 10 pin radia i faktycznie radio uruchamia się z kluczyka ale właśnie tutaj jest problem po przekręceniu kluczyka radio się uruchamia i prosi o kod pin po wpisaniu uruchamia się na jakąś 1 sekundę i znowu pin, po wyciągnięciu kluczyka i uruchomieniu radia manualnie włącza się normalnie i nie prosi o pin a po przekręceniu kluczyka od razu blokada. W czym może tkwić problem jakieś błędne kodowanie? Nie ta linia can? Audi a6 c5
  7. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z silnikiem 2,5 tdi a otóż zaczął on nagle tracić moc ale zdarzało się to dosyć sporadycznie i raczej w zimne dni, a teraz już więcej tej mocy nie ma niż ma głównie na zimnym silniku może mieć nawet taką zwiecie że więcej niż 20 km/h nie pojedzie a na luzie to samo przy dodawaniu gazu powolne zwiększanie obrotów, po 5 minutach potrafi się odciąć i wcisnąć w fotel oczywiście kiedy jest zacięty trzeba gaz trzymać w podłodze inaczej nie jedzie. Co to może być ? pompa paliwa wymieniona i turbina po regeneracji jakoś rok temu a komputer nie wykazuje żadnych błędów nie kopci na czarno. dodatkowo problem występuje najczęściej na zimnym silniku i nasilił się po tym jak zaczął być tankowany po 20 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...